۰ نفر
۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳

تبلیغات دور زمین در دربی تهران 4 ردیف بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالی که صدا و سیما برای پرداخت حق پخش تلویزیونی رقم بسیار ناچیزی را در نظر می‌گیرد، تنها برای همین مسابقه دربی 4 ردیف تبلیغ دور زمین بود. صدا و سیما که در روز برگزاری مسابقات مهمی مثل دربی درآمد زیادی از راه تبلیغات کسب می‌کند، کم کم به این مرحله نزدیک می‌شود که پخش تبلیغات اهمیت بیشتری از پخش خود مسابقه پیدا می‌کند.
اتفاقی که در دربی تهران رخ داد این بود که 4 ردیف تبلیغ دور زمین وجود داشت و علاوه بر آن در دقایق زیادی از مسابقه هم تبلیغات به صورت زیرنویس روی صفحات تلوزیون نقش می‌بست. از آنجا که تصویربرداران تلویزیون اصرار داشتند تبلیغات حتما داخل کادر تصویر باشد، وقتی توپ به خط کنار زمین نزدیک می‌شد، توپ توسط زیرنویس تلویزیونی محو می‌شد و اصلا در کادر نبود. حتی در چنین صحنه‌هایی هم تصویربردار تلویزیون دلش نمی‌آمد که قید تبلیغات دور زمین را بزند و خود فوتبال را نشان دهد. در چنین شرایطی بعید نیست تا چند سال آینده صدا و سیما نیمی از صفحه تلویزیون را با زیرنویس پر کند و نیمه بالایی را هم با تبلیغات دور زمین پوشش دهد!
43 43

کد خبر 333186

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین