سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید عملکرد خط حمله تیمش با روحیات و افکار تاکتیکی او سازگار نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الشباب در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «در ابتدا به تیم مهمان خوشامد می گویم. همانطور که پیش از این گفتم آغاز لیگ قهرمانان آسیا اهمیت زیادی دارد و خوشحالم که بازی اول ما در خانه است. امیدوارم مثل همیشه هوادارانمان به ورزشگاه بیایند و به تیم محبوب خود کمک کنند.»

سرمربی استقلال در مورد وضعیت تیم الشباب گفت: «آخرین بازی این تیم را به صورت زنده تماشا کردم و فیلم چند بازی دیگر آنها را هم آنالیز کرده ایم. الشبابی ها خط میانی و تهاجمی قدرتمندی دارند و باید با انجام یک بازی فشرده هافبک و مهاجمان آنها را از کار بیندازیم. همچنین باید روی نقاط ضعف آنها کار کنیم و با سرعت دادن به بازی 3 امتیاز را بدست آوریم. مهم این است که در طول بازی آرامش خود را حفظ کنیم. به هر حال در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا انگیزه بازیکنان بیشتر می شود که این مسئله کار مربیان را راحت تر می کند.»

او با بیان اینکه خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان در این دیدار به میدان خواهند رفت، گفت: «خوشبختانه وضعیت ما نسبت به بازی های لیگ بهتر شده و می توانیم از آندو، خسرو و ایمان مبعلی در ترکیب تیم استفاده کنیم. با این حال هاشم بیک زاده را در اختیار نخواهیم داشت. جالب اینجاست که در این فصل هر وقت خسرو آماده است، هاشم مصدوم می شود و هر وقت هاشم آماده است، خسرو مصدوم می شود.»

قلعه نویی با اشاره به حضور استقلال در جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته، گفت: «حضور ما در جمع 4 تیم تجربه خوبی بود، هر چند الشباب هم تیم با تجربه ای به شمار می رود.»

او ادامه داد:‌ »در بازی با ملوان خط دفاعی ما مرتکب اشتباهاتی شد اما حتی دفاع بارسا هم گاهی متزلزل ظاهر می شود. در انزلی از لحاظ ایجاد موقعیت خوب بودیم اما توپ های ما به گل تبدیل نشد. این مسئله جزیی از فوتبال است، شاید خواست خداوند بود که در آن بازی شکست بخوریم.»

سرمربی استقلال در واکنش به آمار ضعیف گلزنی استقلال در فصل جاری گفت: «این را قبول دارم که در این فصل کم گل زده ایم. اما تیم ما نسبت به فصل گذشته دچار تغییراتی شد که همین مسئله از هماهنگی بازیکنان کم کرد. همچنین مصدومیت های بد موقع هم در این مسئله تاثیرگذار بود. عملکرد خط حمله استقلال در این فصل افکار تاکتیکی من نمی‌خورد.»

قلعه نویی با اشاره به حضور یار کمکی در ترکیب استقلال گفت: «حضور بازیکنی چون ایمان مبعلی قطعا به تیم ما کمک می کند. همچنین بازیکنانی چون بوبکر کبه و تونی کاروالیو بازی به بازی بهتر می شوند که این کار ما را راحت تر می کند.»

او با انتقاد از تعطیلی یک ماهه لیگ برتر گفت: «واقعیت این است که این تعطیلی به ضرر تیم هایی است که در لیگ قهرمانان حضور ندارند. این تیم ها در هفته های پایانی از شرایط مسابقه خارج می شوند و از طرفی چهار نماینده ایران آماده تر خواهند بود.»

سرمربی استقلال در پایان خطاب به رسانه ها گفت: «از اصحاب رسانه خواهش می کنم که اگر با شخصی مشکل دارند به خاطر نام ایران این مسائل را کنار بگذارند و نگاه خود را تغییر دهند.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • shayan NL ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    4 6
    میان 3-4 هزار تایی واستون
  • دختر خانم A1 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    8 3
    بخدا حیف که دخترم وگرنه میرفتم استادیوم-حییییییییییییییییییییییف
  • محسن IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    0 8
    جهان پهلوان قلعه نویی بزرگمردی که در وصفش چندین جلد کتاب می توان نگارد
  • 664 IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    7 7
    فوقش 1000 نفر بیان استادیوم
  • reza A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    1 0
    منظورت همون دوسه هزار نفره؟
  • بی نام US ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    7 2
    ای کسی میدونه کریم شیره ای در فوتبال چطوری دفاع می کرده ؟!