کاپیتان تیم ملی کشورمان می گوید اولین بازی در جام جهانی اهمیت زیادی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام کاپیتان تیم ملی کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار با کویت گفت: «تمام بازی های رسمی و دوستانه که تا به حال پشت سر گذاشته ایم به ما درس هایی داده است اما در حال حاضر تنها باید روی جام جهانی تمرکز کنیم.»

او ادامه داد: «اردوی های تیم ملی باعث می شود که با آمادگی بیشتری مسافر برزیل شویم. باید به این نکته توجه کرد که اولین دیدار ما در جام جهانی اهمیت زیادی دارد و می تواند سرنوشت ما را رقم بزند. باید با آمادگی بالایی به مصاف نیجریه برویم و در نهایت از نام ایران دفاع کنیم.»

نکونام با اشاره به مصدومیت تیموریان گفت: «از اتفاقی که برای آندو افتاد، ناراحتم. او بازیکن مهمی برای تیم ملی به شمار می رود و از دوستان من هم هست. او در این چند سال نشان داده که از بازیکنان تاثیرگزار چه در تیم ملی و چه در تیم باشگاهی است. به هر حال بازیکنان دیگر باید تلاش کنند که جای خالی او احساس نشود.»

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 341747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    0 1
    امیدوارم با تمام وجود در جام جهانی بازی کنید.فکر ساقهایتان هم نباشید...اگر دفاع خوبی مثل جام جهانی 98 داشته باشیم وقدرت بدنی بازیکنان در این 3 ماه زیاد شود میتوان احتمال تساوی را برای ایران در برابر نیجریه داد