مهر نوشت:

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۱۱۳ هزار عدد مواد محترقه از یک واحد صنفی در زنجان خبر داد.

سرهنگ مراد جعفری افزود: ماموران انتظامی استان زنجان در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کنند.وی تصریح کرد: در راستای پیشگیری از بروز خطرهای احتمالی مواد محترقه و منفجره با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور کار ماموران قرار گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در راستای مبارزه با تهیه و توزیع انواع مواد محترقه موفق شدند در بازدید از یک واحد صنفی ۱۱۳ هزار و ۶۴۱ عدد انواع محترقه غیرمجاز کشف کنند.

سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه به استناد قانون مجازات اسلامی هرگونه قاچاق، خرید، فروش مواد منفجره و محترقه به طور غیرمجاز جرم محسوب می‌شود، متذکر شد: مرتکب این امر به مجازات مندرج در قانون محکوم می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه پلیس مخالف شادی مردم در چهارشنبه آخر سال نیست، گفت: والدین حرکات و رفتار فرزندان خود را کنترل و آن‌ها را در استفاده از اینگونه مواد پرخطر آگاه سازند تا شاهد بروز حوادث تلخ در روزهای پایانی سال نباشیم.

 

قاچاقچیان مواد مخدر در پوشش مسافرت خانوادگی در زنجان دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در زنجان خبر داد که در پوشش خانواده عمل می‌کردند.

سرهنگ مختار شیر محمدی، با اشاره به اقدامات پلیس در مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در این راستا یک خانواده که اقدام به حمل مواد مخدر می‌کردند دستگیر شدند.وی با بیان اینکه یک سوداگر مرگ که قصد داشت مواد مخدر از نوع تریاک را در پوشش مسافرت خانوادگی از استان البرز به زنجان منتقل کند،گفت: فرد مذکور دستگیر شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به گزارش‌های واصله مبنی بر اقدام یکی از قاچاقچیان در انتقال مواد مخدر تصریح کرد: این فرد اقدام به انتقال و توزیع مواد مخدر انتقالی توسط عوامل خود در شهرستان طارم می‌کرده است.

سرهنگ شیر محمدی، از دستگیری فرد مذکور بعد از انجام کار اطلاعاتی خبر داد و گفت: متهم بعد از کار اطلاعاتی متناسب شناسایی و دستگیر شده است.

وی ادامه داد: فرد مذکور با نام (ر-خ) با خودروی زانتیای خود به صورت خانوادگی اقدام به انتقال و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک می کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان ، محل دستگیری متهم را عوارضی زنجان - قزوین اعلام کرد وگفت: فرد مذکور بعد از ساعت‌ها کنترل محورهای مواصلاتی دستگیر شده است.

سرهنگ شیر محمدی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی متهم دو کیلو و 660 گرم مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =