فارس نوشت:

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: تنها قربانی سد کارون 3 که شب گدشته در آب غرق شده بود از آب خارج شد.
ایوب حسینی راننده وانت نیسان از ساکنان روستای سادات حسینی که از راه باربری با ماشین خود کسب روزی می‌کرد شب گذشته بر اثر سقوط اتومبیلش در دریاچه سدکارون 3 غرق شد.
وی که برای عبور از دریاچه سد کارون 3 قصد داشت وانت خود را سوار بر یدک‌کش کند به دلیل فاصله گرفتن یدک‌کش از ساحل به درون دریاچه سقوط کرد و همراه با ماشین خود در این دریاچه غرق شد.
این حادثه در ساعت 20:30 شب گذشته رخ داد و از دقایق اولیه وقوع این حادثه نیروهای امدادی در صحنه حاضر شدند ولی به دلیل تاریکی هوا و عمق زیاد دریاچه نتوانسته‌ بودند که جسد ایوب حسینی را از دریاچه سد بیرون بکشند.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی خوزستان در این ارتباط گفت: وانتی که شب گذشته در دریاچه سد کارون 3 سقوط کرده بود، توسط نیروهای امدادی از آب خارج شد.
اسدالله موسوی افزود: ساعت 19:40 شب گذشته (5 بهمن ماه) این وانت متاسفانه در نزدیکی روستای سادات حسینی شهرستان ایذه، در هنگام قرار گرفتن بر روی لنج در قسمت عمیق دریاچه سقوط کرد.
وی ادامه داد: بنا به اظهارات ساکنان روستا، این وانت دارای دو سرنشین بوده که امروز با خارج کردن خودرو از آب مشخص شد که تنها یک سرنشین داشته است.
موسوی افزود: متاسفانه تنها سرنشین این وانت که 44 سال سن داشت، بر اثر این حادثه جان باخت.
در گذشته نیز حوادث بسیار ناگواری در دریاچه سدکارون 3 رخ داده است که در دلخراش‌ترین آنها مینی‌بوسی بود که مثل همیشه در حال رساندن مسافران خود به روستای سادات حسینی شهرستان دهدز که به علت آبگیری سد کارون، و با توجه به اینکه مسیر دسترسی خاکی بوده و پل ندارد، سوار دوبه(وسیله‌ای که امکان جابه جایی وسایل سنگین روی آب را دارد) شد تا خود را به آن سوی دریاچه برساند، اما در دریاچه سقوط کرد و غرق شد.
این حادثه دومین مورد از سقوط خودرو به دریاچه سد کارون 3 در شش ماه گذشته است.
در حادثه قبلی که 9 مرداد ماه رخ داد، در سقوط یک مینی‌بوس مسافربری از روی لنج به دریاچه، 12 زن و کودک جان خود را از دست دادند.
در آن زمان وزارت نیرو در دولت قبل، با اعزام یک اکیپ کارشناسی به محل حادثه اعلام کرد که به زودی فکری برای رفت و آمد روستاییانی که با ایجاد سد کارون 3، پشت دریاچه این سد مانده‌اند خواهد کرد که تاکنون این اقدام صورت نگرفته است.
46282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 334802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    11 3
    تمام مردم کشور مظلوم هستند ولی مظلوم ترین اونا همین لرها وبختیاری ها هستند. چون هیچوقت گرگ نبودند.