تسنیم نوشت:

عضو کمیسیون برنامه و بودجه از برگزاری نخستین جلسه رسمی کمیسیون تلفیق طی روز جاری خبر داد و گفت: از امروز رسماً‌ بررسی کلیات بودجه ۹۳ در کمیسیون تلفیق آغاز می شود.

عزت‌اله یوسفیان ملا در ارتباط با برگزاری جلسه کمیسیون تلفیق، اظهار داشت: طبق توافق اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در جلسه عصر دیروز بنا بر این شده است که از ظهر امروز (دوشنبه نهم دی ماه) جلسات رسمی کمیسیون تلفیق آغاز شود.

وی افزود: البته برخی نمایندگان اصرار داشتند که جلسات تلفیق از شنبه هفته آینده برگزار شود اما در نهایت با مواقت اکثر نمایندگان قرار شد از امروز رسیدگی به کلیات بودجه 93 در کمیسیون تلفیق آغاز شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: از زمانی که انتخاب هیات رئیسه کمیسیون تلفیق انجام شد رسماً مهلت این کمیسیون برای رسیدگی به بودجه 93 آغاز شد به همین منظور باید از امروز رسیدگی به لایحه بودجه سال آینده را آغاز کنیم.

یوسفیان ملا با بیان اینکه چهارشنبه (یازدهم دی ماه) آخرین مهلت رسیدگی کمیسیون های تخصصی به لایحه بودجه 93 است، گفت: از امروز جلسات مقدماتی تلفیق آغاز می شود و این جلسات روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری نیز دایر خواهد بود.

وی تاکید کرد: اگر از امروز رسیدگی به بودجه را در تلفیق آغاز نمی کردیم رسماً از رسیدگی در مهلت قانونی باز می ماندیم و زمان کم می آوردیم.

3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 329969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    1 0
    ان شاالله سال آینده مشکلات اقتصادی مردم بهتر بشه. از اون صد روز وعده داده شده خیری ندیدیم