برخی مدارس کشور به علت بارش برف سنگین که از دیشب آغاز شده است تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ موج تازه برف و باران که از عصر جمعه 20 دیماه وارد ایران شده، مانند هفته گذشته برخی مدارس کشور را تعطیل کرد.

- مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی نواحی یک و دو همدان ، کبود راهنگ ، بهار ، لالجین ، گل تپه ، فامنین ، قهاوند ، رزن ، قروه درجزین و سردرود در نوبت صبح و عصر تعطیل است. همه امتحانات سوم راهنمایی ویژه داوطلبان آزاد و مدارس راه دور امتحانات هماهنگ کار دانش و امتحانات نهایی کشوری بر اساس برنامه پیش بینی شده برگزار می شود.

- به دلیل بارش برف مدارس ابتدایی کرمانشاه، ماهیدشت، بیستون، صحنه ، هرسین ، کنگاور و دینور ، امروز شنبه 21دی در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

- مدارس ابتدایی شهر و روستا در شهرستان اراک و مقاطع تحصیلی ابتدایی، دوره اول متوسطه (راهنمایی) و دوره دوم متوسطه (دبیرستان) در سربند تعطیل است. آموزش و پرورس استان مرکزی البته اعلام کرده که امتحانات نهایی دانش آموزان انجام می شود و به زمان دیگری موکول نخواهد شد. همچنین بارش برف و لغزنده شدن معابر مدارس مقطع ابتدایی مناطق شهری و روستایی خمین روز شنبه را تعطیل کرد.

- مدارس در نوبت صبح در بروجرد مرکز استان لرستان تعطیل شد. آموزش و پرورش اعلام کرده در صورت تداوم یخبندان و کاهش دمای هوا ، تعطیلی مدارس در نوبت بعداز ظهر نیز اعلام خواهد شد. همچنین بارش برف سنگین مدارس ابتدایی شهرستان دورود در نوبت صبح امروز شنبه را به تعطیلی کشاند. در صورت تداوم بارندگیها و سرد و سرما ، ممکن است مدارس نوبت بعد از ظهر نیز تعطیل اعلام شود.

- بارش برف و لغزندگی معابر، نوبت صبح مدارس شهرهای سنندج، کامیاران و موچش در استان کردستان را در روز شنبه تعطیل کرد.

- روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ساعت آغاز فعالیت مدارس استان در روز شنبه بیست و یکم دیماه 1392 را از ساعت 9 صبح اعلام کرد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 332003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =