۱ نفر
۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۳:۳۲

در این ویدئو می توانید سکانسی از سریال "سرزمین کهن" که با اعتراض هموطنان بختیاری مواجه شد را ببینید.

 

 

 

 این ویدئو را سایت کافه سینما منتشر کرده است.

64/212 

کد خبر 340321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 130
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    14 29
    فکر نمی کنم کار خوبی باشه پخش این ویدیو
  • مهرداد A1 ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    30 31
    ما كه نفهميديم كجاش بي احترامي شده. خدا رو شكر كلا تلويزيون نمي بينم!
    • آریو IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
      18 3
      سلام شما که نمبینی پس بهتره چیزی نگی. اول یاد بگیر تلوزیون نگاه کن بعد نظر بده ...ببخشید که بی احترامی شد ولی حرف نسنجیده ای بود
  • عرشیا A1 ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    37 49
    کل ماجرا این بود ؟!!!!!!!! براستی دم مهراب قاسم خانی گرم که خوب حرفی زده : اگر این توهینه پس تهرانیها بی غیرت ترین مردم جهان هستند که 35 ساله در تمام فیلمها و سریالها و تئاترها هر چی دزد و قاچاقچی و متجاوز و معتاده تهرانی معرفی میشه ولی کک کسی هم گزیده نشده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    50 10
    چقدر باید گفت مسئله یک سکانس نیست .مسئله از گریم بازیگران بختیاری نام که پیرزن خانواده شبیه بی بی مریم است تا سایر اعضای خانواده که شبیه انگلیسی ها هستند و عکس سردار اسعد و...سوابق صدا سیما در نقل قول تاریخ مشروطیت صحبت های خسرو معتضد و فیلم هایی چون کلاه پهلوی
  • بی نام A1 ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    29 42
    خب اینکه چیز خاصی نبود. فامیل این اردکانیه فامیل آن یکی بختیاری. این به آن گفت سگ روس آن هم به این گفت سگ انگلیس. هر دو هم فقط به همدیگر و فوقش به کل خانواده هم فحش دادند. چه ربطی یه قوم بختیاری دارد؟ اگر اینطور است چرا اردکانی ها صدایشان در نیامد؟ چرا صدای تهرانیها که توی همه سریالها فحش می خورند و همیشه نقش شخصیتهای منفی را بازی می کنند بلند نمی شود؟ چرا رییس صدا و سیما بجای حمایت از کارگردان پشت او را خالی کرد؟ واقعا که.
    • امید A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
      12 3
      ببینید اردکانی یک اسم خاص هستش ولی اینجا گفت بختیاریها نگفت بختیاری وقتی گفت بختیاریها یعنی جمع بست و اینجا کار اشتباهی کرده و متاسفم برای شما که سرتون درد میکنه برای تحریف تاریخ متاسفم متاسفم متاسفم
  • بی نام IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    26 29
    این که مشکلی نداشت
  • عمو مصي A1 ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    27 44
    پس از اين به بعد لر ها بخاطر فيلم روزي روزگاري كه نسيم بيك و بسيم بيك رو دزد سر گردنه نشو داد بايد دادشون گوش فلك رو كرنه يا رشتيا در فيلمهاي پس از باران ، كوچك جنگلي و .... و ترك ها سر فيلم شهريار ستار خان و باقر خان بايد پدر همه رو در بيارن يا بلوچ ها سر فيلمهاي تاراج و اصولاً موضوعات مواد مخدر بگن به اقوام ما توهين شده و كشور در هرج و مرج بكشن آقا جنبه خودتونو ببريد بالا.
  • رامین A1 ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    28 33
    والا من که توهینی ندیدم!
  • على IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    18 32
    حالا يكى بگه چه جورى شدن ؟؟؟ اگه داستانى بوده كه ديگه ناراحت شدن نداره ، اگه هم كه نبوده كه اين اعتراضها براى چيه ؟؟؟ ما كلا جنبه نداريم ... بابا كلى براى اين سريال زحمت كشيدن و پول من و شما هزينه شده ...
  • وحید IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    16 22
    همین؟
  • بی نام A1 ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    42 18
    آقای تبریزی چطوری بختیاری شدند؟؟ با جنگ و حفظ خوزستان؟؟ با حفظ میلیونها بشکه نفت؟؟؟ همین الان هم خوزستان به بختیاری ها مدیونه
  • بی نام RU ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    22 14
    واقعا افتضاح بود
  • صبا IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    7 22
    و من الله توفیق
  • بی نام A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    40 17
    حقمونه که سریال هایی مثل آوای باران با بازی ضعیف و دیالوگ های مسخره رو ببینیم.
  • حزب الهی IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    15 15
    واقعا جای تاسف داره
  • امير IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    29 32
    از كمال تبريزي بعيد بود همين ......
    • سارا IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      13 25
      کاملا موافقم کارگردانی با هوش وتجربه اون حسایت ها رو می شناسه . واقعا ازش بعید بود
  • فرزند سردار اسعد A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    42 50
    خونم به جوش اومد.تا محاکمه تک تک دست اندرکاران این فیلم آرام نمیشویم.
  • بی نام IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    18 22
    خب که چی مثلا؟ این همه سر و صدا واسه این بود؟ شبانه روز دارن فیلم و سریال درباره دزد و قاتل‌های تهرانی می‌سازن. یه دفعه بگید در فیلم‌سازی رو تخته کنیم دیگه
  • بی نام IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    9 5
    خبرانلاین عزیز حجم اینترنت نداریم متن رو میگفتی دیگه
  • ایرانی A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    33 36
    من هم بختیاری هستم .اما اینکه چرا هم نوعان من اینقدر زود در برابر یک موضوع موضع میگیرند کمی ناخوشایند هست.چرا یکطرفه و چرا قصاص قبل از حکم میکنند نمیدانم!!!اگر کمی هم نوعان من اهل مطالعه و پیگیر موضوعات هنری بودنند شاید این مسایل پیش نمی آمد.هر گردی گردو نیست و در این زمان مشت هم نمونه خروار نیست.این سکانس فیلم آنقدر پر محتوا و ثقیل و سنگین بود که 95درصد مردم متوجه نشوند.این یک قایله بود که عده ای قلیل مردم را نسبت به این موضوع تحریک کنند آنهم با برنامه ریزی!!هموطنان من باید هوشیارتر از این حرفا باشند که فریب یک عده بلوا بپا کن را نخورند.ضرغامی عزیز هم که این روزها خودش نمیداند چه میکند.پاک قات زده.
    • بی نام A1 ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      8 18
      موافقم با شما...
  • پیمان A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    17 25
    کلا فقط تهرانی ها با جنبه هستن... با هیچ لهجه ای نمیشه فیلم درست کرد
  • بی نام EU ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    20 11
    زیادی شلوغش کردن ! راست میگین یه فکری به حال 5 تا سرباز ربوده شده بکنید .
  • بی نام IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    28 17
    واقــعـــا کــه ...اگه من رئیس صداوسیما بودم، به جای همین چند قسمت هم که پخش کردن شبانه روز آهنگ های بختیاری میزاشتم و درباره آداب و رسوم و بزرگی این عشایر غیور ایران میزگردددددددد ها میزاشتم!..... متاسفم برای اینایی که بی فکر ((شایدم با فکر و با برنامه!!!!!)) فیلم میسازن و توهین میکنن به بختیاری ها ... که هیچوقت اسمی ازشون برده نمیشه حالا هم که .....
  • بی نام IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    19 21
    خب حالا قصه بختیاری شدن بختیاریا چیه؟!
  • امیر IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    22 25
    حرف بدی نزد که تاریخی گفت دیگه
  • بی نام A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    29 20
    والا ما یه بختیاریم.. بهمونم بر نخورد خدا وکیلی.. چقدر بدبخت شدیم که فقط میخوایم دروغ بشنویم.. یعنی ما از همون موقع که زاده شدیم شهید پرور و بی عیب بودیم.. شورشو در آوردن..
  • بی نام IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    14 30
    این کجاش توهین به قوم بختیاری بود؟ همین که میگه من از فردا به شاگردام می گم بختیاری ها چگونه بختیاری شدند؟ خوب بذارین اول بگه بعد اعتراض کنین بابا؟
  • بی نام FI ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    30 4
    توهین دیگه شاخ و دم داره آقای ضرغامی؟؟؟ اگه یه همچین توهینی در صدتا لفافه به برخی از دوستان شفیق شما در فیلمی بشه سانسورچی های شما از بیخ فیلم رو تیکه تیکه می کنند چه برسه روی آنتن هم بره..
  • بی نام A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    14 15
    این کجاش توهین داشت؟؟؟!
  • نسیم A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    10 15
    بهتر بود منتشرش نمی کردین.
  • علی IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    8 23
    درود بر سلطان بازیگری، امیر آقایی. من دو قسمت آخر رو نه به خاطر سریال ضعیف، بلکه به خاطر بازی این مرد بزرگ دیدم.
  • پرند IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    35 22
    به نظر من هیچ توهینی نشده... توی هر مقطعی از زمان یه سری اتفاقات میوفته...توی هر کشوری هر فیلمی ساخته میشه اینجوری اعتراض نمیکنن!من نمیدونم چرا انقد به قوم بختیاری برخورده؟ خبرگزاری ها هم خیلی در این مورد مقصر هستن...
  • بی نام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    43 35
    زنده باد بختیاری/زنده باد الیگودرز
  • درگز IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    28 27
    عصبانیتشون بیموردبوده،چون این یه سریال بوده........
  • بی نام IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    45 37
    مردمي داريم بس بي جنبه
  • امیر A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    20 18
    اگه اینا توهین به قوم بختیاری ه پس هموطنان اردکانی مون هم باید بریزن بیرون اعتراض کنن چون که خانوم ه بهشون گفت «سگ روس» جمع کنید این لوس بازی ها و ادا اطوار ها و ایجاد محدودیت ها به بهانه اعتراض به توهین به قومیت ها اتفاقا امیر آقایی خیلی هم خوب و تاثیر گذار توی این سکانس بازی کرده
  • بی نام A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    66 17
    جنبه فیلم تاریخی دیدنم نداریم. بابا همیشه که نباید گل و بلبل بود...
  • محمد A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    31 14
    سریال بازخوانی تاریخه به طور کلی و این هم دیالوگ بین دو تا آدمه که دعواشون شده... هر روز این همه جوک رد و بدل میشه که عملا توهینه به همه قوم ها، کسی اعتراضی میکنه؟! بنظر من باید بیشتر حوصله بشه... به قول بازیگر این فیلم چرا صبر نمیکنید، قهرمان همین داستان یه بختیاریه! ...
  • بی نام IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    28 25
    من که هر چی دقت کردم توهینی ندیدم. این بنده خدا فامیلش بختیاری بودن چه ربطی به قوم بختیاری داره. کاش ما ایرانیها تحمل مان را بالاتر می بردیم
  • من A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    15 14
    دوستان ِ بختیاری با یه دیالوگ چه علم شنگه ای کردن ! تازه اونم اول سریال که هیچی مشخص نیس ! بختیاری ها شریفند و احترامشون واجب ، ولی ای کاش تا ته فیلم صبر میکردن !
  • ابراهیم A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    14 13
    همین !!! اینکه بختیاری ها چه جوری بختیاری شدند؟سگ انگلیس و روسیه (درباره خانواده بختیاری نه قوم شریف بختیاری) اگه این جوری هاست پس مازنی ها باید جاده های مواصلاتی به شمال کشور را می بستند با نمایش فیلم پایتخت !
  • ... A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    21 13
    برام جالبه اگه بدونم چندتا از بختیاری های محترم این سکانسا دیدنا و رفتن به اغتشاش !!
  • لهراسب A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    17 14
    همه توهم دارن و بهونه ميخوان واسه اعتراض كردن باور كنيد اكثر كسايي كه اعتراض و تجمع كردن اصلا نميدونستن جريان چي بوده و هست! ملت جو گيرن فرق نميكنه بختياري باشي يا لر و ترك ..... انصاف بديد كجاي اين توهين و تحريف تاريخه؟!!!!!
  • بی نام A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    14 13
    حالا مگه بختاری‌ها چطوری بختیاری شدند؟
  • مهسا IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    25 63
    سریال بسیار بی محتوا بود. خوب شد جمعش کردن. اقوام ایرانی جایگاه رفیعی دارن. سرهنگ ضرغامی؛ مچکریم.
  • بی نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    23 28
    منظورش نام خانواده این خانوم که بختیاری هستش بود، نه قوم بختیاری ، ضمنا وقتی اون خاتوم به اردکانی میگه سگ روس پاچه بگیر ، اردکانیام باید اعتراض کنن . من مخالف توهین به اقوام هستم ولی این موضوع هیچ توهینی توش نیست ، فقط جنجال الکی بود. درام نمایش که نمی تونه همه چیزو چک بکنه توی یک سکانس خانومه شوهر مرحومشو به اسم فامیلش ، یعنی بختیاری عنوان میکنه مصداق از دروازه تو نرفتن و از سوراخ سوزن تو رفتنه
  • علی A1 ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    25 17
    توهین آمیز بود یه کوچولو مثل اینه که بگیم می خوام داستان خفت بار اینه که فارسا چطور فارس شدن را بگم. یه مقدار برای ما فارسا سنگینه دیگه سنگین نیست؟
  • حیدری IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    19 22
    به جایی پخش این ویدیو کاش سند این افترا و توهین را منتشر میکردید ایا میشود کارگردانی همچنین موردی را بدون سند و کتاب به همه ای یک نژاد و قوم نسبت بدهد ؟
    • محمد A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      10 9
      برا خودمون متاسفم که سطح فکرمون اینطوره. این یه دیالوگ بین دو نفره که "دعوا"دارن.مگه قراره به هم حمد وثنا بگن. کارگردان چیزی رو به کسی نسبت نداده ،که اگه میخواست بده، تو یه جمله همچی لخت وعور نمیزد. بلکه چون دارای عقل وشعوره میومدمنظورش رو بصورت مفهومی درطول جریان فیلم القا میکرد.اینطور باشه توسریالهای تارخی(مثل کارهای میرباقری)کلی به ائمه توهین شده پس یالا همه بریزن بیرون. یعنی واقعا....دیکه نمیدونم چی بگم!!!
  • سپیده A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    32 26
    با عرض معذرت هموطنان بختیاری بی جنبه تشریف دارن و الانم الکی دارن لی لی به لالا شوون میذارن
  • بی نام SE ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    19 10
    راستش تاالان ندیده بودم این تیکه رو. اما واقعا به بختیاری های عزیز حق میدم که واکنش نشون بدند. این جمله توهین به همه ی بختیاری ها بود. در صورتی که میدونیم بختیاری ها در این مملکت و در طول تاریخ ایران از نظر وطن پرستی نمیگم بی نظیر ولی کم نظیر بودند.
  • سرزمین پارس A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    16 12
    لطفا با تکرار دوباره این بخشها به مردمان شریف بختیاری و لر توهین نکنید . گویا اعتراضات آرام و بی مناقشه میلیونی برای کسانی که میخواهند دوباره این آتش را برمی افروزند کافی نبوده است
  • بی نام A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    14 39
    تک تک این افراد باید برای اعدام به ایل بختیاری تحویل داده بشوند حتما
  • فرهاد A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    20 12
    خدایی خیلی سخت گرفتن چش بود این سکانس،متاسفم برای ادمای بازار گرم کن
  • بی نام IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    78 43
    متاسفم برای خودمان که تحمل هیچ گونه حرفی را نداریم... با این رفتارها به هیچ کجا نرسیده ایم و نخواهیم رسید... اگر قرار باشد تا حرفی زده می شود به یک عده ای بر بخورد که دیگر همان بهتر نه فیلمی ساخته شود نه کلامی جاری شود...
    • بی نام A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
      10 11
      با شما موافقم
  • ahmad RS ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    13 11
    این الان توهین بود به دوستان بختیاری؟ بهتره روند تفکری خودشون یه دست و رویی بکشن
  • مهربان مهسان IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    11 7
    بهتر است به جاى قيل و قال فكر دلجوئى و رفع كدورت باشيم و در ضمن اشكالات سريال را رفع كرده تا سريالى چنين وزين در پستو نماند
  • امین IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    23 15
    داستان اینکه بختیاری ها چجوری بختیاری شدن رو برای بچه ها تعریف میکنم. خُب این حرف از زبون یک توده ای احمق بیرون اومد(!) ظرفیت هم خوب چیزیه.
  • بی نام IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    همين ؟
    • بی نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      85 58
      نمیدونم چرا مردم بی جنبه شدن.
    • بی نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      بله همین، و همین باعث جوشش عظیم شد، شیشه ی ماشین های مردم در کنار پارک دولت دزفول شکسته شد، دندان فرمانده ی نیروی انتظامی هم، و بسیار ماهی هایی که از این آب گل آلود گرفته شد! ما چنین مردمی داریم! قومی و قبیله ای رفتار میکنیم و انتظار داریم جهان فرهنگ ما را و اصالتمان را به رسمیت بشناسد!!!! و عجیب رفتار زعمای این قوم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • فریدون US ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      43 13
      نخیر عزیزم. با دیدن فقط یه سکانس که نمیتونی قضاوت کنی. بختیاری ها به مجموعه و کلیت سریال اعتراض دارن که این یکی از مواردش بود. شما اگه بخش های قبل تر از این سکانس رو ندیده باشه متوجه نمیشی که الان داره به یک شخصیت ملّی و قهرمان مشروطه خواه از قوم بختیاری بنام "سردار اسعد بختیاری" فحش میده که باز هم در بخش قبل تر عکسش رو در خانه بختیاری ها بعنوان شوهر اقدس (بیتا فرهی) نشون داده بودن. ضمنا در سکانس های دیگه همین پیرزن بختیاری رو "مشروب خور و قمارباز" تصویر کردن. ضمنا این فرد که فحش میده (پدر رهی)در سریال بسیار مورد ظلم خانواده بختیاری قرار گرفته و اینجا شرایط دراماتیک داستان طوری طراحی شده که بیننده کاملا با اون و حرفهاش احساس همدردی و همذات پنداری میکنه. دیگه جا نمیشه تو کامنت.بازم بگم؟؟
    • بی نام A1 ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      29 18
      خیر. مسائل شرم آور تر و تکان دهنده تر از توهین به بختیاری در این سریال هست. دو قسمت قبل تر، از زبان قهرمان و شخصیت اول داستان، جریان فرقه دموکرات آذربایجان و پیشه وری (تجزیه طلبان وابسته به شوروی دهه20) به نوعی تطهیر و حمایت میشه و همزمان دیدگاههای ملی و میهن دوستانه (که سازنده اونها رو زبان معلم خبیث و فاسد داستان بیان میکنه!) تقبیح و حتی تمسخر میشه. متاسفانه به این موضوع اصلا توجه نشد که ضمنا یکی از عوامل مهم تحریک بختیاری ها بود که زمانی که تجزیه طلبان تطهیر میشن به اونا فحاشی هم شده!
    • بی نام A1 ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      25 19
      «در قسمت اول سریال و در کلاس درس، پس از توضیحات آموزگار درباره توطئه تجزیه آذربایجان، به ناگاه دانش‌آموزی (رهی) بلند می‌شود و می‌گوید: «ولی آقای معلم ترک‌ها بخاطر ظلم و.... از ایران جدا شدند». آموزگار به جای پاسخ‌گویی تنها به مسخره کردن دانش آموز و تحقیرش اکتفا می کند. وجود چنین سکانس هایی در سریال نیز باعث اعتراض شده و این صحنه ها را با توجه به پیشینه سیاسی برخی دست اندرکاران سریال، تلاشی بر مشروعیت بخشیدن به اندیشه کمونیستی ضد ایرانی و تجزیه طلبانه می دانند.»
    • بی نام A1 ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      7 18
      خب یه عده استقبال میکنن از تشنج درست کردن.چون اتفاقات بعد از 88 به مذاقشون خوش اومده و میخوان به هرقیمتی با هر سوژه و به اصطلاح سیخونکی شبیه اون موارد را ایجاد کنن تا کسب درامد کنن. مردم باید حواسشون جمع باشه کی سرمنشا یه دعوا از کجاست و چرا.ولی تا ما میگیم خبر سانسور میکنه. توی همچین مواقعی این که کی فیلم را ساخته بازیگرا کین و تهیه کننده کیه باید در نظر گرفته بشه که ایا توی سابقشون همچین ادمهایی هستن که دنبال توهین باشن یا نه؟؟ ولی متاسفانه مردم بیشتر از قدرت تحلیلشون از قدرت احساسشون بهره میگیرن
    • بی نام A1 ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      21 5
      نخیر عزیزم. با دیدن فقط یه سکانس که نمیتونی قضاوت کنی. بختیاری ها به مجموعه و کلیت سریال اعتراض دارن که این یکی از مواردش بود. شما اگه بخش های قبل تر از این سکانس رو ندیده باشه متوجه نمیشی که الان داره به یک شخصیت ملّی و قهرمان مشروطه خواه از قوم بختیاری بنام "سردار اسعد بختیاری" فحش میده که باز هم در بخش قبل تر عکسش رو در خانه بختیاری ها بعنوان شوهر اقدس (بیتا فرهی) نشون داده بودن. ضمنا در سکانس های دیگه همین پیرزن بختیاری رو "مشروب خور و قمارباز" تصویر کردن. ضمنا این فرد که فحش میده (پدر رهی)در سریال بسیار مورد ظلم خانواده بختیاری قرار گرفته و اینجا شرایط دراماتیک داستان طوری طراحی شده که بیننده کاملا با اون و حرفهاش احساس همدردی و همذات پنداری میکنه. دیگه جا نمیشه تو کامنت.بازم بگم؟؟
  • بی نام A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    48 51
    خخخخخخخ نیازی به گفتن امیر آقایی نبود،خودشون نشون دادن چی هستن و چی بودن.
  • حسن IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    69 35
    حالا چی بود مگه !!!! انقدر جنجال آفریدند !!! فکر کنم باید همه تحملمون رو ببریم بالا ! ...
  • بی نام A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    23 19
    چرا میگن بختیاری بگین ما هم بدونیم داستانش رو
  • بی نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    35 25
    من که توهینی ندیدم!!!!!!! الکی شلوغش کردن...
  • دده ممد IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    15 11
    مگه چی گفت؟
  • امیر IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    13 13
    همین؟؟؟؟؟؟؟ این باعث این همه جنجال شد؟اینکه از دید یه آدم عصبانی و بهم ریخته این حرفو زد و دیالوگ از دید یه آدم از کوره در رفته که مشگل شخصی داشته بیان شدبه معنای تایید نبوده که... کلا تو این مملکت دستتو تو دماغت میکنی به یه قشری بر میخوره....جهان سوم یعنی همینجا ایران چاپش کن خودتم میدونی حیقیقته
  • پیر مرد IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    12 8
    اینکه چیزی نداشت،چنئبار نگاه کردم
  • بی نام A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    56 32
    این کجاش توهینه؟؟؟
  • علی احمدی A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    80 46
    این چه ربطی به بختیاری ها داره؟ این منظورش کسایی بود که توی این فیلم نام خانوادگیشون بختیاری هست! ملت ما هم منتظرن همه چیز رو به خودشون بگیرنا!
  • بی نام A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    56 28
    عجب چی بگیم؟ میان یه موقع آدرس خونه ما رو هم پیدا میکنن میریزن سرمون
  • سينا A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    واقعا از بختياري ها بعيده بنظرم عزيزان بختياري بجاي موضع گيري هاي عجولانه بايد تجمعاتشون رو وقف اعتراض به وضعيت محروم شهرهاشون و همچنين بيكاري و معيشت كنن.
    • بی نام US ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      29 8
      برادر عزیز منم اول فکر کردم همونطور که کمال تبریزی میگفت توهینی نشده و فقط یه نام خانوادگی بوده.ولی اگر به حرف های اقدس (مادر خانواده بختیاری ها) دقت کنید:1.متوجه میشید که این خانواده که ظاهرا فاسد و خائن به کشور تصویر شدن از نظر نویسنده داستان، خانواده "سردار اسعد بختیاری" هستن!چون اونجایی که از شوهرش یاد میکنه به تابلو نقاشی سردار بختیاری رو میکنه(دقیقه 5 تا 15 اپیزود3) .در حالی که سردار اسعد از قهرمانان مشروطه و فاتح تهران بوده و یک روشنفکر متعهد و ملی بوده در کنار ستارخان و باقرخان و بقیه. 2. مشروب خور و قمارباز نشون دادن همسر سردار اسعد، قرار دادن مستخدم های هندی و سمبل های ارتباط با انگلیس، رفتار و کردار زننده اعضای خانواده کلا تایید فحاشی اون شخصیت از طرف سازنده به بختیاری هاست.
    • بی نام A1 ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      26 5
      کسی که سریال رو دیده باشه و کمی هم از ساختار درام و داستان اطلاع داشته باشه متوجه میشه که شخصیت پدر رهی (اردکانی) در مقابل شخصیت سیاه و پلید خانوداه بختیاری بسیار مثبت تر و به عنوان معلم و پدری دلسوز و روشنفکر و متعهد و زحمت کش تصویر شده که با ایثار پدری یتیمی رو عهده گرفته. فقط نماز نمیخونه! این نوعی تبلیغ خاکستریست و خیلی هم تاثیرگذاره. ضمنا کارگردان مستخدمین هندی رو (نماد وابستگی به انگلیس) حی و حاضر به عنوان گواه و سند حرف های اردکانی در سکانس تعبیه کرده. همچنین عکس سردار اسعد بختیاری به عنوان پدر خاندان هم به عنوان گواه قومیت بختیاری خانواده قرار داده. در تعمدی بودن و هدفدار بودن تخریب شکی نیست. و بختیاری ها حق داشتن اعتراض کنن.
  • بی نام A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    واقعا برای یه همچین کوته نظری ای در مردم کشورم متاسفم...
  • بی نام US ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    98 50
    من فکر کردم فحش ناموس داده!!!
  • محسن ص IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    این الان چه ربطی به قوم بخیتاری داشت؟؟؟ فامیلی یارو بختیاریه باباجان. عجب !!!!!!
    • بی نام A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      43 21
      نه جانم طبق گفته خودشون رهی پسر این خونواده بعدا قهرمان داستان میشه بعد گفتن قهرمان داستان یک فرد بختیاری هست این یعنی این نام خانوادگی نماد بختیاری بودنه
    • بی نام A1 ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      10 7
      کسی که سریال رو دیده باشه و کمی هم از ساختار درام و داستان اطلاع داشته باشه متوجه میشه که شخصیت پدر رهی (اردکانی) در مقابل شخصیت سیاه و پلید خانوداه بختیاری بسیار مثبت تر و به عنوان معلم و پدری دلسوز و روشنفکر و متعهد و زحمت کش تصویر شده که با ایثار پدری یتیمی رو عهده گرفته. فقط نماز نمیخونه! این نوعی تبلیغ خاکستریست و خیلی هم تاثیرگذاره. ضمنا کارگردان مستخدمین هندی رو (نماد وابستگی به انگلیس) حی و حاضر به عنوان گواه و سند حرف های اردکانی در سکانس تعبیه کرده. همچنین عکس سردار اسعد بختیاری به عنوان پدر خاندان هم به عنوان گواه قومیت بختیاری خانواده قرار داده. در تعمدی بودن و هدفدار بودن تخریب شکی نیست. و بختیاری ها حق داشتن اعتراض کنن.
    • بی نام A1 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      13 7
      منم اول فکر کردم همونطور که کمال تبریزی میگفت توهینی نشده و فقط یه نام خانوادگی بوده.ولی اگر به حرف های اقدس (مادر خانواده بختیاری ها) دقت کنید:1.متوجه میشید که این خانواده که ظاهرا فاسد و خائن به کشور تصویر شدن از نظر نویسنده داستان، خانواده "سردار اسعد بختیاری" هستن!چون اونجایی که از شوهرش یاد میکنه به تابلو نقاشی سردار بختیاری رو میکنه(دقیقه 5 تا 15 اپیزود3) .در حالی که سردار اسعد از قهرمانان مشروطه و فاتح تهران بوده و یک روشنفکر متعهد و ملی بوده در کنار ستارخان و باقرخان و بقیه. 2. مشروب خور و قمارباز نشون دادن همسر سردار اسعد، قرار دادن مستخدم های هندی و سمبل های ارتباط با انگلیس، رفتار و کردار زننده اعضای خانواده کلا تایید فحاشی اون شخصیت از طرف سازنده به بختیاری هاست.
  • میثم IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    14 11
    عزیز من چرا شما اینطوری قضاوت میکنید؟؟؟ عزیزان بختیاری بارها گفته اند ما به توهین سیستماتیک و رویه شدن توهین به بختیاری ها ، اعتراض کردیم. مگر پارسال همین خسرو معتضد در اقدامی مشابه توهین نکرد. مگر کتابهای تاریخ دوران معاصر مدارس به پاکسازی متون مربوطه به قوم بختیاری اقدام نکرده اند. اعتراضات اخیر بختیاری ها کوچکترین فایدهای که داشت این بود که سالها تلاش پان ترک و پان عرب مبنی بر کاملا عرب بودن خوزستان و اینکه خوزستان "ا ل ا ح و ا ز "است را نقش بر آب کرد. این قوم اینقدر ها هم که شما میگویید بی جنبه نیستند که به صرف یک دیالوگ به خیابان بریزند. گر چه مسئولان صدا و سیما خود به اشتباه خود اعتراف کرده اند. امیدوارم این نظر منتشر بشه
  • بی نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    54 29
    چقدر مسخره !
  • علی A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    52 28
    واقعا همین ؟؟؟
  • بی نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    64 67
    متاسفم برای کوته فکری بعضی اقوام ایرانی
    • بی نام A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
      14 6
      مودبانه تر صحبت کن گلم
  • علی IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    58 13
    دوستان اینی که فحش میداد از قهرمانان بختیاریه. افتاد؟!
  • mahan A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    5 15
    باید دید ازکجاوازطرف چه کسانی تحریک شدندوچرا؟قول می دهم اکثریت انها خود فیلم را ندیدند باید دید تحریک کننده هاچه منظوری داشتند.
  • خوانساری IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    66 31
    شوهر نقش بیتا فرهی، از قهرمانان ایل بختیاری و نماد این قومه. خوبه یه خرده سوادمون رو بالا ببریم بعد همین همین کنیم.
    • بی نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      8 17
      بيتا فرهي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
  • بی نام IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    36 64
    شما که اینقدر نظر دادین فکر نکردین چرا اون کسی که میخواد بهش توهین بشه فامیلش بختیاریه.چرا نذاشتن ترک یاگیلکی یا کرد یا بلوچ پس حتما کار گردان یه منظوری داشته
    • مهدی IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      10 6
      باباجون چون فیلم ربطی به ترک یا گیلکی یا کرد یا بلوچ یا عرب یا... نداره، قهرمان فیلم بختیاریه !
    • بی نام A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      19 12
      دوست عزیز زمان رضاشاه تازه مردم نام خانوادگی پیدا کردند. آن موقع از هرکسی می پرسیدند چه نام فامیلی را انتخاب می کنی یا اسم حرفه اش را می گذاشت (مثلا بزاز) یا اینکه اسم شهر و محله ای که از آنجا آمده بود. با فامیلیهای الان مقایسه نکن که به مرور دچار تغییر و متنوع تر شده اند.
  • بی نام A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    محاکمه کارگردان و مشاورین تاریخی این فیلم را خواهانیم.
    • بی نام IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      28 11
      خوب بود با همین جدیت پیگیر مخاکمه اون بابایی که ارزش پول ملی تون رو به یک سوم تقلیل داد و کرامت انسانی ایرانی جماعت رو از بین برد بودین!!!
    • بی نام A1 ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
      15 9
      محاکمه؟؟؟ چه حرفا...فکر میکنی همه چی بجه بازیه؟؟؟ یکم رو خودتون کار کنین،جنبه هم خوب چیزیه!
  • بی نام A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    45 36
    واقعا که اینا دیگه کی هستن حتما مشکلی دارند که بنده خدا داره در مورد فامیل بختیاری حرف می زنه اونوقت اینا اینطور به خودشون می گیرند پس مردم شهر اردکان یزد هم باید می ریختن تو خیابان و مثل شما شهر را به اشوب می کشیدن اخه اسم اردکانی هم بود واقعا برای خودم و اینچنین هموطنانی متاسفم
    • بی نام TR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      12 5
      آفرین!
    • بی نام IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
      13 6
      شما برای کم سوادی خودت متاسف باش مشکل توهین به فامیل بختیاری نیست توهین به قهرمان ملی سردار اسعد بختیاری اول برید فیلم رو ببینید بعد برید تاریخ بخونید
  • مینا IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    32 24
    تو اینجا به نظر من منظور از بختیاری فامیلیه اون خونوادس یجوری میگفتن توهین من فک کردم چیه واقعا متعسفم برا خودمون
  • هموطن IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    35 45
    خانم محترم شما برای خودت متاسف باش که سوادت اونقدر کمه که تاریخ ایران نمیدونید و نظر میدین گرفتن نکته ها معمولا کمی هوش میخواد که ظاهرا از اون هم بی نصیب هستید محض اطلاع این خانواده که در فیلم نشان داده شده حضور تاریخی داشته و برای قومیت بختیاری بسیار محترم لطفا قبل از نظر دادن کمی مطالعه داشته باشید خودتونو ضایع نکنید
    • افشين A1 ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      21 19
      هموطن مطلع و با شعور و باهوش !!!!!!!! يعني بختياريها هيچ مشكلي نداشته اند و معصوم هستند؟! يكي از خانواده هاي ايل بختياري كارهاي ناپسندي انجام داده و تاريخي شده . چرا شما خودتان آن را به تمام بختياري ها نسبت مي دهيد و جبهه مي گيريد . اينكه بدتر است كه هركه هرچه گفت خودتان به تمام بختياريها نسبت بدهيد!
    • بی نام IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      10 10
      افرین
  • داش سجاد IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    10 27
    خاک نو سرشون
  • امین IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    17 31
    یه بار خواستیم یه سریالو از اول ببینیم اونم که جلوشو گرفتن خدایی اصلا دیالوگ تحقیر آمیزی نداشت واقعا سریال قشنگی بود هر چیزی لیاقت میخواد من پسوند فامیلیم همدانیه هرکی بگه همدانی بهم بر میخوره میزنم لهش میکنم
  • بی نام A1 ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    10 4
    خبرآنلاین عزیز فقط همین نبود. مردمی که کل سریال رو ندیدن در جایگاه قضاوت قرار ندین. قسمتی که عکس سردار اسعد بختیاری رو نشون داده شد رو چرا نگذاشتید؟ اصلا اطلاع رسانی نکردن بهتر است از ناقص اطلاع رسانی کردن.
  • بی سرزمین تر از باد IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    22 8
    یه کم ظرفیت داشتن خوبه والا!سریال پایتخت 1و2و3و... میسازن تکرارشم همه شبکه ها پخش میشه! واسه خندوندن مردم لهجه مازنی به سخره میگیرن بعد میگن ما ارزش والای اجتماعی وخانوادگی رو نمایش میدیم کل مدیران صداوسیما هی ازش حمایت میکنند.بنازم به غیرت و شعور و صبر و ظرفیت بالای همه شمالی ها!!!!!! حالا توی فیلمی که قهرمان فیلم یه بختیاری و یه گوشه ای از تاریخ این سرزمین رو نشون میده اینقدر ازش انتقاد میشه مگر بختیاری امامزادن که هیچ خبط و خطایی ازش سر نزنه!تازه فقط 3قسمت پخش شده حالا میزاشتین بقیه پخش میشد بعد جبهه گیری میکردید!اینم از صداوسیما که کلا پخش فیلم را لغو کرد.....حالا هی بگیم انتقاد پذیر باشیم!!
  • بی نام IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    40 17
    من سریال را ندیدم الان این ویدئو را نگاه کردم به عنوان یه بختیاری اصلا بهم برنخورد. می دونین چیه همیشه یه عده مردم بیسواد و از همه جا بی خبر را جلو می اندازند برای پیشبرد کارهای خودشان.
  • میترا A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    12 20
    من از قوم بختیاری واقعا تعجب میکنم . من اذری هستم و این همه در صدا و سیما با هر بهانه ای لهجه اذری ها رو دستمایه خنده قرار میدن . ولی هرگز اذری ها از این اقدامات مسخره راه ننداختن . 7 میلیارد هزینه ساخت این سریال شده . در ضمن کارگردان اعلام کردند که تنها از فامیلی بختیاری استفاده کردن و قصد توهین نداشتن . ما با این وسعت دید و ازاد اندیشی انتظار داریم تمام جهان اصالت ما رو به رسمیت بشناسه ؟
  • بی نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    8 13
    منم به عنوان یه بختیاری چیزه آنچنان بدی ندیدم که جلوی این سریالو بگیری همین کاراست که باعث میشه سینما همینجوری بمونه.... من ناراحت شم تو ناراحت شی فلانی ناراحت شه ... بس این کارگردانا چی بسازن فرض:فیلم تخیلی . حالا بشینید ببیند
  • ایرانی A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    24 8
    کاش وقتی که اون دو خواهر مظلوممون که از پنجره ساختمون آتیش گرفته جمهوری آویزون بودن و بخاطر بی لیاقتی عده ای مسئولین جونشون رو از دست دادن، رگ غیرتمون بیرون میزد... کاش...
  • داود RS ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    15 2
    حالا اگه ترکارو مسخره می کردن...
  • ممرضا A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    8 5
    به طور کلی هر چه برنامه مزخرف تو تلويزيون مزخرف کمتر بهتر )))
  • سعید RS ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    3 11
    وااااااااای خدایا شکرتـــــــــــــــــــــــــــــ!!!!!!!!!!!!!!!
  • ... IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    9 10
    حالا میفهمم که جدا ما یه ملتی هستیم که سانسور واجبیم !!!! ...بعد بعضی ها انتقاد میکنن از صدا وسیما که چرا فلان چیز سانسور شد یا ...؟؟؟ خب همین ! چون هنوز ظرفیت 4 تا دیالوگ ساده رو اون هم تو یه فیلمی که از انواع کانال ها وفیلتر های صدا و سیما رد شده هم هنوز نداریم... !!!!!!!!!!!!!
  • فرزاد IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    10 8
    خوب کارگردان می خواسته یه صحنه دعوای بین دو نفرو نشون بده خوب تو دعوا که حلوا خیرات نمیکنن فحش می دن به هم . این که موضع کارگردان و فیلمنامه نویس نیست وسط دعوا دارن به هم فحش میدن در طول روز 100 تا مورد تو خیابون تو دعواهابه قومیت هم توهین میکنن این که اینهمه دعوا نداره واحد پول ملی یکساله به یک سوم رسید کسی معترض نشد الان برا یه فیلم که به زور 100000 بیننده داشته چی شده
  • ناشناس A1 ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    14 8
    حدود 8 سال است که روستاهای سادات حسینی در نزدیکی ایذه در محاصره سد کارون3 قرار گرفته اند و نه پل دارن نه جاده...هر سال هم تعدادی از مردم این روستاها در آب سد کارون غرق میشن...آیا بختیاریهای عزیز یکبار شد بیان اعتراض کنن که چرا برای این بیچاره ها یه پل ناقابل نمیسازین؟
  • من A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    11 7
    گذاشتن فقط این تیکه ازسریالم یه جورتوهینه چون بااین کارمیخان بگن این اعتراض کاملابی دلیل بوده بایدکسی کل فیلمودیده باشه که بتونه قضاوت کنه..مانمیگیم همه بختیاری هامعصوم اندامااین خانواده که توفیلم به عنوان خانواده سرداراسعد معرفی شدن اصلاهمچین خصوصیاتی درتاریخ براشون ذکرنشده..درضمن این خانواده فقط فامیلشون بختیاری نیس خودشونم توفیلم بختیاری معرفی شدن پس خواهشا انقدهمین همین نکنین...ماتعریف نخاستیم دروووووغ نگن توفیلما....
  • آرش A1 ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    8 14
    من یکی که این فیلم رو ندیدم اما بالفرض که توهین شده،به نظر شما این گونه باید اعتراض میکردین؟؟؟شکستن شیشه ماشین مردم و ضرر رسوندن به مردم عادی و کتک زدن ماموران انتظامی کار درستی یه ؟؟؟اعتراض هم راه و روش خاص خودشو داره،یه مامور بیچاره و هموطن که کارش تامین امنیته من و تو هست چرا باید کتک بخوره؟؟؟ من یک ترک قشقایی هستم و هر گونه توهین چه به بختیاریها و یا به هر قوم دیگه ایران رو محکوم میکنم.زنده باد بختیاری و زنده باد ایران
  • شریف A1 ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    8 7
    بابا چه خبره انقده شلوغش کردین؟ ملت ما معطلن یه چیز تو تلویزون نشون بده جبهه بگیرن مثلا تو یه سریا گفته بودن به روانشناسا تو سریال ساختمان پزشکان اهانت شده بابایه سری آدم با خون دل و بد بختی تو این اوضاع یه فیلم ساختن ، انقده نکوبینشون جالبه اگه از یه قشری تعریف شه هیشکی تشکر نمیکنه ولی کافیه به جا شما بگن تو نابود میکنن طرفو.... بحثم سر این سریال نیستا ولی عادتمونه، فقط نکته منفیا رو میبینیم.... متاسفم
  • سهیلا EU ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    5 4
    درسته سکانس خوبی نبود ، ولی همه ی فیلم هم نبود ، اصلا به نظر من که ماجرای فیلم شروع نشده بود که بشه قضاوتش کرد که خوبه ؟ ، بده ؟ ، توهینه ؟ ، شوخیه ؟ ، اصلا چیه ؟ کاش میشد یکم تحمل داشته باشیم . شاید ادامه فیلم باعث میشد نظرات تغییر کنه . به نظر من اینجا جنگ روسها و انگلیسیها بود نه ایرانیها

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین