پسران گل و دختر بویراحمدی و نسکافه با عطر کاهگل

انتشارات آموت چاپ جدید چند رمان پرفروش خود را از جمله «خانه روبرو، نسکافه با عطر کاهگل و پسران گل» روانه بازار نشر کرد.

یوسف علیخانی، مدیر نشر آموت بدر گفتگو با خبرآنلاین ا اشاره به استقبال خوب مخاطبان از رمان های فریبا کلهر ماننده «شوهر عزیز من، عاشقانه و پسران گل» و همچنین رمان تازه منتشر شده «نفرین سرخ» به لیست تجدید چاپی های جدید این انتشارات اشاره کرد.

وی با اشاره به انتشار رمان جدید حسن کریم‌پور با عنوان «دختر بویراحمدی» از تجدید چاپ رمان «خانه روبرو» از همین نویسنده خبر داد. بنابراین گزارش، رمان «خانه روبرو» از حسن کریم‌پور که نامزد جایزه کتاب فصل هم بوده، به چاپ دوم رسیده است. این رمان در 10 فصل نوشته شده و در بخش آغازین آن آمده است: «بیش‌تر مردها در نخستین دیدار با زن یا دختری، دلداده زیبایی ظاهری او می‌شوند و به جمال معنوی‌شان توجهی ندارند. این حقیقت قابل انکار نیست، به ندرت مردی پیدا می‌شود که زن را از نظر جمال باطنی دوست بدارد، و اگر بر حسب تصادف به چنین کاری اقدام کرد بی‌شک روزی پشیمان می‌شود یا نگاهش دنبال این و آن است.»

چاپ دوم رمان «خانه روبرو» با 398 صفحه، شمارگان 1650 جلد و قیمت 21 هزار تومان از سوی نشر آموت منتشر شده است.

«نسکافه با عطر کاهگل» نوشته م. آرام دیگر کتاب این ناشر است که به تازگی برای سومین بار روانه بازار کتاب شده است.  این رمان در 18 فصل نوشته شده و در بخشی از پشت جلد آن آمده است: «شهریار، جوان بی‌هویتی است که در کودکی، بر اثر سانحه‌ای حافظه خود را از دست می‌دهد و برای فرار از خیابان‌خوابی و آوارگی، به خانواده‌ای متمول پناهنده شده، به مرور فرزند آن خانواده می‌شود. گذشته گاهی همچون رویایی محو در پیش چشم‌هاش ظاهر می‌شود، اما به روشنی خود را به وی نشان نمی‌دهد. چندین سال بعد، فکر پیدا کردن هویت واقعی،‌ حتا افکار شهریار را در عشقی که با دختر استاد برتر دانشگاه محل تحصیلش پی‌ریزی شده، تحت تأثیر قرار می‌دهد و او را مردد می‌کند. سرانجام در تلاش وی برای یافتن گذشته‌اش،‌ با دیدن حادثه‌ای مشابه همان رویداد که در کودکی‌اش به وقوع پیوسته، حافظه‌اش را بازمی‌یابد.»

چاپ سوم این رمان نیز با 382 صفحه، شمارگان 1100 نسخه و قیمت 16 هزار تومان از سوی نشر آموت منتشر شده است.

بنابراین گزارش، رمان «پسران گل» نوشته فریبا کلهر نیز به چاپ سوم رسیده است. در یادداشت ناشر درباره این رمان آمده است: «دختر جوانی گردنبندی از کلمه‌ها به گردن آویخته بود که همه از زیبایی‌اش خیره مانده بودند. پسر جوانی داشت با جمله‌های آشنا برای همه ماهی می‌گرفت تا به دختر جوان برسانندش. مادری نوزادش را با ترانه‌ها آ‌رام می‌کرد و همه دست به چانه زده بودند و نگاهش می‌کردند. پدری بسته‌های کلمه را جابه‌جا می‌کرد تا جمله‌ای پیدا کند و همه در آن پیدا باشند. پیرمردی دست کرده بود توی جعبه خاطرات و کلمه‌هایی را می‌گفت که برای همه جمع کرده بود. مادربزرگ جعبه جادویی‌اش را باز کرده و قصه‌هایی را می‌گفت که همه دوست‌شان داشتند. همه فریبا کلهر را می‌شناسند که برای همه می‌نویسد؛ کودک و نوجوان و جوان و میانسال و پیر؛ زن و مرد.»

چاپ سوم «پسران گل» با 288 صفحه، شمارگان 1650 نسخه و قیمت 14 هزار تومان از سوی ناشر یادشده منتشر شده است.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 341156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =