محمدرضا شهیدی‌فر مجری مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر اعلام کرد که هنوز آرای مردمی جشنواره امسال به دست برگزار‌کنندگان مراسم نرسیده‌ است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کار جمع آوری، شمارش و اعلام نتایج آرای مردمی جشنواره فیلم فجر امسال به عهده خانه سینما بود.

طی زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر حرف و حدیث‌های مختلفی در مورد شمارش آرای این بخش منتشر شد.

شهیدی‌فر در مراسم اختتامیه جشنواره گفت آرا کماکان در حال شمارش است و اگر به دست ما برسد و آقای رضاداد دبیر جشنواره اجازه بدهند، اعلام می‌شود.

آخرین خبری که به صورت رسمی در این زمینه منتشر شد مربوط به هشتمین روز جشنواره بود که بر اساس آن 4 فیلم اول این بخش معرفی شده بودند. این فیلم ها عبارت بودند از:

 1- «شیار ١٤٣» به کارگردانی نرگس آبیار: ٣.٢٩ امتیاز

 2- «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی: ٣.١٨ امتیاز

3- «قصه‌ها» به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد و «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا: ٣.١٥ امتیاز

در روز‌های پایانی جشنواره هم ناظران منتخب صاحبان فیلم های سینمایی جشنواره، هم در پی مسائلی که برای آرای مردمی برخی فیلم ها به وجود آمده، اطلاعیه ای منتشر کردند.

در متن این اطلاعیه آمده بود: «ما ناظران منتخب صاحبان فیلم های بخش سودای سیمرغ سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از مجموعه بررسی های میدانی و حضوری بر سر صندوق های آرای مردمی و ستاد تجمیع آرا ، اطمینان می دهیم تا 20 بهمن ماه مجموع فرایند ها و سازماندهی و انضباط در کمال صحت و اصالت به انجام رسیده است. اما آنچه که از بررسی هایمان در سینماهای نمایش دهنده نگرانمان کرده است نگاه جانبدارانه برخی مدیران صدا و سیما و خرید سازمان دهی شده بلیت دو فیلم است.»

حالا باید منتظر ماند و دید که تکلیف سیمرغ این بخش چگونه روشن می‌شود؟

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمیدرضا IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    36 2
    هه چه مسخره.جشن تموم شد این بخش اعلام نکردن.دوستان در حال مهندسی کردن هستن. هر چی از صندوق درمیاد مربوط به فیلم عصبانی نیستم مونده چیکار کردن.
  • بی نام A1 ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    12 1
    همه رای ها مال فیلم عصبانی نیستم بوده خجالت کشیدن که اعلام کنن