ایسنا نوشت:

سازمان بازرسی کل کشور حضور افراد بازنشسته، اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس در انتخابات هیات رییسه کمیته ملی المپیک را ممنوع کرد.
سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به کمیته ملی المپیک اعلام کرد که افراد بازنشسته، اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس اجازه ثبت نام و شرکت در انتخابات کمیته ملی المپیک به عنوان اعضای هیات رییسه نخواهند داشت.
هیات رییسه کمیته ملی المپیک شامل رییس، دو نایب رییس، خزانه‌دار و دبیرکل کمیته المپیک هستند. پیش از این، این سازمان در نامه‌های جداگانه، حضور افراد بازنشسته، اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس را در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی ممنوع کرده بود.
ثبت نام از کاندیداهای احراز پست‌های مختلف کمیته ملی المپیک از شنبه 30 آذر آغاز شده و به مدت 14 روز متوالی در دفتر دبیرکل این کمیته انجام می‌شود.
انتخابات کمیته ملی المپیک قرار است 30 دی برگزار شود.

***

در این مورد خبرگزاری تسنیم نوشت:
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: صبح امروز نامه‌ای از سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر عدم حضور بازنشستگان در انتخابات به دست ما رسیده اما این موضوع شامل حال من نمی‌شود.
محمد علی‌آبادی درباره نامه سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: صبح امروز نامه‌ای از سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر ممنوعیت حضور نمایندگان مجلس، بازنشستگان و اعضای شورای شهر در انتخابات کمیته ملی المپیک به دستمان رسید.
وی ادامه داد: در گذشته هم این مباحث مطرح شده بود که این افراد نمی‌توانند در هیئت رئیسه فدراسیون‌ها و یا ریاست فدراسیون حضور داشته باشند که این مورد شامل اعضای شورای شهر، نمایندگان مجلس و بازنشستگان کشور می‌شد. این موضوع این بار شامل حال کمیته ملی المپیک شد.
رئیس کمیته ملی المپیک عنوان کرد: این موضوع شامل مقامات کشوری و افرادی که دارای مجوز از هیئت وزیران و همچنین ایثارگر هستند نمی‌شود، بنده جزء مقامات کشور هستم و همچنین علاوه بر ایثارگر بودن، جانباز هم هستم و می‌توانم در انتخابات کمیته ملی المپیک شرکت کنم.
علی‌آبادی در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه آیا با وجود این نامه امکان به تعویق افتادن انتخابات کمیته ملی المپیک وجود دارد، یادآور شد: به صورت جدی قصد داریم انتخابات را در زمان مقرر خود یعنی 30 دی برگزار کرده و آن را به گروهی که رای می‌آورد تحویل دهیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای حضور در انتخابات با وزیر ورزش صحبت کرده‌اید، به تسنیم گفت: فردا یا پس فردا با آقای گودرزی برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک صحبت خواهم کرد.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 329312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
    11 0
    بهترین کار لغو مجوز ایشان توسط هییت دولت است
  • ali A1 ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
    277 4
    آقای علی آبادی شما و ... کم گل کاری نکردید!!! بسه دیگه !!!
  • بی نام A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
    8 0
    شما لطف کنید تشریف ببرید
  • بی نام A1 ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
    7 0
    چسبیده به صندلی مدیریت
  • مجيد ملکي دوزان A1 ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
    4 0
    گودرزي - علي آبادي پيوندتان مبارک ورزشکاران - دلاوران - سرافرازان ، تسليت
  • saeed A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
    5 0
    جان من تعارف نکنی یه وقت آقای علی آبادی..... بیا برو اصلا رییس جمهور بشو با اون همه کارای پربارتون..
  • nima A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
    6 0
    یک نفر بیاد این آقارو از صندلیش جدا کنه انگار چسبیده.!!!!!!
  • بی نام A1 ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
    6 0
    آقای علی آبادی آن قدر شیفته خدمت هستن که صندلی ریاست کمیته رو ول کن نیستن ، تو رو خدا به خاطر مردم این قدر به خودت فشار نیار ما راضی نیستیم بخدا، یکم استراحت به خودت بده
  • يكي IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    6 0
    هيچ قانوني شامل ايشون نميشه ماشالا!
  • مجتبی IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    5 0
    استاد زبان انگلیسی................
  • استقلال 2 ستاره IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    8 0
    اين قانون به ظاهر قانون حتما شامل من 25 ساله ميشه كه شامل آقايييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي علي آبادي نميشه ؟ عجب بابا عجب از كاراي آقا رجب