پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نوشت:

طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، امیررضا خادم به عنوان معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استانها منصوب شد.

در حکم دکتر محمود گودرزی به امیررضا خادم آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون حقوقی ، مجلس و هماهنگی امور استانها منصوب می شوید.

امیدوارم با بکار گیری نیروهای صاحب نظر و همکاری سایر معاونت ها ، دفاتر ستادی و ادارات کل استانی نهایت تلاش خود را جهت بهبود و پویایی حوزه مربوطه مبذول داشته و در راه پیشبرد اهداف وزارت ورزش و جوانان کوشا باشید.

توفیق شما را در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون اساسی واعتدال گرایی از درگاه حضرت احدیت خواستارم.

***

معاون جدید حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با مطلوب توصیف کردن رویکرد گودرزی برای حضور متخصصان ورزش گفت: تلاش می کنم برای این وزارتخانه کشور مفید باشم.

امیررضا خادم بعد از انتصابش به عنوان معاون حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: رویکرد آقای گودرزی در به کار گیری متخصصان ورزش قابل تقدیر است و از ایشان به خاطر این اعتماد تشکر می کنم. خادم افزود: انشاءالله بتوانم در مسئولیت جدید برای وزارت ورزش و جوانان و کشور مفید باشم. قرار است مراسم معارفه امیر رضا خادم روز شنبه 14 دی ماه جاری برگزار شود.

امیر رضا خادم قهرمان کشتی جهان و المپیک، نماینده مردم تهران در مجلس هفتم شورای اسلامی بوده است.خادم دکترای مدیریت دارد و عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی است.


252 41


برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
    7 0
    یک انتصاب بسیار شایسته و از سر دانایی صورت دادند. اقای وزیر دست مریزاد اقای خادم موفق باشی