سندرو روسل مدیرعامل بارسلونا پنجشنبه شب در یک تصمیم ناگهانی از سمت خود استعفا داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سندرو روسل در یک تصمیم ناگهانی از مدیرعاملی بارسلونا استعفا داد. او پنجشنبه شب در جلسه فوق العاده هیئت مدیره تصمیم به استعفا گرفت و پس از آن رودرروی خبرنگاران نشست و تصمیمش را رسانه ای کرد. روسل در حالی از ریاست بارسلونا کناره گیری کرد که چند روز گذشته دادگاه ملی اسپانیا مدعی شد که او در قرارداد 49 میلیون پوندی نیمار اختلاس کرده است و باید جوابگوی این مسئله باشد. نیمار تابستان گذشته از تیم سانتوس برزیل به جمع آبی و اناری پوشان پیوست و بعدها یکی از اعضای هیئت مدیره بارسلونا اعلام کرد که قرارداد او بسیار بیشتر از 49 میلیون پوند بوده است. براساس ادعای خوردی کاسس رقمی حدود 50 میلیون پوند در انتقال این ستاره برزیلی به بارسلونا ناپدید شده است. این خبر مثل بمب در رسانه های اسپانیا سروصدا کرد و در این میان انگشت اتهامات به سوی سندرو روسل بود. روز به روز فشارها روی مدیرعامل بارسلونا بیشتر شد تا در نهایت او رفتنی شود. هرچند این مدیر 49 ساله می گوید در روزهای اخیر افراد ناشناسی او و خانواده اش را تهدید کرده اند و تنها دلیل استعفایش همین مسئله است: «من و خانوده ام را در خفا تهدید می کردند. این تهدید ها مرا متعجب کرد. احساس کردم اگر به کارم ادامه دهم خانواده ام در خطر خواهند بود.» روسل اما اتهام دادگاه ملی اسپانیا را غیرمنصفانه می داند. او اعتقاد دارد مطرح شدن بحث اختلاس تنها به خاطر حسادت دشمنان اوست: «در روزهای اخیر یک اتهام غیرمنصفانه به من زدند. از همان ابتدا گفتم که خرید نیمار بدون هیچ شک و شبه‌ای انجام شده اما به نظر می رسد جذب این ستاره حس ناامیدی و حسادت را در دشمنان ما برانگیخته است.»

بعد از این اتفاقات جوزپ ماریا بارتومئو معاون بارسلونا به عنوان جانشین روسل تا سال 2016 معرفی شد. هر چند باشگاه بارسلونا هنوز واکنش رسمی نسبت به این اتفاقات نشان نداده است اما بدون شک دادگاهی شدن سندرو روسل در وضعیت صدرنشین لالیگا تاثیرگذار خواهد بود.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 334413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
    50 1
    قابل توجه مسئولین کشوری که با فجایع اتفاق افتاده در زیر مجموعه های خودشان ( چه با دخالت و چه بی دخالت ایشان ) همچون کنه به میزها چسیبده اند و چون کوه استوار در به مفاسد خود ادامه می دهند ، انگار که نه خانی اومده نه خانی رفته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • محمد A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
    11 2
    بارسلون اون موقع تبلیغ میکرد که با اینکه رئال مادرید 20 میلیون پوند بیشتر میداده ولی نیمار بارسلونا رو انتخاب کرده حالا معلوم شد که نیمار پول رو انتخاب کرده
  • علیرضا IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
    11 2
    اونجا احتمال اختلاس برای خرید یک بازیکن میره(مثل پول زیرمیزی که تو ایران برای تمام بازیکنان رد وبدل میشه ودیگه عرف شده) مدیر باشگاه استعفا میده ودادگاه اونو احضار میکنه واگه ثابت بشه حداقل 8سال زندان در انتظارشه .....................اینجا تبانی باشگاه گیتی پسند ومس سونگون والبدر بندر گنگ تائید میشه برای جایزه گیتی پسند میره قهرمانی باشگاه های آسیا وبندر گنگ هم میاد دسته بالاتر و مس سونگون هم شاکی که چرا نرفته دسته بالاتر.بدتر اینکه داوری بنام قهرمانی رشوه گرفتنش ثابت میشه فقط8ماه محروم میشه وتازه رئیس هئیت فوتبال خراسان برای دفاع ازش میگه قهرمانی قهرمان ورزش خراسان.....نمیدونم بخندم یا گریه کنم هرچه هست اینجا ایرانه سرزمین دلیران وشیران !!!!!!!!!!!!!!!سرزمین گل وبلبل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!