19 نفر از نمایندگان مجلس به عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما نامه نوشتند و خواستار آن شدند که نظراتشان را درباره توافق هسته ای ایران برای مردم بازگو کنند.

سید صادق روحانی: رئیس سازمان صدا و سیما با این موضوع مخالفت کرده است. امضاءکنندگان این نامه تصریح کرده بودند که درخواست مذکور به دلیل "بی‌سواد خواندن" منتقدان ژنو توسط رئیس‌جمهور در یکی از سخنرانی‌های زنده تلویزیونی، صورت گرفته است. از مجموع این 19 نفر تنها یک نفر مدرک تحصیلی مرتبط با سیاست دارد و آن سید حسن نقوی حسینی با دکترای علوم سیاسی است. بقیه نمایندگان تحصیلاتشان در حوزه های دیگری غیر حوزه علوم سیاسی و روابط بین الملل و یا حقوق بین الملل است. در این میان تحصیلات در حوزه مخابرات، آبیاری  صنایع و دروس حوزوی در سوابق برخی از این نمایندگان دیده می شود. همچنین از مجموع این نمایندگان تنها دو نفر در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عضویت دارند و ما بقی در کمیسیون های دیگر نظیر انرژی، صنایع، اصل نود و آموزش حضور دارند.  جدول حاضر اسامی نمایندگان و سوابق تحصیلی این نمایندگان می آید:

نام

کمیسیون

آخرین مدرک تحصیلی

بذرپاش، مهرداد

صنایع و معادن

کارشناس ارشد مدیریت اجرایی ( برنامه ریزی استراتژیک )

حسینیان، روح‌الله

اصل 90

خارج فقه و اصول (علوم حوزه)

دهقان، محمد

قضایی و حقوقی

دکترای حقوق خصوصی

رسایی، حمید

اصل 90

سطح دو حوزه 

زارعی، علی اصغر

آموزش و تحقیقات

دکترای مخابرات 

زاکانی، علیرضا

شوراها و امور داخلی

دکترای پزشکی هسته ای

سلیمانی، محمد

صنایع و معادن

دکترای مخابرات

سودانی، ناصر

انرژی 

دکترای قرآن و حدیث

طبیب زاده، زهره

آموزش و تحقیقات

دکترای دندانپزشکی

طلا، حسین

اجتماعی

دکتری پزشکی

کارخانه، ابراهیم

انرژی

دکترای شیمی

کوثری، اسماعیل

امنیت ملی و سیاست خارجی

فوق لیسانس دفاعی

کوچک‌زاده، مهدی

آموزش و تحقیقات

دکترای آبیاری

کولیوند، محمدجواد

شوراها و امور داخلی

کارشناسی ارشد مخابرات

موسوی‌نژاد، سیدمهدی

انرژی

سطح دو حوزه

میرکاظمی، مسعود

انرژی

دکترای صنایع

نبویان، سیدمحمود

آموزش و تحقیقات

دکترای فلسفه تطبیقی

نجابت، حسین

انرژی

دکترای فیزیک

نقوی حسینی، حسین

امنیت ملی و سیاست خارجی

دکترای علوم سیاسی

 

2729

 

 

کد خبر 341547

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 108
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    من از این صفحه یک پرینت اسکرین میگیرم واسه انتخابات مجلس بعدی...بسیار به درد میخوره...شاید الان ندونم میخوام به کی رای بدم ولی حتما میدونم که به چه کسانی هرگز رای نخواهم داد
    • میلاد م EU ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      آفرین منم همین کارو خواهم کرد
    • طولابي A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      215 9
      فقط جا براي كسان ديگه هم بذار ، هنوز ليست جا داره
    • کوروش ایرانی DE ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      60 3
      من هم از این صفحه پرینت تهیه می کنم به این منظور که هرگز به اینها رای ندم.
    • علی IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
      1 1
      از نمایندمون ناامید شدم.دور بعد بهش رای نمیدم...
  • صادق EU ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    364 8
    کارشناس آبیاری ؟
    • بی نام IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      200 3
      نه خير! دكتراي آبياري
    • علی IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      69 2
      آبیاری گیاهان دریایی؟!
    • بی نام A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
      4 4
      برای تنویر افکار عمومی باید بگم رشته آبیاری رشته ساده ای نیست و تو کشورهای پیشرفته از جایگاه بالایی برخوردار است.حداقل کار آقای دکتر کوچک زاده باعث شد این رشته شناخته بشه
  • مهدی IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    چقدر هم مرتبط اند!!!!!!!!!!
    • بی نام A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      323 5
      بله آبیاری!!
  • بی نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    410 7
    سطح دو حوزه آخههههه؟!؟ يعني معادل ليسانس؟ رییس جمهور از متخصصین میخواد تو این زمینه حرف بزنن ، این آقایون خودشون رو حائز شرایط اظهار نظر میدونن!!!
  • بی نام IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    اقای روحانی هم پر بیراه نمی گه!
    • بی نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      دکترای پزشکی هسته ای کم سواد به حساب میاد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      آره بيسواده مگه يه مهندس سواد پزشكي داره يا برعكس هركسي در يه زمينه سواد داره
    • بی نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      42 2
      دکترای آبیاری رو چطور بی نام دوم؟
    • بی نام دنیا دیده!!! IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
      1 16
      ما که میدونیم تهش چیه! ولی بازم برید مذاکره کنید تا شاید این دفعه درس بگیرید. البته مومن از یک سوراخ دوبار نیش نمیخورد. ما دوران َآقای گفتگوی تمدن هارو یادمون نمیره یه دفعه رفتند و مذاکره کردند واسه هفت پشتمون بسته!!!
  • بی نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    512 7
    ماشاا... به سواد شما عزیزان قبول کردیم حالا که شما سواد خودتان را به رخ مردم کشیدید و همه دانستند شما خیلی خیلی باسواد می باشید از وقت نمایندگی خود یک کمی هم به مشکلات اقتصادی مردم برسید من به رئیس جمهور می گویم که این آقایان باسواد هستند سواد شما موقعی نمایان خواهد شد که بتوانید مشکلات ما را که از چند سال قبل با حمایت شما باسوادان به وجود آمده حل بفرمائید . اجرتان با خداوند بزرگ
  • بی نام IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    218 1
    چه جالب. بخصوص اون دنپزشکه!!!!
    • آشنا A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      30 1
      اون دندونپزشکه دو سال رییس دانشکده ما بود جاتون خالی!!!!!
  • بی نام IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    بهتر بود نام دانشگاه هایی که مدرک براشون صادر کردند هم میاوردید
    • بی نام IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      اسم دانشگاه هم ديگر ملاك نيست بسياري از دانشگاه هاي خوش نام هم به نام پرديس بين الملل و بورسيه و واحد مجازي و... در حال ارائه مدرك به متقاضيان هستند . خوشبختانه در كشور ما اسم دانشگاه ها هم ديگر خيلي اعتبار آور نيست
    • امیر IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      نه دوست عزیز بهتر است شیوه قبولی این افراد در دانشگاه ها رو بنویسند . بعضی هاشون رو ما می دونیم چه جوری رفتن دانشگاه . بالاخره وارد که بشی یه جوری مدرک رو میگیری دیگه .
    • بی نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      بهتره اسم این افراد برای انتخابات آتی مجلس در ذهن ها بمونه.
    • بی نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      مهدی کوچک‌زاده دکترای آبیاری.....
    • یک کم سواد IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      رییس سازمان انرژی اتمی کشور با حضور در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بر این مساله تاکید کرد که ایران می‌توانست در مذاکرات مدیریت بهتری کند و دست بالاتری داشته باشد. البته از نظر شماها شاید ایشون هم کم سواد باشند!!!!!!!!!!!!
    • بی نام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      خیلی های دیگه که نماینده نیستند هم مخالف هستند ولی اسمشون در این لیست نیست.
    • بی نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      115 4
      مهدی کوچک زاده دکتری آبیاری :) رسایی و روح الله حسینیان تحصیل در حوزه!!!! همه میدانیم این سه از کدام اتاق فکری هستند.خبر دمت گرم که تحصیلات این سه که در هر چیزی اظهارنظر میکنند و منتقد هستند و در مجلس شلوغی میکنند و فکر میکنند علامه هستند را زدید.وای بر ما که نمایندگان ما این تحصیلات را دارند.خوب معلومه کشور بهتر از این نمیشه تا وقتی که متخصص هر امر در مورد اون مسئله کار کنه یا اظهار نظر کنه
    • بی نام A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      87 2
      منظور رییس سازمان انرژی اتمی دورانی بود که 8 سال مذاکرات به بیراهه رفت
    • بی نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      39 0
      به نظر شما الان کی باید گاراژ بزنه؟
    • بی نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      9 75
      دکتر فریدون عباسی :متخصص ترین فرد در زمینه انرژی هسته ای در خاور میانه و جزو بزرگترین دانشمندان ایران هیچ چیز نیست! دکتر سعید زیبا کلام. دکتر حسن عباسی بله همشون بیسوادن شما راست میگید!!!!!!!!
    • امیر IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      84 3
      زیاد سخت نگیر. مرحوم دکتر کردان رو که یادت نرفته؟
    • بی نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      103 2
      از اين مدرك ها تا دلتان بخواهد در ميدان انقلاب به وفور فروخته ميشود كارشناسي 10ميليون تومان كارشناسي ارشد بين 15 الي 20ميليون تومان دكترا 30 الي 45 ميليون تومان ولي دكتراي انرژي هسته اي را نميدونم چند ميفروشن برين تحقيق كنين شايد روزي به دردتان خورد
    • مجنون A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      26 2
      انسان، انسان شرایطه براساس شرایط عکس العمل نشون میده. جالبه که یک موضوع واحد در دو دولت متفاوت از طرف نظر دهندگان دو نتیجه متضاد میده!!!
    • بی نام EU ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      60 2
      در جواب دوست کم سواد باید بگم که چرا ترسیدی اسم رئیس سازمان انرزی اتمی رو بگی و فقط عنوان شغلیش رو گفتی؟!ترسیدی مردم بفهمند که ایشون همون وزیر امور خارجه دولت اقای احمدی نژاد؛علی اکبر صالحی؛بوده که حالا با تنزیل درجه شده رییس سازمان اتمی و زدن این حرفها از سوی وزیر دولت معلوم الحال احمدی نژاد اصلا چیز عجیبی نیست اونهم وزیری که مجبور شده قبای وزارت رو از تنش دربیاره و به ریاست یه سازمان اکتفا کنه!!در ضمن معنی دست بالا در مذاکرات رو در زمان دوستان ایشون با تمام گوشت و پوست تنمون حس کردیم!!
    • بی نام IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
      11 1
      ارتباط این عزیزان با کمیسیون هاشون هم خیلی باحال!!!
    • بی نام A1 ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
      2 0
      چی جوریه که هنوز با دکترای آبیاری بزرگ نشده!!!
  • بی نام IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    موافقان مدرکشان چیست
    • بی نام FI ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      225 5
      مدرک دکتر ظزیف نیازی به معرفی ندارد بی نام جان!!
    • میثم IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      199 3
      دکترای آبیاری خخخخخخخ
    • بی نام A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      قطعا مدرکشان هرچه باشد با سواد خودشان و بدون نیاز به استفاده از سهمیه گرفتند
    • بی نام IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      98 3
      من دکتری تغغیرات اجتماعی هستم و موافق. شما چطور؟
    • بی نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      19 1
      بنده هم دانشجوی ترم آخر دکترای علوم سیاسی و موافق...
    • غضنفر A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      27 1
      حتما دكتراي آبياري نيست عزيز دل برادر تو منفيتو بخور
  • مهدی IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    295 1
    من موندم آقای رییس جمهور از شخصی یا گروه خاصی اسم نبرد، چطوری هست که این 20 نفر که خط ومشی سیاسیشان هم مشخص هست، ضمیر مرجع سخنان رییس جمهور را خودشون قلمداد کردند!
    • چوبین A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
      2 0
      مهدی جان از قدیم گفتن فحش رو بنداز زمین صاحابش برش می داره بله آقا جان
  • بی نام A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    280 4
    کارشناس ابیاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ali IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    267 1
    مدرک آقایون علی الخصوص وکیل الدوله سابق چقدر مرتبطه ...
  • بی نام IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    205 3
    کارشناس آبیاری و توافقنامه ژنو!! کارشناس مدیریت اجرایی و توافقنامه هسته ای!!!!!
  • ناصر از اهواز IT ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    337 4
    ما یه باغچه داریم که یه درخت گوشه باغچه هست اصلا آب بهش نمیرسه. دیدم یکی از دوستای نماینده تو این زمینه تخصص داره.اگر ممکنه صدای ما رو به گوش ایشون برسونید کمکمون کنند
    • بی نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      33 1
      خیلی خندیدم ، مرسی خخخخخخخخخخخخخخ
  • بی نام A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    189 2
    دکترای ابیاری
  • بی نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    204 2
    فوق لیسانس دفاعی داریم!!!!!!!!!!!
  • جلال A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    308 0
    همه ی اینا درست....فقط یکی به من بگه دکترای قران و حدیث تو کمیسیون انرژی چیکار میکنه واسه مردم؟
  • بی نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    105 2
    كارشناس آبياري.
  • بی نام RO ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    حالا نه خیلی مدرک دکتر ظریف به این توافق نامه ربط داشت کاش اونها میذاشتی
    • بی نام IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      16 1
      تو دیگه هستی.. دکتر ظریف یه تیم متخصص با خودش داشت. تنها نبود.. تک روی شیوه افراطیان هست
    • عسکری IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      36 0
      تحصیلات آقای ظریف کاملا به حوزه کاریشون مربوطه و اتفاقا جزو افرادی هستند که در کشور ما در زمینه کاری مربوطه شون نسبتا موفق بودن .بهتره یه سرچ در گوگل کنی.
  • پویان A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    97 5
    منظور آقای رئیس جمهور رو من این طور برداشت می کنم که دانشگاهییان با علوم مرتبط با این مذاکرات بیشتر صلاحیت نقدکردن دارند تا دکترای آبیاری یا دندانپزشک از تحصیل بدور... دکترا داشتن به معنای دانشمند بودن فرد نیست. علم او نیز در یک زمینه خاص آبیاری یا دندانپزشکی شاید زیاد باشد ولی در زمینه های دیگر کاری رشته خودشان هم قادر به اظهار نظر نیستند. بهتر بود این دوستان فضا را برای کسی باز بذارند که از لحاظ فنی حرفی برای گفتن داشته باشد... نقد کردن هنر است. نقد برای کمک به وضع موجود است نه تخریب. اگر نقد منصفانه نباشد آینده کشور در خطر است .
  • بی نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    136 1
    به به چه اشرافی دارند این عزیزان به موضوع حصطهای و mbt و این حرفها با این تحصیلات!!!!
  • فاطمه سادات A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    150 1
    ببخشید ها ولی اصلا به مدرک های اینها اعتباری نیست...
  • باسواد ،خیلی خیلی باسواد A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    187 1
    لطفا نحوه ورود به دانشگاه آقویون رو هم بنویسید حتما طفلی ها خیلی دود چراغ خوردن الهی بمیرم براشون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    148 1
    mptکوثری بود؟
  • یه بی سواد بی سهمیه از دانشگاه تهران A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    230 1
    جالبه دکتری حدیث تو کمیسیون انرژی عضوه خخخخخخخخخخخخ
  • بی نام A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    البته كه سواد اين اقايون تو نحوه توزيع سبد كالا كاملا "مشخص بود ،ادبشون هم درنحوه صحبت و مواجه با مخالفان كاملا" مشهود بود، راستگويي شون هم كه ماشااله ...، نقدپذيري و تحمل نظر مخالف هم از همين سايت خبر انلاينشون واضح و مبرهنه ودست اخر تدبير ومنطقشون هم متكلم وحده بودن وندادن فرصت به مخالفين ومنتقدين و فرار از بحث ومناظره ...
    • بی نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      28 1
      آخی راست میگی ادبیاتشون که به اسطوره ادب و ادبیات آب را بریز اونجایی که میسوزه یا ممه را لولو برد که نمیرسه.نقد پذیری توی 8 سال گذشته تریبونهای آزاد را هم دیدیم و قدرت تحمل را با گوشت و پوست خود تجربه کردیم دیدیم که حتی الان نیز مانع میشوند تا رئیس جمهور حتی در تلویزیون صحبت کند.دوست عزیز یا شما آدرس کشور را اشتباهی امدید یا اینکه نه بعض خودتان ما را خیلی جیگر دیدید.
    • بی نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      21 0
      سبد کالا بیشتر نمایش شعور مردم بود نه نخوه توزیعش..
    • حمید A1 ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      20 0
      از لحنتون معلومه سوادتون حوزویه ؛ قال الباقر (ع): کاد الفقر أن یکون کفرا نزدیک است که فقر منجر به کفر گردد و امام علی(ع): خداوندا از فقر به تو پناه می برم که اگر پنهانش کنم می سوزاندم و اگرآشکارش کنم رسوایم می کند بله داداش تو این سبد کالا معلوم شد که مردم چقدر فقیر شده اند تدبیر یعنی همین که به داد مردم بدبخت برسند هشت سال شیره سرشون مالیدند همه ازما می ترسیدند با همین لفاظی های بی مآبانه دنیا باور کرده بود که ما بمب اتمی داریم همین آقایون هستند که اکنون اعتماد دنیا را دوباره به ایران بر گردوندند و همین برای آمریکاییها یه رسوایی بزرگه با آمریکا باید اینجوری جنگید
  • بی نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    169 1
    اين با سوادا ٨ سال كجا بودن
    • بی نام A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      33 0
      خوب معلومه ، داشتن براي ديپلماسي خارجي پشت جبهه دعا ميكردند
    • حداديان A1 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      24 0
      سر فصلشون داشت براي جوون ها و ماشينهاي پارس خودرو زحمت و تلاش و از خودگذشتگي ميكرد
  • بی نام A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    101 2
    مهم داشتن سواد نیست مهم این است که مخالفان چه هدفی را دنبال کنند در راستای منافع ملی یا منافع حزبی؟
  • فرهاد A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    195 2
    دکترای قران و حدیث تو کمیسیون انرژی!!!!!!!!!!!!!!!!!وای بر ما
  • بی نام NL ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    67 2
    مدرک در حوزه حقوق و تخصص مربوطه و گرنه توی کشور هزاران دکتر با تخصص های مختلف داریم نکته دیگه انتقاد را یک ادم بیسواد هم می تونه داشته باشه این عزیزان راه حلشون چیه .
  • بی نام A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    120 2
    معدلاشون و تعداد ترماي مشروطيشون تو دانشگاه هم مي نوشتيد
  • چو ایران نباشد تن من مباد A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    ببینید عزیزان مدرک مهم نیست مهم شعور سیاسی افراد است مهم اینه که همین طور که شما به دلایلی موافق توافق هستید بعضی ها هم به دلایلی مخالف هستند پس دلیلی نمیشه به هر کسی که مخالفمون باشه بی سواد یا کم سواد بگیم حالا میخواد رئیس دولت اصولگرا باشه یا اصلاح طلب ... مهم اینه که هموطنیم و باید برای هم احترام و ارزش قائل بشیم و به همدیگه کمک کنیم تا پیشرفت حاصل شه. خبر آنلاین جان با این خبرهایی که میزاری فقط و فقط داری تنش ایجاد میکنی و مردم رو به جون هم میندازی . خواهشا درست سیاست گذاری کن . ممنون
  • کامران FI ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    205 0
    دکتری آبیاری با چه گرایشی؟دقیقاکجا را آبیاری می کنند؟ چون محل آبیاریش خیلی مهمه در انرژی هسته ای
    • بی نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      48 0
      آبیاری اونجایی که اگر آب ریخته بشه می سوزه
    • امیر A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      40 0
      لابد اون جایی که می سوزه! یا باغچه مجلس رو.
  • کاردانی US ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    13 0
    آخه یکی از دوستان نماینده نما چند بار اصرار داشتند که ام پی تی پیمان خیلی جالبی نیستند ...
  • بی نام A1 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    43 0
    مهرداد بذرپاش توی 27 سالگی شد مدیرعامل سایپا حالا میخواد هر مدرکی هم داشته باشه. رابطه چیز دیگری است
  • فرهاد IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    2 7
    هر دکترایی هم که داشته باشن،وقتی نقد منطقی کنن حرفشون قبوله چرا نمیذارن بیان تو صدا و سیما حرفشونو بزنن؟ جز اینه که میترسن؟؟
  • بهزاد A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    17 0
    آبیاری ؟!!!!! :|
  • بی نام A1 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    14 0
    نه مدرک مهمه نه دانشگاه ببینید اینا چقدر از تحریم سود میبرن؟! اگه همه ی اینا دکترای هسته ای داشتن از بهترین دانشگاهها هم دلیل نمی شد بگیم حرفشون درسته چون تو این مسئله زندگی و سرنوشت یک ملت اهمیت داره نه یک مسئله ی علمی!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    14 0
    مدرک ملاک نیست بلکه کیفیت محل تحصیلات و میزان تحصیلات مهم است!
  • فریاد A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    14 0
    دانشگاه هاوایی یادتون هست؟؟ با پست براتون دکترا میفرستاد
  • مصطفی IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    4 3
    به نظرمن تحصیلات اقایان ارتباطی با انتقادشان ندارد مگر آقای ریس جمهور مرتبط با تحصیلاتشان سمت ریاست جمهوری دارد ، یا اقای ضرغامی و دیگران همچنین ، در دولت پاسخگو باید پاسخگو بود ، نه اینکه سوال نکنید بیسوادید ، بنده با داشتن تحصیلات بالا نمیتوان در مورد مسایل مذکور اظهار تظر کنم ولی یک فرد سیاسی حتما ایندو روند مذاکرات را دیده و احتمالاتش را هم در نظر دارد پس باید با دلیل و مدرک مستدل طرفهای مقابل را توجیه کرد .
    • فرهاد A1 ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
      2 1
      بله آقای رئیس جمهور دکترای حقوق دارند و این تحصیلات کاملا مرتبط با شغل ریاست جمهوریه. یعنی شما تا این حد کم اطلاع هستید؟ مگه قرار بود یه رئییس جمهور مهندسی خونده باشه بعدم آقای ضرغامی رو برای تایید حرف خودتون مثال میزنید؟ایشون که هم قطار همون آقایون کم سواد متتقد دولت هستند! ضمنا آقای رئیس جمهور گفته اند کم سواد. نه بیسواد. منظورشون این بود که عده کم اطلاع در مورد موارد حقووقی توافقنامه. نه در مورد هر چیزی. کسی که تحصیلاتش مرتبط نیست یعنی در اون حوطه تخصص و سواد نداره. و نباید حرفی بزنه!
  • فرزاد A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    8 0
    راستي اون نماينده خوش خطه كي بود كه ان پي تي رو نوشته بود ام پي تي اهان يادم اومد اسمشو جواد کریمی قدوس بود ايشون راستي تحصيلات اين نمايندرو نگفتيد يا گفتيد من نديدم
  • بی نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    5 6
    واقعا این شیوه برخورد با منتقدین یادآور دادگاه های تفتیش عقاید کلیساهاست.
  • شهروند A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    1 12
    مگس! عرصه سیمرغ نه جولان گه توست عرض خود می بری و زحمت ما می داری ... برادر دکترای آبیاری وسطح2 از فعالین ودلسوزان هستند. انشاء الله دولت هرو روز باحمایت بیشتر مردم به جبران خسارات گذشته همت گمارد.
  • بی نام IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    6 1
    شاید یک نفر سواد دانشگاهی نداشته باشد ولی قدرت استلال خوبی داشته باشد و با برهان و منطق حرفش را ثابت کند.
  • بی نام A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    12 0
    اینا که هیچکدوم سواد دیپلماسی ندارند!
  • محمد A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    1 7
    مطلبتون را كاملاً قبول دارم اما توجه كنيد كه هر كدام از آقايان مي‌توانند مشاوريني داشته باشند كه در خصوص حقوق بين‌الملل و يا حتي فيزيك هسته‌اي از آن‌ها مشاوره بگيرند. البته منظور من اين نيست كه اين نمايندگاني كه نام برديد چنين مشاوراني دارند. فقط گفتم كه مي‌توانند داشته باشند.
  • عمار فاطمی A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    1 14
    سلام من فکر میکنم اگه با سواد ها رو بی سواد بدونیم خیلی ها خوششون بیاد .
  • افشین A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    32 1
    آقای مهدی کوچک زاده با مدرک آبیاری،تووو مجلس چیکار میکنه؟؟؟؟؟؟ایشون باید رووو محوطه ی مجلس باشه.
  • بی نام IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    2 23
    حتی بی سواد ها هم می تونن نظر بدن. مهم اینه که افراد با صلاحیت از ابراز نظراتشون واهمه نداشته باشن. این نمایندگان هم بی سواد نیستن
  • دکتر IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    24 0
    دکترای ابیاری گل قالی
  • بی نام IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    5 0
    این سطح دو حوزه دیگه چیه؟! آبیاری دیگه چیه؟! مگه آبیاری هم داریم نکنه شاخه ای از مهندسی کشاورزی باشه؟! ما که سوادمون پایینه اطلاع نداریم بی زحمت یکی مارو روشن کنه اینارو واسه ما توضیح بده. خیر ببینین دوستان.
  • یک روستایی متخصص علوم رفتاری و گفتاری IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    5 0
    حالا برابر کدام منطق عقلی مذاکره را اقایون قبول ندارند از صدا و سیمای که واقعا تا حالا بطور کامل کامل !!! بیطرف بوده عاجزانه تقاضا داریم روی این متخصصین را زمین نیاندازد و در قالب مناظره با حضور موافقین و مخالفین توافقنامه برنامه هایی را پخش نمایند تا مردم حوزه های انتخابیه در انتخابات بعدی تجدید نظر نمودند در ضمن اقایون فقط به منافع خود فکر نکنند کمی هم به انهایی بیاندیشیم که نه کاری به انرژی هسته ای دارند ونه منافع حزبی و گروهی و زندگی شان فقط کار است و تولید و کشاورزی و مجبورن با این تحریمها که اقایون فوق تخصص بالا نمیذارند برداشته بشه زندگی مشقت باری را تحمل کنند راستی ادامه مذاکرات چه مقدار ضرر مالی برای اقایون بالا داره که اینگونه گریبان چاک کرده اند ؟
  • سهيل A1 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    3 2
    حالا خوبه اينا يه دانشگاهى رفتن!!!!؟؟؟بعضى از حضرات بدون دانشگاه دكتر شدن
  • بی نام A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    2 4
    خبر آنلابن تو هم شده مثل احمدی نژاد؟ اونهم هر کسی رو که باهاش مخالفت میکرد بیسواد و نفهم میدونست. همه هم آخرش دیدن چی شد. نوع ادبیات احمدی نژاد نقش کمی در حوادث سال 88 نداشت. اما شما هم اگه میخواین همون مسیر رو برید بدونین شما هم به جایی نمیرسید. من نمیدونم جناحهای سیاسی ایران کی میخوان یاد بگیرن که ایران اونقدر بزرگه که جا برای همه داره. تمام جناحهای سیاسی در ایران هژمونی طلب هستن. همشون از مطلق گرایی رنج میبرن. اینکه توافقی رو که من امضا کردم 100% درسته و بقیه هم بیسواد هستن و عقلشون نمیرسه. خبر من به گرایش سیاسی امثال فریدون عباسی کار ندارم فقط میدونم که ایشون دکترای فیزیک هسته ای داره و سالها هم ریاست انرژی اتمی رو داشته. و کلا کننده هستش. حالا من بیام بگم این بابا بیسواده قباحت داره.
  • سلمان محمدی A1 ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    9 0
    همین دکتر ناصرسودانی نماینده اهواز بود که در مجلس ته مانده لیوان آب احمدی نژاد را برای تبرک سرکشید
  • بی نام A1 ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    0 2
    بحصیلات موافقان راهم ذکرکنید.اگرغرض ومرض ندارید.
  • بی نام A1 ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    2 0
    دکتری آبیاری یادتون باشه
  • حسین A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    1 0
    سلام
  • علی IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    0 9
    سلام.میگم فک کنم تا حالا ندید کسی توی چن تا زمینه تخصص داشته باشه.فک کنم اکه به یه دانش اموز ابتدایی هم بند بند توافقات ژنو رو بگن میفهمه که دووووووووووووووووووووووووور خوردیم. چه برسه کسانی که چن ساله تو مجلس دارن با مسائل مختلف کشور سرو کله میزننن.
  • ايراني IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
    0 0
    من تعجبم ازاينه كه همه گير داده اند به حاشيه .شمارو به خدا كمي هم به متن توجه كنيم كه چرا به اين روزافتاديم.ايا كسي هست مرا قانع كند؟

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین