نوحی: نامه موافقت شورای برون‌مرزی برای برگزاری فستیوال را گرفته‌ایم/ سجادی گفته مشکل را حل می‌کند

فارس نوشت:

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: نامه موافقت شورای برون مرزی را برای برگزار فستیوال هنرهای رزمی گرفته‌ و مدارک را به وزارت ورزش ارائه کرده‌ایم و تنها منتظریم زمان برگزاری مسابقات را به ما اعلام کنند.

در مورد صحبت‌های نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی که اگر فدراسیون ورزش‌های رزمی نامه موافقت شورای برون مرزی و مدارک خواسته شده را به وزارتخانه ارائه کند، می‌تواند چهارمین دوره فستیوال جهانی هنرهای رزمی را برگزار کند، گفت: ما نزدیک 700 میلیون تومان برای تهیه مدال، تندیس،‌ کاپ، کت و شلوار برای قهرمانان و تیم‌های حاضر در مسابقات هزینه کرده‌ایم. از همه مهمتر زمان و مکان برگزاری مسابقات را اعلام کرده‌ایم و طبق قراردادی که با اسپانسر مسابقات داریم باید ضرر و زیان پرداخت شود.

وی افزود: نامه موافقت شورای برون مرزی با شماره 1031/32 برای برگزاری چهارمین فستیوال هنرهای رزمی موجود است. در شماره نامه دیگر وزارت ورزش به دلیل اینکه وزیرهای پیشنهادی از سوی مجلس شورای اسلامی تائید نمی‌شدند و احساس کردیم ممکن است انتخاب وزیر یک مقدار طولانی شود نامه دیگر به وزارت ورزش در آن مقطع ارسال کردیم تا تاریخ برگزاری فستیوال به زمان دیگری موکول شود. آنها نیز با این موضوع موافقت کردند، اما نمی‌دانم که الان چه مشکلی پیش آمده است. البته شاید گزارش کاملی به نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی ارائه نشده است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی در ادامه اظهار داشت: همه می‌دانند فستیوال هنرهای رزمی در بهترین سطح فنی برگزار می‌شود. البته این صحبت‌های من نیست؛ صحبت‌های مسئولان شورای المپیک آسیا، رئیس و دبیر کمیته ملی المپیک ایران و وزیر و معاون قبلی وزارت ورزش است.

نوحی در پاسخ به این سؤال که آیا در رابطه با فستیوال هنرهای رزمی با سجادی صحبت کرده‌اید یا خیر،‌ گفت: بنده با سجادی در رابطه با این موضوع صحبت کردم، او اعلام کرده موضوع را حل خواهد کرد. حتی با وزیر ورزش و جوانان صحبت کردم. خوشبختانه او برای برگزاری چهارمین دوره فستیوال هنرهای رزمی موافقت خود را اعلام کرده است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی در پایان گفت: امیدوارم زمان برگزاری چهارمین دوره فستیوال هر چه زودتر به ما اعلام شود تا ما نیز بتوانیم به کشورهای میهمان زمان جدیدی را اعلام کنیم تا آنها نیز با کمی تاخیر در مسابقات شرکت کنند. ما همه امکانات برای برگزاری این فستیوال را آماده کرده‌ایم و با صحبتی که با سجادی داشتیم همه مدارک را به آنها ارائه کرده‌ایم و تنها منتظریم زمان برگزاری مسابقات به ما اعلام شود.

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 336650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =