در کمتر از 24 ساعت پس از انتخاب دایی و قبل از اینکه عابدزاده بتواند تصمیمش را بگیرد خبر رسید که او از پرسپولیس کنار گذاشته شده است.

«به من اعلام کردند که نمی توانم همراه تیم به امارات بروم.می دانم این قضایا از کجا آب می خورد.چون برخی ها تصمیم گرفتند که من نباشم»عابدزاده این حرف ها را در گفت و گو با خبرگزاری فارس می زند.او در ادامه اسم شخصی را می آورد که علامت تعجب بزرگی را بالای سر همه قرار می دهد.عابدزاده می گوید که حسین رضازاده در جدایی اش از پرسپولیس نقش داشته است و با دستور او بوده که عابدزاده نتوانسته به امارات برود!خودش می گوید: « در پرسپولیس افراد دیگر نیز تصمیم می‌گیرند به طوری که رضازاده در کنار گذاشتن من نقش داشت. شب گذشته در دیداری به من اعلام شد که دیگر نباید باشم اما من می‌دانم حسین رضازاده نیز در این کار تاثیرگذار بود.

حالا بماند که چطور و چگونه؛ من این مورد را گفتم که همه بدانند در پرسپولیس افراد دیگر نیز تصمیم می‌گیرند. حرف‌های زیادی برای گفتن دارم که می‌توانم از آن یک کتاب بنویسم. این نتیجه زحمات خالصانه من بود که فقط بعد از یک روز که دایی سرمربی می‌شود من باید بروم. به من بی احترامی شد و حداقل اجازه ندادند مدتی بگذرد و بعد من را کنار بگذارند. این نشانه حرمت‌شکنی تمام عیار در باشگاه پرسپولیس است.»احمد رضا که به نظر کاملا عصبی است از برگزاری جلسه با حبیب کاشانی خبر می دهد: «او می خواهد دلیل کنار گذاشته شدنش را بداند و سرپرست باشگاه باید جوابگوی آن باشد. فردا در جلسه‌ای با حبیب کاشانی شرکت خواهم کرد و باید در نامه‌ای دلایل کنار گذاشتنم را اعلام کنند. اگر این اتفاق نیفتد من هم خیلی چیزها را می‌گویم. اگر آقایانی مثل دایی برای پرسپولیس و تیم ملی زحمت کشیده‌اند من چندین برابر آنها بدنم را در خدمت تیم پرسپولیس و تیم ملی از دست داده‌ام. در فصل جاری نیز در پرسپولیس هیچ‌کس از من ناراضی نبود مخصوصا بازیکنان و دروازه‌بانان ،چون همیشه مثل یک عاشق دلسوز بودم و در یک بازی پرسپولیس با چهره‌ای خندان و حتی لبخندی ساده بر روی نیمکت ننشستم. آقایان با این کارها من را نمی‌توانند از پرسپولیس دور کنند چون همیشه رنگ قرمز و هوادارانش در قلب من جا دارد. خواهیم دید با این تیم به چه مقامی خواهند رسید و چکار خواهند کرد. آن وقت می‌توان در مورد من بهتر قضاوت کرد.»

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 32983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۸
    0 0
    او همیشه عقاب آسیاست و در دل ما جا دارد هر کجا که باشد
  • مجیدپرسپولیسی سابق IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۸
    0 0
    میشه بفرمایید فرق نظر من با باقی نظرات در چیه ؟ من هنوزم میگم پرسپولیس بدون امثال عابدزاده و خردبین و ... یعنی پیروزی نه پرسپولیس مردمی حالابازم نظرم را ثبت نفرمایید
  • من IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۸
    0 0
    لیاقت این مملکت اینه که حسین تپل براش تصمیم بگیره پرسپولیس چه صفایی بدون عابدزاده می تونه داشته باشه
  • رضا IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۹
    0 0
    واقعاحیف که عقاب رفت.متاسفم ازاین همه اسطوره کشی!!!
  • بهرام IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۹
    0 0
    عقاب آسیا ما همیشه دوستت داشتیم وداریم .اینها که به حرف توپولو گوش میدن واویلای پرسپولیس همشونو دوپینگ میکنه ها ها ها
  • بدون نام IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۲
    0 0
    من از این به بعد دیگه طرفدار پرسپولیس نیستم و برای شکستش دعا می کنم درود بر عقاب بی همتای اسیا
  • هیوا کردستان IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۴
    0 0
    عابدزاده چه در پرسپولیس بماند یابرودمردم دوسش دارن ومثل حسین دوپینگی که به وزنه برداری ایران آفت زد و مثل دایی با واسطه به اینجا رسیدند، نیست .