انتخاب رشته برای مرحله تکمیل ظرفیت دوره دکتری تخصصی (PHD) از امروز ساعت 12:00 آغاز می شود و تا روز دوشنبه مورخ 14/11/92 ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی مرکز آزمون ،دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبرگفت: ثبت نام در موعد اعلام شده (از امروز 09/11/92 لغایت 14/11/92) انجام خواهد شد متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته در این مرحله اقدام کنند.
اقبالی گفت: ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت مختص داوطلبانی است که در آزمون دکتری تخصصی سال 92 شرکت کرده و در جلسه مصاحبه علمی رشته حضور داشتند.
اقبالی در ادامه افزود: داوطلبان می توانند یک رشته را در حداکثر 3 واحد دانشگاهی انتخاب و در سایت آزمون ثبت نمایند.
رییس مرکز آزمون تأکید کرد: زمان اعلام شده برای مرحله تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی قابل تمدید نخواهد بود لذا به متقاضیان توصیه می شود در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام کنند.

نتایج پذیرفته شدگان کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون امروز اعلام خواهد شد

اقبالی  گفت: نتایج پذیرفته شدگان بدون ازمون مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از امروز ساعت 12:00 بر روی سایت www.azmoon.com قرار خواهد گرفت لذا ثبت نام شدگان می توانند از نتیجه خود مطلع شوند.
اقبالی در ادامه افزود: ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون روز شنبه مورخ 12/11/92 خواهد بود لذا پذیرفته شدگان می بایست برای ثبت نام در این روز به واحدهای مربوطه مراجعه کنند.
مشاور ریاست دانشگاه توصیه کرد: داوطلبان در صورتیکه با سوال یا ابهامی مواجه شدند می توانند با مراجعه به پایگاه های الکترونیکی مرکز آزمون به آدرس www.pubr-azmoon.com و یا porsesh@pubr-azmoon.com سوال خود را مطرح تا کارشناسان در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.
وی در پایان گفت: داوطلبان در نظر داشته باشند هر سوال را فقط در یکی از آدرس های الکترونیکی اشاره شده مطرح کنند تا کارشناسان با سرعت بیشتری پاسخ دهند.

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 335480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =