شفاآنلاین نوشت:

رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه کشور اظهار کرد: خوشبختانه داروهای بیهوشی در وضعیت خوبی است و تنها با کمبود تنوع برخی داروها برای بیماران خاص مواجه هستیم.

دکتر محمد مهدی قیامت ن ضمن اعلام این مطلب افزود: داروهای بیهوشی از استانداردهای لازم برخوردار هستند- از مراجع مورد تأیید تأمین می شوند و کمبودها برطرف شده است .حال آن که از سازمان غذا و دارو انتظار می رود در اسرع وقت برای تأمین داروهای جانبی مورد نیاز برخی بیماران خاص تمهیداتی بیاندیشد.
معاون آموزشی وپژوهشی نظام پزشکی تهران با بیان این که دولت باید قبل از سال جدید تعرفه های واقعی را که قول داده عملی سازد تأکید کرد: معضل اصلی درمان در کشور بیمه ها هستند که در اعلام تعرفه های واقعی درمان کارشکنی می کنند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: دولت باید در مقابل کارشکنی بیمه ها مقابله کند در غیر این صورت طی سال آینده تمام بیمارستان ها ورشکست می شوند.
دکتر قیامت در پایان  یادآور شد: در حال حاضر اکثر بیمارستان های کشور با بدهی های کلانی دست و پنجه نرم می کنند و توان پرداخت آنها را ندارند.از این رو برای جلوگیری از ورشکستگی بیمارستان های کشور، دولت باید با اعلام تعرفه های واقعی درمان از این امر جلوگیری نماید.

301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 333779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    0 0
    بهتره به جای واژه نامانوس وضعیت داروهای بیهوشی خوب شده مطرح کنید به لطف آزاد شدن واردات دسترسی به این داروها بیشتر و اکنون خودکفا شده ایم و هر وقت تحریم زیاد شود خودکفایی مان کم میشود.