۰ نفر
۱۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۲۱:۰۸

واعظ جوادی شایعه برکناری‌اش از سازمان محیط زیست را تکذیب کرد

بعد از گذشت 5 روز از شایعه برکناری قریب‌الوقوع فاطمه واعظ جوادی از سمت ریاست سازمان محیط زیست، واعظ جوادی این موضوع را تکذیب کرد. جوادی به ایرنا گفته: "کسانی که چنین شایعاتی را می‌سازند، به خدا و آخرت ایمان ندارند." وی همچنین اظهار کرده: بر اساس تکلیف و خدمت به مردم در دولت نهم مشغول به کار شده‌ام و بر همین اساس اعتقادی به استعفا ندارم و تا لحظه آخر همچنان همراه دولت نهم در جهت خدمت به مردم تلاش خواهم کرد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در عین حال در پاسخ به تخلفات مالی همسرش تنها به این نکته بسنده کرده و گفته: « همسرم "مجید یزدانی" مدتی در زمان ریاست خانم "معصومه ابتکار" در سازمان محیط زیست فعالیت داشت و پس از انتصابم با توجه به رشته تحصیلی و تجارب آقای یزدانی در موضوعات زیست محیطی، وی مدتی به عنوان مشاور رییس سازمان نیز فعالیت داشت.»

این در حالی است که برخی رسانه های خبری نزدیک به دولت در روزهای گذشته مرتبا از برکناری قریب‌الوقوع وی به دلیل پرونده فساد ملی همسرش خبر داده بودند. قلم پرس روز شنبه به نقل از یک منبع آگاه نوشت: در طول هفته های گذشته احمدی نژاد و شیخ الاسلامی رئیس دفتر ایشان بارها نارضایتی خود را از فعالیت های انجام شده در آن سازمان اعلام داشته و نسبت به عملکرد خانم جوادی ابراز نارضایتی نموده اند.

بر اساس این گزارش، محمد یزدی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همچنین نسرین سلطانخواه عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران جایگزینان احتمالی خانم فاطمه واعظ جوادی خواهند بود. اما در پی درج این خبر دو روز بعد " فرارو" نیز اعلام کرد «علت برکناری وی مسائل مربوط به همسر جوادی «مجید یزدانی» است و یکی از اعضای بلند پایه دفتر ریاست این سازمان که نخواست نامش فاش شود مدعی شد این تغییر تا قبل از آغاز سال جدید انجام می پذیرد.»

  

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 3341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =