اشکان دژاگه: برای پیروزی برابر چلسی باید جنگنده باشیم/ مدت‌هاست که ماگات را می‌شناسم

ستاره ایرانی فولام می گوید از اینکه دومین گل فصل خود را برای این تیم به ثمر رسانده، خوشحال است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اشکان دژاگه پس از هفته‌ها دوری از ترکیب فولام، شنبه شب برای این تیم بازی کرد و یک گل ارزشمند را برابر وست برومویچ به ثمر رساند. او که به نظر می رسد دوباره زیر نظر فلیکس ماگات آلمانی احیا شده، در گفت گو با سایت رسمی باشگاه فولام درباره گلزنی برابر وست بروم، حضور ماگات روی نیمکت فولام و همچنین دیدار حساس برابر چلسی صحبت کرد:

اشکان دژاگه روز شنبه با شوتی زمینی از داخل محوطه جریمه دروازه وست بروم را باز کرد تا دومین گل فصل خود را به ثمر برساند. این بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید تا فلیکس ماگات با یک تساوی کارش را در فولام آغاز کند.دژاگه در این مورد می گوید: «پایان خوبی بود. توپ به سمت من آمد و از اینکه آن را وارد دروازه کردم خوشحالم. من در بازی برابر تاتنهام هم گلزنی کردم اما مانند آن دیدار نتوانستیم برتری خود را حفظ کنیم.»

او ادامه می دهد: «فکر می کنم که در نیمه اول و همچنین 10، 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم بازی خوبی را از خود ارائه دادیم، اما بعد از آن وست بروم فشار حملات خود را بیشتر کرد. آنها بازیکنان قدرتمندی دارند و دفاع کردن برابر آنها کار آسانی نیست. فکر می کنم که با کمی خوش شانسی می توانستیم برنده از میدان خارج شویم اما در نهایت این اتفاق نیفتاد. حالا باید روی بازی بعدی برابر چلسی تمرکز کنیم، بازی ای که برای ما دشوار خواهد بود. برای رسیدن به آمادگی باید تمام هفته کار کنیم.»

فولام و چلسی در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که دو تیم در شرایط کاملا متفاوتی به سر می برند. چلسی برای تداوم صدرنشینی اش به سه امتیاز این دیدار نیاز دارد و فولام هم برای فرار از سقوط به دنبال پیروزی است. ستاره تیم ملی ایران در این باره می گوید: «ما به یک عملکرد خوب از تک تک بازیکنان نیاز داریم. این یک بازی بزرگ برای بازیکنان و هواداران به شمار می رود. چلسی در فصل جاری تیم فوق العاده ای است و به آنها هم مثل ما به امتیاز این دیدار نیاز دارند. ما باید برای کسب امتیازات این بازی بجنگیم.»

دیدار با شاگردان ژوزه مورینیو اولین بازی خانگی فلیکس ماگات در فولام به شمار می رود. این مربی آلمانی پیش از این با اشکان دژاگه در تیم وولفسبورگ کار کرده و شناخت خوبی از این ستاره ایرانی دارد. شماره 24 فولام در این مورد می گوید: «مدت  زیادی است که او را می شناسم. پیش از دیدار با وست بروم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و باید همان کار را در این هفته تکرار کنیم تا ببینیم چه اتفاقاتی برابر چلسی رقم می خورد.»

ترجمه: سروش امینی توماجی

252 43

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =