هومن افاضلی می گوید در حال حاضر بهترین تیم زیر 22 سال ایران را در اختیار ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هومن افاضلی سرمربی تیم زیر 22 سال ایران در نشست خبری امروز خود در مورد شرایط شاگردانش گفت: «تیم ما مظلوم واقع شده. شرایط سختی داریم اما با این حال بازیکنانم می توانند خودشان را نشان دهند. همانطور که می دانید بیشتر بازیکنان ما ستاره های لیگ هستند و در سالهای آینده از نفرات اصلی تیم ملی خواهند بود.»

او ادامه داد: «علیرضا منصوریان برای این تیم زحمات زیادی کشیده. او این تیم را برای قهرمانی بسته بود اما کارش ناتمام ماند. خیلی از این بچه ها با کمک کادر فنی قبلی پیشرفت کردند و راهی تیم های بزرگ شدند.»

افاضلی با بیان اینکه تیمی که در اختیار دارد بهترین تیم زیر 22 سال ایران نیست، گفت:‌ »تیمی که به مسابقات عمان اعزام می شود بهترین تیم زیر 22 سال نیست. بسیاری از بازیکنان مثل محسن مسلمان، رحمانی، صادقیان، غریبی، عالیشاه، جهانبخش، سردار آزمون و... در کنار ما نیستند. خودمان را گول نمی زنیم و می دانیم که بخشی از این بازیکنان تجربه کافی ندارند. کارمان سخت است اما امیدوارانه به عمان می رویم.»

سرمربی تیم زیر 22 سال گفت: «زمانی که منصوریان از تیم جدا شد، این مسئله پیش آمد که می توان در مسابقات عمان شرکت نکرد یا خیر. اما چون عدم حضور ما در دور اول برابر با محرومیت در بازیهای انتخابی المپیک 2016 بود، از این تصمیم منصرف شدیم.»

او ضمن تشکر از باشگاه ها برای حضور بازیکنان در تیم زیر 22 سال گفت: «درگیری ها میان باشگاه ها و تیم ملی بر سر بازیکنان در همه جای دنیا وجود دارد. در شرایط کنونی که روز فیفا نیست، باشگاه ها می توانند بازیکنانشان را در اختیار ما نگذارند. بنابراین باشگاه هایی که به ما بازیکن داده اند، نهایت همکاری را با ما داشته اند. از مربیان لیگ هم تشکر می کنم، جالب اینجاست که  کرانچار که یک ایرانی نیست به من گفت دوست ندارم ببینم تیم ملی شما مقابل همسایگانش شکست بخورد.»

افاضلی گفت: «با تیم های کویت، ژاپن و استرالیا همگروه هستیم که یکی از سخت ترین گروه مسابقات است. با این حال امیدوارم که شرمنده مردم نشویم. با وجود اینکه شانس کمی داریم اما تا اخر می جنگیم. امیدوارم اگر خدایی نکرده نتیجه نگرفتیم، منصفانه از ما انتقاد شود.»

او در واکنش به این سوال که تا به حال چندین مرتبه جایگزین مربیان مختلف در تیم امید شده، گفت: «اگر می خواستم نگاه حرفه ای داشته باشم برای تیم ملی خیلی از کارها را انجام نمی دادم اما اینجا شرایط متفاوت از باشگاه هاست. منصوریان به بهترین شکل انجام وظیفه کرد و مطمئنم که در سالهای آینده به موفقیت های بیشتری می رسد. به هر حال وضعیت او را درک می کنم و می دانم که از این شرایط سرخورده بود. ما هم می خواهیم همان مسیر را ادامه دهیم. اگر درصدی شانس موفقیت داشته باشیم برای آن خواهیم جنگید.»

سرمربی تیم زیر 22 سال در پاسخ به این سوال که چقدر از حریفان ایران شناخت دارد، گفت: «هنوز وضعیت حریفانمان را آنالیز نکرده ام اما در روزهای آینده روی تیم ژاپن که اولین حریف ماست، تمرکز می کنیم.»

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 331215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سمنانی A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    17 1
    تو از فوتبال هیچی نمیدونی.من وقتی استیل آذین سمنان بود تمرینات تو رو از نزدیک دیدم.
  • shz CH ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    21 0
    من نمیدونم این افاظلی رو کدوم نامردی فوتبالی کرد. اخه این چه کارنامه مثبتی داره؟
  • بی نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    8 0
    تا کی از پیش باخته بودن؟
  • گراشی A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    15 2
    اقای دایی،از کرانچار یاد بگیر،شما که میگفتی عرق ملی ونام ایران از همه چی واسه شما مهمتره،!!!چی شدحالا؟معلوم شد از اول هم دنبال منافع خودت بودی