مهر نوشت:

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران از ذخیره سازی 3 هزار و 500 تن پرتقال و 2 هزار تن سیب برای عرضه در ایام پایانی سال خبر داد و گفت: قیمت سیب ذخیره سازی شده 3 هزار و 300 تومان و پرتقال حدود هزار و 500 تومان خواهد بود و در هفته پایانی اسفندماه کار توزیع صورت می گیرد.
یدالله صادقی با تشریح جزئیات قیمتی انواع میوه برای تامین مایحتاج مردم در ایام پایانی سال گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت سیب و پرتقال برای ایام پایانی سال ذخیره سازی شده و تلاش دولت عرضه میوه با کیفیت برای تامین مایحتاج شب عید است.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه حدود قیمتی هر کیلوگرم سیب در طرح تنظیم بازار 3 هزار و 300 تومان و پرتقال هزار و 500 تومان است، افزود: این نرخ ها بر اساس تفاهمات صورت گرفته با باغداران است و ممکن است درصد اندکی بابت نرخ حمل و نقل به این ارقام اضافه شود و شاید دولت با پرداخت یارانه بخشی از قیمت را پوشش دهد که هنوز این موضوع نهایی نشده است. او از آغاز برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در 4 نقطه شهر تهران و چندین نقطه شمیران خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاهها از چهارشنبه 7 اسفندماه در شهر تهران آغاز به کار خواهند کرد.
صادقی خاطرنشان کرد: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاهها به طور متوسط از تخفیف 10 تا 25 درصدی برخوردار هستند و نظارت بر کیفیت آنها صورت خواهد گرفت.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران افزود: پارک ارم، حکیمیه تهرانپارس، بوستان ولایت و فرهنگسرای خاوران در شهر تهران و مناطق نیاوران و ولنجک در شمیرانات شاهد برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به مناسبت ایام پایانی سال هستند.
45231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =