۰ نفر
۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰

تسنیم نوشت:

منابع امنیتی عراق از دستگیری زنی که دختران عراقی را به‌بهانه بدعت جدید وهابیون به‌ نام جهاد نکاح به دام تروریست‌های القاعده و داعش می‌انداخت، خبر دادند.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری «المسله»؛ نیروهای امنیتی عراق امروز پنج‌شنبه یک زن را در غرب این کشور دستگیر کردند که تحت دروغ بزرگی به‌نام جهاد نکاح، دختران و زنان عراقی را به دام می‌انداخت تا آنها را در اختیار تروریست‌های القاعده و گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) قرار دهد.
یک منبع امنیتی در فرماندهی عملیات الانبار فاش کرد نیروهای امنیتی یک زن عراقی به‌نام عایشه الدلیمی را در منطقه البوبالی واقع در شرق استان الانبار دسگیر کردند که دختران و زنان در سنین مختلف را به‌بهانه جهاد دروغین نکاح در دام خود گرفتار می‌کرد و آنها را در اختیار تروریست‌های داعش و دیگر گروه‌های مسلح در شهرهای غرب عراق قرار می‌داد.
این در حالی است که عملیات مشترک ارتش و عشایر عراق علیه تروریسم در صحرایی که بین عراق و کشورهای سوریه، اردن و عربستان و استان‌های همجوار این مرزها قرار دارد، همچنان ادامه دارد.
فتوای دروغین جهاد نکاح که بدعت جدید وهابیون به شمار می‌رود، منتسب به محمد العریفی از مبلغان وهابی است که دختران عرب را با تکیه بر این دروغ بزرگ برای رفتن به سوریه و ارتکاب فحشا با تروریست‌های تکفیری به‌نام جهاد ادعایی خود تشویق می‌کرد، البته العریفی اخیراً صدور چنین فتوایی را انکار کرده بود.
گفته می‌شود در سفری که وی به لندن داشته است، مورد حمله چندین جوان قرار می‌گیرد و آنها با کفش و لگد وی را به‌خاطر صدور چنین فتواهای ضداسلامی و غیرانسانی مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 334250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    137 8
    امان از جهل و بیسوادی ....
    • بی نام A1 ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      6 0
      و رذالت
  • ه GB ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    همون صيغه منظورتونه؟
    • بی نام IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      آخه کجا تو صیغه میان گروهی این کار رو انجام میدن؟ یه کم فکر کن و یا اظهار نظر نکن.
    • بی نام IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      2 3
      صیغه عده داره میدونی عده چیه؟
    • shahrooz A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      3 0
      دمت گرم
    • معین A1 ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
      3 3
      اخه بیسواد کسی که صیغه می کنه بعد صیغه باید عده نگه دارم حدود دو ماه بعد بیوه باشه و دختر اجازه پدر لازمه و شرط و شروط داره شما با چی مخالفین حکم خدا صیغه چیز درستیه بجاش جهاد نکاح رو با صیغه مقایشه می کنند متاسفم راستی خبر انلاین یک تحلیلی بزن رو صیغه این احکام هاش رو و تاثیرات در اجتماع رو بررسی کن از نظر دینی اجتماعی در کشور ما چیز خوبی در میاد و هم بقیه مطلع می شن اینقدر از این اظهار نظرها نمی کنند
    • javad IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
      3 1
      برادر یا خواهرگرامی ، نمیدانم چرا جهاد نکاح را با صیغه مقایسه کرده ای؟ معلوم است که نه جهاد نکاح را میشناسی و نه صیغه را !!!!! یک بنده خدایی اومد و به من گفت شما حسین هستی؟ گفتم معلوم است که نه من را می شناسی و نه حسین را؟ درصیغه زن نمیتواند تا چندماه به صیغه نفردیگری دربیاید و این یعنی یک نوع ممنوعیت برای آلودگی به انواع کثافتها از جمله همین نکاح هم زمان با چند نفر و ... در صیغه چندماه فرصت داده اند برای چند دلیل: 1.شاید دوطرف در این مدت از همدیگر خوششان آمد وبه عقد دائم در آمدند. 2. شاید زن حامله باشد و در این سه یا چهارماه معلوم میشه حامله است و پدرفرزند مشخص است و بی پدر نیست. دلایل دیگری هم ذکر کرده اند که در اینجا نیاز به ورودشان نیست.
  • بی نام IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    3 1
    2 تا توی گوشش بزنید کل مبلغان جهاد نکاح را معرفی میکند و 2 نیروی گمنام میتوانند به راحتی همه را دستگیر کنند.
  • shahrooz A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    7 4
    هر آدم عاقلی می دونه این اخبار دروغه و جنبه تبلغاتی برای جنگ بین شیعیان وسنی هاست!!!ولی جالبه چرا اینقدر ناشی گری!!!حالا ما از این گروه سنی ها در عراق و سوریه بدمون میاد قبول!!!ولی چرا رسمی که متعلق به ایرانه مثل صیغه رو که بین سنی ها حرومه به سنی ها می چسپونید!!!؟مگر فقط یه عده ساده لوح باور کنن!!!بگردید یه یه چیزه درست و حسابی از ضعف معارضان سنی پیدا کنید!!!آدمین خواهش می کنم نظر رو منتشر کن!مرسی
  • بی نام A1 ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    5 4
    تا جایی ک مامیدونیم چیزی به اسم جهاد نکاح بین وهابیون وجود نداره و اتفاقا رو این مساله خیلی حساس هستن و اون رو برچسبی میدونن که ایرانیا بهشون می چسبونن
  • بی نام A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    3 1
    آخه اصن اون زنه که هیچی . اون زن ها دخترایی که خام این میشن واقعا باید بگم حقشونه . آخه مگه آدم چقدر میتونه خنگ باشه که تو همچین دامی بیوفته .
  • بی نام A1 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    3 1
    هر جا کم میارن شروع به انتشار اخبار کذب در مورد کاری میکنند که برای خودشون با نام صیغه هیچ ایرادی نداره. اون از سوریه حالا هم عراق.
  • mohamad A1 ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    1 1
    خاک عالم و تمام کرات وستاره ها بر سر این جماعت ابله....آخه بچه اینها وقتی بدنیا بیاد بهشون چی میگه!!!!!!!!!عمو...دایی...عمه...خاله...مامان.......
  • بی نام IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    3 2
    با سلام من نمیخوام از اقدامات خشونت بار و جنگ و خونریزی دفاع کنم به نظرم عامل جنایت چه سلفی ها باشن یا دولت سوریه فرقی نمیکنه در هر صورت گناهکار و مستوجب عذاب الهی می باشد. خیلی توی سایتهای سلفی ها گشتم حتی به صفحه شخصی العریفی و سایتش سر زدم هیچ اثری از فتوای جهاد نکاح ندیدم تازه شنیدم اخیرآ علمای سلفی و اهل سنت این مساله را کلا تکذیب کرده اند اگه منبع معتبری در مورد این مساله دارید لطفا اراائه بدید. در کل به نظر میرسه این یک جنگ تبلیغاتی باشه که هر دو طرف با اتهام به یکدیگر اونو پیگیری میکنن. به امید اتحاد واقعی دنیای اسلام در برابر دشمنان خدا
  • بی نام US ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    1 0
    بعضی ها خوششون آمده ظاهرن
  • كارمند A1 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    0 3
    همين چند روز پيش بي بي سي فارسي فيلمي از در گيري تو الانباربود يا سوريه گذاشت چند تا نيروي مسلح از مخالفين دولت تعدادي از اونها سر بند داشتند وبعضي صورتهايشان را پوشانده بودند معمولا عربها از سر بند (چفيه) يكدست يكرنگ استفاده نميكنند اگر استفاده كنند فقط مردان سيد اونهم از رنگ سبز تيره استفاده ميكنند وروي آن چفيه عگال ميبندندظاهر يكي از اونها كه كمي چاق هم بود كاملا زنانه بود وقتي هم برگشت ودويد كاملا شبيه زنها ميدويد .البته بسياري از به اصطلاح نيروهاي مبارز در افصي نقاط دنيا از كلمبيا وليبي و خاور دور گرفته حتي منافقين از زنها متاسفانه سوءاستفاده كرده و كاركرد آنهارا دو منظوره در نظر ميگيرنداين تكفيريها وسلفي ها جاي خود دارند.