۰ نفر
۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۳

تقریبا برای همگی مان پیش آمده که راس یک ساعت خاص باید خودمان را به جایی برسانیم اما ترافیک پایتخت این اجازه را نداده که آدم خوش قولی باشیم.

« ترافیک » از نوعی تهرانی اش آنقدر در زندگی روزمره مان جا خوش کرده که به روایت یکی از اساتید ارتباطات تا این پدیده نبضش می زند برای روزنامه نگاران نیز سوژه برای نوشتن وجود دارد چرا که گویا تازگی آن پایانی ندارد.

وضعیت مشابهی را می توان برای « تورم » نیز در نظر گرفت. اینکه با وجود تکراری شدن « تورم» همچنان اخباری که به این شاخص اقتصادی گره می خورد جذابیت منحصر به فرد خودش را دارد. تورم گاهی پله های صعودی را یکی پس از دیگری طی می کند و خبر ساز می شود و برخی مواقع وعده کاهش آن در کانون اخبار قرار می گیرد و آخر سر هم خبر کاهش تورم - در مواردی اندک- شهروندان را امیدوار نگه می دارد.

در حال حاضر « تورم » با مورد نادر سوم خبرسازی می کند چرا که دولت وعده داده تا پایان سال میزان تورم را به زیر 25 درصد خواهد رساند. حتی خبر این اتفاق هم می تواند خیلی از شهروندان را امیدوار نگه دارد که به زودی فهرست خرید مواد غذایی شان تغییر پیدا خواهد کرد چرا که ظرف چند سال گذشته آنقدر قیمت مواد غذایی بالا رفت که بسیاری مجبور شدند با تخم مرغ سر کنند و انواع مدل غذا را با آن تعریف کنند.

املت، نیمرو، تخم مرغ وارفته،  تخم مرغ سفت، تخم مرغ آبپز، ساندویچ تخم مرغ، تخم مرغ سوخاری، تخم مرغ با گوجه، پیتزای تخم مرغ، تخم مرغ با سس مایونز، تخم مرغ خامه ای و هر جور مدل من درآوردی که فکرش را کنید همگی به دنبال افزایش قیمت مواد غذایی در سفره ها جا پیدا کردند. این روزها امیدواریم اقدامات دولت سریعا تاثیراتش را بگذارد و قیمت ها - به خصوص مواد غذایی- کاهش پیدا کند چرا که مدل هایی از انواع طبخ تخم مرغ وجود دارد که بعد از یک مدتی نه معده قبول می کند آن را هضم کن نه مغز. 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 339685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید NL ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    0 0
    البته کاهش تورم به معنی کاهش قیمت نیست، به معنی کند شدن سرعت رشد قیمت هاست.