فارس نوشت:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مردم درخواست‌ خود را در خصوص بررسی عملکرد اپراتورهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، به شماره ۱۹۵ اطلاع دهند تا وزارتخانه بررسی کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به گلایه و درخواست‌های کاربران از وضعیت سرویس‌های ارتباطی، در صفحه شخصی خود در یک شبکه اجتماعی نوشت: «با توجه به درخواست‌های شما در خصوص بررسی عملکرد اپراتورهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، سامانه ۱۹۵ برای پاسخگویی در این وزارتخانه راه‌اندازی شده که می‌توانید از طریق تلفن گویای ۱۹۵، یا ارسال پیامک به شماره ۶۰۰۱۹۵، یا ارسال رایانامه به آدرس زیر و یا مراجعه به سایت www.195.ir نسبت به درج شکایات و نظرات خود در این زمینه اقدام کنید.»

195@ict.gov.ir

 

 

56503

کد خبر 330918

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =