نتیجه نظرسنجی/ رای 58.5 درصد خوانندگان به تاثیر گذار بودن انتشار اسامی پزشکان زیر میزی بگیر

شمار شرکت کنندگان در نظرسنجی جامعه خبرآنلاین از 17500 نفر گذشت.

انتشار اسامی پزشکان زیر میزبگیر بازتاب فراوانی در فضای رسانه ها و در بین متولیان بخش سلامت داشت
در نظر سنجی خبرآنلاین این سئوال مطرح شد که" به نظر شما انتشار اسامی پزشکان زیر میز بگیر چقدر به کاهش این پدیده کمک می کند؟"
58.5 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی معتقدند که تاثیر این اقدام زیاد و 9.3 درصد از شرکت کنندگان تاثیر آن را کم ارزیابی کردند. اما 32.2 درصد شرکت کنندگان معتقدند انتشار اسامی این چنین هیچ کمکی به حل این مشکل نمی کند

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 335251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طاها IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    31 5
    با تمام احترامی که به اکثریت پزشکان محترم قائلم به نظر من اصطلاح زورگیری بهتراست از زیرمیز گیری هست چراکه اولا هیچ مریضی راضی به پرداخت این پول به پزشکان نیست(برای همین برکت نداره) ثانیامگر زورگیری حتما باید با قمه باشه بعضی وقتها با کلمات ساده هم میشه زورگیری کرد.
    • بی نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
      1 0
      احسنت
  • بی نام A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    14 7
    ای کاش لااقل کارشان رادرست انجام بدهند که مردم بیچاره ازبین نروند.
  • بی نام US ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    9 5
    چه نفاوتی دارد؟ نام متخلف باید برای مردم مشخص شود حالا مسوولیت و جرم آدم تحصیلکرده که از استیطال خانواده بیمار سود می برد بیشتر است. مهمتر از این مساله، بی لیاقتی و بی سوادی همین پزشکان نسبت به سلامت مردم و زیان جانی و معلولیت ناشی ازبی توجهی آنهاست که هیچ پیامدی برایشان ندارد. اگر در همه کشورها درامد و پرستیژ پزشکان بالاست مسوولیت و پاسخدهی آنان هم بالاست و چه بسا بابت یک خطا برای همیشه از حرفه شان محروم شوند ولی در ایران...
  • يك پزشك دل شكسته IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    14 11
    وقتي دچار درد و مشكلي شديد، قدر پزشكان را مي فهميد!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    5 0
    اسامی پزشکانی که فوت شدن یا طبابت نمیکنن فایده نداره
  • بی نام A1 ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    2 2
    اول بگم من صد درصد مخالف زيرميزيم، اما پزشك هم آدمه جزو هنين جامعه است زحمت كشيده مطمئن باشيد اون هم مريضش براش ارزش داره بيشتر از هركسي با هاش همدردي مي كنه و دلش نمي خواد تلكه اش كنه ولي متاسفانه پرداختي بيمه ها و حقوقها و كارانه ها اينقدر عقبه و سيستم بهداشت به حدي بيماره كه كار به اينجا ها مي كشه. والا من كه در روز بيشتر از ٩٠ درصد مريضام راضي از مطب مي رن نمي دونم اين همه نارضايتي و جو منفي به پزشك از كجا آمده! يعني همون ١٠ درصد اين قدر پر سر و صدان ؟!!
  • همسردكترعمومي A1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    4 3
    شما سوال نظرسنجي تون اشكال عمده داشت، آخه چه فايده وقتي كه دستمزد يك پزشك زحمتكش حتي از يه آرايشگر كم تجربه هم كمتره و مردم واسه آرايشگاه با جون و دل پول خرج مي كنن اما ويزيت يه پزشك رو باهزارتا فحش و نفرين مي پردازن، دولت هم كه فقط بلده اين قشر مظلوم رو تخريب كنه و يه ذره اعتماد مردم رو هم نسبت به اينها از بين ببره. از ماگفتن، ضربه ي نهايي عدم توجه به پزشكان رو خود مردم خواهند خورد و بهتره به جاي انتشار نام زيرميزي بگيران، امكانات كافي در اختيار جامعه ي پزشكي قرار بدن تا اينها هم حقشون رو به صورت قانوني دريافت كنن.
  • شمالی RO ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    4 1
    سرکار خانم (همسر دکتر عمومی) جراحی را میشناسم که اگر بخواهد فقط با تعرفه وزارت بهداشت عمل کند دستکم ماهیانه 200میلیون تومان درآمد خواهد داشت ولی این جناب با مابه التفاوتی که از بیمار مستاصل میگیرد به رقم میلیارد در ماه نزدیک میشود . قسمت آخر نوشته شما (تا اینها هم حقشون رو به صورت قانونی دریافت کنن.) یعنی 200 میلیون حق قانونی کافی نیست؟