تسنیم نوشت:

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه شایعه شده کاپلو و دل‌بوسکه درخواست برگزاری دیدارهای دوستانه‌ای را داده‌اند و شما با آن مخالف بودید، گفت: نباید به این مطالب طنز‌آلود توجه کنیم.
کارلوس کروش پس از جلسه امروز با علی کفاشیان و مهدی محمدنبی در فدراسیون فوتبال گفت: جلسه طولانی بود و درباره موارد مختلف صحبت کردیم. نتایج این جلسه بسیار ساده بود و در خصوص سفر به برزیل، اردوهای تیم ملی قبل از جام جهانی و بازی دوستانه‌ای که قبل از شروع مسابقات در برزیل خواهیم داشت صحبت‌هایی را انجام دادیم که نتایج این جلسه در سایت فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.
وی درباره اینکه چه نتیجه مهمی در این جلسه به دست آمد، گفت: مسئله خاصی نبود که اکنون بخواهم درباره آن صحبت کنم و جلسه ما مربوط به کارهای پیش‌روی تیم ملی بود که قرار است آنها را تا شروع جام‌جهانی انجام دهیم.
سرمربی تیم ملی با بیان اینکه جلسه با مسئولان فدراسیون راضی‌کننده بود، افزود: در این جلسه در مورد مسائل مختلفی صحبت کردیم و کارهایی که باید پله پله برای آماده‌سازی تیم ملی دنبال کنیم را برنامه‌ریزی کردیم و به این مسائل پرداختیم.
کروش در پاسخ به این سوال که در خصوص جام حذفی و برگزاری این مسابقات چه تصمیمی گرفته شد خاطرنشان کرد: این موضوع یکی از مطالب مورد بحث امروز بود که مسئولیت آن با فدراسیون فوتبال است، فدراسیون در این مورد تصمیم خواهد گرفت و باید ببینیم چه راه‌حلی پیش‌رو است.
وی با اشاره به برگزاری لیگ اظهار داشت: چیزی که من در این جلسه متوجه شدم این است که مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون می‌خواهند تا 9 آوریل بازی‌های لیگ را تمام کنند و بعد از آن باید ببینیم چه کاری باید انجام دهیم. این موضوع در اختیار فدراسیون و سازمان لیگ است که باید درباره آن تصمیم لازم را بگیرند. من فکر می‌کنم با یک برنامه‌ریزی صحیح و مشخص کردن تاریخ بازی‌ها می‌توان راه‌حل مناسبی پیدا کرد.
کروش با تاکید بر اینکه باید همه به تیم ملی کمک کنیم، یادآور شد: نکته مهم این است که ما در سال جام جهانی قرار داریم و باید به این موضوع اهمیت دهیم. خانواده فوتبال باید دست به دست هم دهد تا تیم ملی را برای جام جهانی خیلی خوب آماده کنیم.
کروش ادامه داد: همانطور که گفتم تصمیم‌گیری این مسائل با فدراسیون و سازمان لیگ است و باید دی چه اتفاقی صورت می‌گیرد.
وی در پاسخ به این پرسش که قلعه‌نویی گفته است می‌خواهم جلسه‌ای با کروش در مورد لیگ قهرمانان آسیا داشته باشم، یادآور شد: این آمادگی را دارم که جلساتی را نه تنها با آقای قلعه‌نویی بلکه با تمام مربیان و کارشناسان داشته باشم اما مقامات بالا باید در این مورد تصمیم‌ بگیرند. همانطور که در اول مصاحبه گفتم جزئیات را می‌توانید از طریق سایت فدراسیون دنبال کنید.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه شایعه شده است کاپلو و دل‌بوسکه درخواست برگزاری دیدارهای دوستانه‌ای را به شما داده‌اند که شما با آن مخالف بودید، عنوان کرد: چیزی که باید بگویم این است که تمام این صحبت‌ها شایعه است. مهم این است که همه دست به دست هم بدهیم تا تیم را به آمادگی مناسبی برای حضور در جام جهانی برسانیم و نباید به این مطالب طنز‌آلود توجه کنیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تركمن صحرا IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    36 0
    اين وسط شايعه را كيروش درست ميكند يا فدراسيون فوتبال در مورد لغو بازي تداركاتي
  • بی نام EU ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    5 201
    هر چه سریعتر ایشون رو برکنار کنین و یه مربی با غیرت ایرونی رو بزارین روی نیمکت تیم ملی.
    • hosein IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
      107 4
      این مربیا با غیرت ایرونی تو این چند سال که تیم ملی بودن چه کردن؟؟؟؟؟
    • ناصر SE ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
      13 1
      آقای بی نام مایلی کهن خوبه واسه جانشینی کیروش یا پرویز خان مظلومی؟
    • بی نام A1 ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
      10 4
      حرف مفت بها نداره بزن راحت باش
    • mehdi IR ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
      19 1
      بیا برو بینیم بابا!! انصافا همین کیروش از هر چی مربیه ایرونیه با غیرت تره! این تیم داغون مارو هر کی دیگه جای کیروش بود به پلی آف جام جهانیم نمیتونس برسونه! واقعا که چقد نمک نشناسیم! امیدوارم هر کاری که کیروش میگه انجام بدن چون واقعا میتونیم از گروهمون بریم بالا
    • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
      67 0
      با غیرت ایرونی !!!!!!!! خوب بود خندیدیم
    • آرمین A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
      15 5
      لابد علی لابی رو بزارن رو نیمکت تیم ملی که باعث شد عربستانیا تو آزادی و جلو چشم صد هزار نفر عربی برقصند.
    • بی نام IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
      10 4
      راست میگه خیلی حندیدیم !!!! مربی ایرانی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • امیر IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
      3 1
      میگم میخوای مظلومی سوبله چوبله رو بیارید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    2 9
    کیروش که مربی نیست . باید یه مربی خوب بالای سر تیم ایران باشه . شانسی شانسی رفته به جام جهانی جو گرفتش . تو هر کشوری که می ره می گرده ببینه یه ایرانی اونجا بازی می کنه تا بیارش تو تیم ملی . مگه بازیکنای داخلی ما چه مشکلی دارن . بازیکنی که تو ایران زندگی نکرده باشه نمی تونه تعصب کشورش رو داشته باشه . آیا دانیال داوری بهتر از رحمن رضایی هست ؟
    • hosein IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
      8 0
      باشه تو مربی هستی -بدبخت کیروش که 4 تا بچه ایرانی بش میگن..
    • مهرداد IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
      2 0
      آیا دانیال داوری بهتر از رحمن رضایی هست ؟ و دیگر هیییج ..... گویند که سر الکس فرگوسن با شنیدن این سوال خشتک بدرید و جان به جان افرین تسلیم کرد.
    • دانیال A1 ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
      2 0
      رحمان رضایی؟؟؟؟؟ خخخخخخخخ رحمان امدی استاد
    • بی نام A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
      2 0
      رحمان رضایی؟!!!!
  • بی نام A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    1 1
    با غیرت ودزد ایرانی تا افراد مافیایی خدشون رو بیرن تیم ملی