فارس نوشت:

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای از اسلام و انقلاب دفاع کند، گفت: مبادا در مذاکرات یکی از این موارد آسیب ببیند.
‌آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی عضو مجلس خبرگان رهبری امشب دوشنبه با حضور در مراسم ختم مرحوم علی اکبر پرورش وزیر اسبق آموزش و پرورش که در محل مدرسه شهدای مؤتلفه برگزار شد، اظهار داشت: 9 دی روز بزرگی بود که به تعبیر مقام معظم رهبری در تاریخ انقلاب ثبت شد.

وی اضافه کرد: مردم در 9 دی نشان دادند آگاه و بیدار هستند و همواره دشمن و خطر را می‌شناسند.

عضو مجلس خبرگان رهبری 9 دی را قیام مردم مقابل حرکت‌های فتنه‌گران دانست و افزود: متأسفانه فتنه موجب خوشحالی بیگانگان شد و آنان با کف زدن و تشویق فتنه‌گران را همراهی کردند.

موحدی کرمانی با بیان اینکه ضدانقلاب در ایام فتنه 88 به نظام اسلامی جسارت کردند، اظهار داشت: متأسفانه با دیدن این صحنه‌ها گردانندگان این برنامه عقب‌نشینی نکردند؛ برنامه‌های این افراد به گونه‌ای بود که نشان داد با این حرکات زشت همراه هستند.

وی با طرح این پرسش که چرا سران فتنه از مواضع خود عقب‌نشینی نکرده و ابراز ندامت نکردند، تأکید کرد: برنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی جذب حداکثری و دفع حداقلی است اما متأسفانه برخی بدون توجه به نظام، مردم، انقلاب، قانون و شهدا دهن‌کجی کردند.

وی با بیان اینکه مردم در 9 دی وفاداری خود به انقلاب و مقام معظم رهبری را نشان دادند، تصریح کرد: سران فتنه طوری رفتار نکردند که در آن ایام مردم آنها را بپذیرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به مسائل و مشکلات فرهنگی موجود در جامعه اشاره کرد و افزود:‌ اینکه برخی می‌گویند چرا جامعه اینگونه بوده و چرا برخی جوانان وضع‌شان چنین و چنان است باید بدانند که علاج این مشکلات این است که جامعه با خدا آشنا شود.

وی با بیان اینکه مسئولان فرهنگی و خانواده‌ها وظیفه سنگینی در این زمینه برعهده دارند، خاطرنشان کرد: آشنایی با فضائل ایمانی به صورت تدریجی و ارائه آموزش‌های لازم به جوانان از جمله اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 اظهار داشت: هیئت ایرانی در مذاکرات با 1+5 از عزت انقلاب، اسلام و همچنین دستاوردهای انقلاب صیانت کند که این مسئله خواسته مردم و خانواده‌های شهدا است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: مبادا در مذاکرات هسته‌ای یکی از مسائل ذکر شده آسیب ببیند.

/212 27

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    90 12
    دست بردارید از این فتنه فتنه. حداقل حرمت لباسی که منتسب به پیامبر رحمت است را نگه دارید.
  • امیرحسین1377 IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    14 24
    باید به 2 طرف که هردو فتنه کردند رسیدگی قانونی بشه!
  • عبداله A1 ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    18 2
    حضرت آیت‌الله میشه بفرمایید وقتی‌ دادگاهی تشکیل نشده و جرمی‌ ثابت نشده، چه کسی‌( شخص حقیقی‌) باید از چه عملی‌ ابراز ندامت کند؟
  • هموطن IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    8 2
    در انتخابات 88 سه گروه حضور داشتند. دو گروه، طرفین انتخابات بودند ولی گروه سومی هم برای فتنه و سوء استفاده از موقعییت آمده بودند و آشوب مربوط به گروه سوم بود. در اظهار نظر ها همه مردم منتقد را فتنه گر و آشوب گر نخوانیم که بنفع دشمنان دین و مملکت است. بسیاری از منتقدین و معترضین به انتخابات با آشوب موافق نبودند و در آن حضور نداشتند ولی با چسباندن منتقدان انتخابات به فتنه گران جمعیت دشمنان انقلاب را زیاد نشان میدهید..
  • بی نام A1 ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    22 0
    این حاج آقا کمی ساده می بیند قضیه را برادر اگه میخواستن اظهار ندامت کنند همون اول میکردند حالا که 3سال زجر کشیدند تازه حالا ثابت شده حداقل در مورد احمدی نژاد درست پیش بینی کرده بودند بقیه که قربون محمود می رفتند چرا اظهار ندامت نمی کنند دنیا اینو فهمیده ها ای بابا!!
  • بی نام US ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    7 0
    چراشو خود شما و مردم بهتر میدونن. این سوالات به درد ما نمیخوره.
  • بی نام A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    8 0
    محاکمه هردو طرف وپخش زنده صحبتهای دو طرف وبعد اینکه مشخص شود کی فتنه وکی فتنه گر بوده اینکه ما بگوییم خارجی ها بودند و صرف گقتن حمایت انها و اینکه این دونفر با انها رفیق بودند که نمی شود دلیل محکمه پسند خیلی از شما هم خیلی کسان را میشناسید که حالا باشما هم نوا نیستند پس شما هم با انها رابطه دارید بادلیل محکمه پسند خلاف کار باید محاکمه شود البته نه سفارشی واز پیش اعیین شده ونه فقط یک سر قضیه تنخا رفتن به قاضی حتما خواهید بود راضی . نه ؟؟؟؟؟