احسان حدادی پرتابگر نقره‌ای المپیک لندن، این روزها بی سروصدا در کیش تمرین می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او که سال قبل فصل تمرینی درست و حسابی نداشت، می‌خواهد امسال از فرصتش نهایت استفاده را ببرد. حدادی که سالهای قبل فصل زمستان را در اردوی آفریقا سر می‌کرد، در مقایسه با آنجا خیلی هم از کیش راضی نیست. با این حال آن را بهتر از هیچی می‌داند چراکه آرامش دارد: «خوبی تمرین در کیش این است که ترافیک ندارد و آرام است. از حواشی هم دورم. کیم هم گفته در کیش بمان، دور از تهران، سرو صدا و ترافیک.»
رکورددار پرتاب دیسک آسیا فعلاً تمرینات سنگین دارد: «تمرینات سنگین انجام می‌دهم، البته نه فقط بدنسازی که دو ماهی است وزنه‌های سه، چهار و پنج کیلویی هم پرتاب می‌کنم. فقط دیسک دو کیلویی نمی‌اندازم. طبق برنامه صبح‌ها در چمن استادیوم المپیک تمرین می‌کنم و بعد از ظهرها هم بدنسازی دارم.»
او هرچه از آرامش جزیره راضی است از امکاناتش نه: «اینجا می‌تواند بهتر از این هم باشد. از نظر امکانات اصلاً راضی نیستم، مثل اردوی آلمان و آفریقا نیست. من اینجا با امکانات محدود تمرین می‌کنم، در حالی که همان هزینه اردویم در آفریقا می‌شود یا شاید هم اینجا بیشتر هزینه می‌کنم اما مجبورم به خاطر گرانی ارز و فشار نیامدن به فدراسیون ملاحظه کنم.»
مرد شماره یک پرتاب دیسک ایران با همه نارضایتی‌اش حالاحالاها در کیش ماندگار است: «من با کیم در تماس هستم و ماساژورم ایگر هم بالای سرم است. فعلاً که وضعیتم خوب است، تا وقتی که خسته شوم در جزیره تمرین می‌کنم. اگر خسته شوم دیگر اینجا وقت تلف نمی‌کنم و باید اردویم را عوض کنم. با این شرایط فکر کنم عید هم در کیش باشم.»
حدادی سال آینده فصل مسابقه‌اش را با پرتاب در آمریکا استارت می‌زند: «فصل مسابقه‌ام اواسط اردیبهشت ماه سال آینده از پرتاب در امریکا شروع می‌شود. بعد هم مثل هر سال در دایمون لیگ شرکت می‌کنم. دوحه، رم، نیویورک و...» مثل هرسال اردو در آلمان هم در لیست برنامه‌هایش هست. او دو ماه قبل از بازیهای آسیایی 2014 اینچون راهی سرزمین ژرمنها می‌شود: «دو ماه قبل از بازیهای آسیایی، مثل قبل از المپیک لندن در آلمان اردو میزنم، به شرطی که مشکلی پیش نیاید.» پرتابگر نقره‌ای المپیک لندن در بازیهای آسیایی شاید کیم مربی پیرش را هم کنارش داشته باشد: «با فدراسیون صحبت کرده‌ام و فعلاً برای حضور پزشکم و فیزیوتراپم در اینچون به توافق رسیده‌ام. درباره کیم هنوز صحبتی نشده اما اگر او مشکلی نداشته باشد، شاید برای بازیهای آسیایی بیاید.»
او ترجیح می‌دهد فعلاً هیچ حرفی از مدال بازی‌ها نزند: «اصلاً نمی‌شود قول داد چراکه امکان هر اتفاقی هست. از طرفی حالا هم زود است. باید روی همه رقبا حساب کنم. به هرحال بقیه پرتابگران آسیایی مثل پرتابگر هندی هم خودشان را برای این رقابت‌ها آماده می‌کنند.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 341057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    3 11
    آگر عطایش را به لقایش ببخشیم بهتر است
  • بی نام A1 ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    3 10
    آب و هوای افریقا و هتل معروفش خوش گذشته