طنز/ مفنگی‌های خرمغز کلید خورد+نامه سرگشاده دبیرکل حزب باد

درهای ساختمان فاطمی به روی بیش از 60 دبیرکل یا نماینده تشکل‌های سیاسی دعوت شده باز شد تا بعد از 8 سال دوری و شکاف، وزارت کشور باردیگر خانه احزاب و چهره‌های سیاسی شود.

بر این اساس، دبیر کل حزب باد با حضور زوری و خودجوش در حیاط کافه خبر، خواستار مصاحبه و بیان انتقادات خود نسبت به این نشست شد که بعد از بی محلی خبرنگاران، نامه ای سرگشاده منتشر کرد. بخش‌هایی از این نامه را که همراه با درخواست های مالی و اداری بوده، در ادامه می‌خوانید. کاوه هواشناس، دبیر کل حزب باد ایران با انتقاد از اینکه هیچ دعوتنامه ای برای وی و همکاران خدومش در حزب متبوعش ارسال نشده، به وزیر کشور گفت: این بود تدبیر؟ این بود اعتدال؟ این بود کلید؟ کو پس؟

وی با انتقاد شدید از دولت یازدهم در خصوص بی توجهی به حزب باد ایران، به سوابق درخشان خود و حزبش در دوره های مختلف سیاسی اشاره و تصریح کرد: این ما بودیم که در هر دوره به انتخابات رونق دادیم. بیشترین حضور در رسانه ها متعلق به حزب ما و اعضای حزب است. همچنین ما بیشترین عضو فعال را در میان سیاسیون داریم.

او همچنین به وزیر کشور هشدار داده: در صورتی که بخواهید ما را نادیده بگیرید مجبوریم علی رغم میل باطنی همان رفتاری را که با دولت های آقایان هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد کردیم، با شما هم بکنیم. و این البته برای شما گران تمام خواهد شد چون برای قبلی ها هم همینطور بود و دیدین که بعد از هشت سال عوض شدند؛ این تغییر کار ما بود همانطور که آن انتخاب ها هم کار ما بود.

وی تاکید کرد: مبادا مواضع ما، باعث برخورد غیر عادلانه شما شود. شنیده ام از اینکه ما اول هواخواه دکتر ظریف بودیم و بعد منتقدش شدیم؛ ناراحتید. چرا؟ این اساس حزب ماست و شما حق ندارید در اساسنامه ما دخالت کنید. یا اینکه در جایی عنوان کردین امروز در ستاد قالیباف بودند و فردا در ستاد جلیلی و حالا سینه چاک دولت تدبیر...خب این چه عیبی دارد؟ ما اساسا عاشق نظام هستیم و معتقدیم باید فرزند زمانه خود باشیم. هشدار میدهم شما مراقب باشید مبادا به خاطر این موارد جزئی، حق ما را ضایع کنید. ما هر جا احساس کنیم «باد تندتر می وزد» همانجا حضور داریم؛ این شعار حزب ماست که «باد، یعنی زندگی». 

او همچنین به اعضای دولت تدبیر پیشنهاد کرده که می توانند با پرداخت حق عضویت نیم بها، در حزب باد ثبت نام کنند.

در آستانه جشنواره فجر

 با توجه به نزدیکی جشنواره فیلم فجر، اوضاع سینما کمی داغ شده. مثلا فیلم «آشغال های دوست داشتنی» به کارگردانی محسن امیریوسفیدر حال رایزنی برای حضور است و فیلم سینمایی «لعنتی خنده‌دار» به کارگردانی کارگردانی بیژن شیرمرز نیز تولید خود را آغاز کرده. بر این اساس به سازمان سینمایی پیشنهاد می شود برای ثبت نام فیلم های زیر در جهت ارتقای «سینمای فاخر» اقدام عاجل کنند.

- حمال‌های بی‌شعور/ کمدی سیاسی

- عوضی‌های کثیف/ اقتصادی - امنیتی

- مرتیکه مزخرف/ سیاسی 

- زباله‌های تاریخی/ (الف ویژه برای تاریخ معاصر)

- عملی‌های دوست داشتنی/ درام اخلاقی

- مفنگی های خرمغز/ سیاسی اجتماعی

- مزلف های بی پدر و مادر / اجتماعی

- زنیکه‌های بی چشم و رو/ اجتماعی تلخ

 

 

 

 

 

 

محسن حدادی

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 331073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    47 1
    "این بود تدبیر؟ این بود اعتدال؟ این بود کلید؟ کو پس؟" خیلی باحال گفتید.
  • احمد IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    47 0
    عالی بود یعنی عالی.. به خصوص :‌ما هر جا احساس کنیم «باد تندتر می وزد» همانجا حضور داریم؛ این شعار حزب ماست که «باد، یعنی زندگی».
  • حخحخحخحخ A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    39 1
    مرتیکه مزخرف/ سیاسی
  • بی نام A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    12 0
    مردم مجبور به بادی شدن شدند در سالهای گذشته/ ممنون به خاطر مطلب
  • بی نام A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
    7 2
    کاوه نام پهلوان اساطیری ما هست که متاسفانه شما برای یک آدم جعلی و ابن الوقت بکار بردید. بهتر نیست کمی دقت بخرج دهید و از اسمی در خور (مثلا بادیار) استفاده می کردید؟