استقلال با شکست دادن راه‌آهن تهران، صدرنشین لیگ برتر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تساوی پرسپولیس مقابل نفت تهران، بهترین فرصت بود تا آبی‌پوشان پایتخت دوباره صدرنشین لیگ برتر شوند. استقلالی‌ها که در ورزشگاه تختی به مصاف راه‌آهن رفته بودند، با تک گل محمدمهدی نظری که در دقیقه 67 به ثمر رسید سه امتیاز را گرفتند و بالاتر از پرسپولیس، در صدر جدول ایستادند.

امیر قلعه نویی پیش از دیدار با راه‌آهن نسبت به این موضوع اعتراض کرده بود که چرا باید بازی‌ها در ورزشگاه تختی برگزار شوند. او از کیفیت زمین چمن این ورزشگاه انتقاد کرده بود و البته مشخص بود که نگرانی‌هایی هم نسبت به استقبال سرد تماشاگران از این دیدار دارد. با این شرایط، استقلال و راه آهن نتوانستند مسابقه جذابی را برگزار کنند و دیدار آن ها هیجان خاصی نداشت. گرچه زمین جمن ورزشگاه تختی هم تفاوت چندانی با چمن آزادی نداشت، اما استقلال و راه‌آهن در این دیدار بیشتر زیر توپ می‌زدند.

استقلال با شکست دادن راه‌آهن 41 امتیازی شده و حالا با یک امتیاز بیشتر از پرسپولیس، می‌تواند امیدوارانه‌ به قهرمانی نگاه کند.

در مسابقه همزمان، داماش میزبان گسترش فولاد بود. داماشی‌ها که وضعیت مالی خوبی ندارند، این مسابقه خانگی را با نتیجه دو بر یک واگذار کردند. مهرداد بایرامی و جابر انصاری در دقایق 9 و 77 برای گسترش گل زدند. محمدرضا مهدوی هم در دقیقه 55 تک گل داماش را به ثمر رساند.

در دیگر مسابقه همزمان امروز، صبای قم میزبان سپاهان اصفهان بود. سپاهانی ها این دیدار را با تک گل دقیقه 11 مهدی شریفی بردند تا با کسب سه امتیاز، زنگ خطر را برای تیم‌های صدرنشین به صدا درآورند. البته سپاهان با 36 امتیاز، اختلاف 5 امتیازی با استقلال صدرنشین دارد اما هنوز هم نمی‌توان انگیزه این تیم را برای موفقیت در مسابقات آینده و قهرمانی در لیگ برتر نادیده گرفت.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =