نمایشِ «وقت چیغ انار» در جشنواره‌ فیلم لیدزِ انگلستان

فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» ساخته‌ گراناز موسوی، در نهمین حضور جهانی خود، در جشنواره‌ فیلم لیدز در انگلستان به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جشنواره‌ فیلم کارگردان‌های مستقل لیدز که از ۲۹ بهمن در انگلستان آغاز شده و تا ۲۸ اسفند ادامه خواهد داشت، میزبان «وقت چیغ انار» ساخته‌ گراناز موسوی شده است.

فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» پیش از این در جشنواره‌های توکیو، سائوپولو، سیدنی، شب‌های سیاه تالین، جشنواره هند در گوآ، باستائو قزاقستان، چنای و منار صوفیه به نمایش در آمده و نامزد دریافت بهترین فیلم کودک و نوجوان چهاردهمین دوره جوایز سینمای آسیا پاسیفیک شده است.

این فیلم که محصول مشترک افغانستان، استرالیا، هلند و ایران است، به عنوان نماینده‌ رسمی کشور استرالیا برای بهترین فیلم بین‌المللی به اسکار معرفی شده بود.

عرفات فیض، الهام ایازی، اندرو کوییلتی، مرحوم حشمت‌الله فنایی، سعیده سادات، فرشته عالمی، امیرشاه تلاش، ذبیح غیاث، زیشان‌خان تلاش و مدینه نیازی، بازیگران این فیلم سینمایی هستند، همچنین حسیبا ابراهیمی نیز در این فیلم حضوری افتخاری دارد.

بهیر وردک، گراناز موسوی، کریستین ویلیامز و مرضیه وفامهر، تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی هستند و عرضه و پخش بین‌المللی آن نیز برعهده‌ محمد اطبایی (مستقل های ایرانی) است.

نمایشِ «وقت چیغ انار» در جشنواره‌ فیلم لیدزِ انگلستان

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =