مهر نوشت:

 سخنگوی وزارت امور خارجه حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی از زمین و هوا به باریکه محاصره شده غزه را شدیدا محکوم کرد. مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: این اقدام بی تردید از سر استیصال و ترس از شکل گیری انتفاضه سوم ملت مظلوم فلسطین در سر تا سر اراضی اشغالی به ویژه مقاومت اسلامی در کرانه باختری است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جمهوری اسلامی ایران مسئولیت عواقب تشدید اقدامات تروریسم دولتی صهیونیست ها را بر عهده رژیم اشغالگر دانسته و از نهادهای بین المللی به ویژه سازمان ملل متحد و سازمان همکاری های اسلامی می خواهد ضمن محکومیت این جنایات، نسبت به مسئولیت خویش در قبال جلوگیری از جنایات صهیونیست ها علیه مردم مظلوم و تحت محاصره غزه وفادار باشند.

سخنگوی وزارت امور خارجه  همچنین  اقدام تروریستی در شهر منصوره مصر را شدیدا محکوم و با خانواده های جان باختگان و مجروحین این حادثه ضدانسانی اعلام همدردی کرد.

مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه  اقدام تروریستی در شهر منصوره مصر را شدیدا محکوم و با خانواده های جان باختگان و مجروحین این حادثه ضدانسانی اعلام همدردی کرد.

افخم افزود: بی تردید رژیم صهیونیستی از تضعیف و ناامن سازی جامعه مدنی مصر نفع می برد و جمهوری اسلامی ایران امیدوار است ملت مبارز مصر و رهبران این کشور ضمن حفظ وحدت ملی و انقلابی خود، مانع ابتکار عمل دشمن صهیونیستی در فتنه انگیزی میان آحاد مردم مصر شوند.

45219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 329245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =