امروز آخرین روز تعطیلات چهار روزه دی ماه بود و بسیاری از مسافران قصد بازگشت به پایتخت را دارند اما هوای سرد باعث کندی حرکت و مسدود شدن برخی جاده ها شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.


جاده های شمالی


سرهنگ محمد حسین حمیدی گفت: در محورهای استان گیلان بارش باران گزارش شده‌، بر این اساس ترافیک در محور چالوس به کرج از مرزن آباد به سمت دزبن سنگین بوده و از عصر روز جمعه این محور به سمت تهران یکطرفه خواهد شد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به وضعیت ترافیکی در محور هراز نیز، گفت: در این محور نیز از محدوده پارک جنگلی آمل تا تونل شماره 1 و در محدوده‌های بایجان و سه راهی بلده ترافیک سنگین بوده و تردد به سمت تهران به شکل یکطرفه انجام می‌شود.

او گفت: در محور فیروزکوه نیز از شیرگاه به سمت سوادکوه ترافیک نیمه سنگین است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردارند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه از ساعت 13 امروز جمعه تا 2 بامداد شنبه محور کرج - چالوس از کرج به سمت مرزن‌آباد بسته می شود گفت: در این ساعت تردد وسایل نقلیه از مسیر مربوطه ممنوع است. از ساعت 16 عصر امروز تا 2 بامداد شنبه از محدوده دزدبن 15 کیلومتری بالای مرزن‌آباد به سمت کرج تردد وسایل نقلیه به صورت یکطرفه انجام می‌شود. با توجه به بارش برف در محور چمن بید، جاده لغزنده است و رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند.


جاده های شیراز و کهگیلویه

او گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در اکثر محورهای دو استان خراسان شمالی و کهگیلویه و بویراحمد و همچنین در دو محور توسکستان به شاهرود و جنگل گلستان به چمن‌بید در استان گلستان نیز بارش برف گزارش شده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه محورهای یاسوج - شیراز ، یاسوج - اقلید و تمام محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد با بارش برف مواجهه است، گفت: ماموران پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ از این محورهای جلوگیری می‌کنند.

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =