تسنیم نوشت:

تهیه‌کننده سریال نوروزی «خوب، بد، زشت» گفت: نام این سریال به کارگردانی منوچهر هادی تغییر نکرده و خبری که مبنی بر تغییر نام آن در یکی از سایت‌های خبری منتشر شده است را تکذیب می‌کنم.

علیرضا سط ‌احمدی تهیه‌کننده «خوب، بد، زشت» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: نام سریال «خوب، بد، زشت» به کارگردانی منوچهر هادی تغییر نکرده است و خبری که مبنی بر تغییر نام آن در یکی از سایت‌های خبری منتشر شده است را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: تا زمانی‌که نام مناسبی را برای این سریال پیدا نکنیم نام «خوب، بد، زشت» باقی می‌ماند. به این دلیل که نام این سریال براساس شخصیت‌های قصه شکل گرفته و مابه‌ازای شخصیتی دارد و این یک نام معمولی برای این سریال نیست و با محتوای سریال همخوانی دارد.

سبط‌ احمدی اضافه کرد: احتمال دارد نام این سریال تا پایان «خوب، بد، زشت» باقی بماند و یا اینکه در صورت پیدا کردن نام مناسب دیگری تغییر کند اما تا به امروز به اسم مناسبی نرسیده‌ایم.

«خوب‌، بد،‌ زشت» به کارگردانی منوچهر هادی یک سریال اجتماعی و خانوادگی است که با نگاهی طنز به روابط میان انسان‌ها در خانواده و اجتماع نگاه می‌کند در واقع نگاهی شیرین به رویدادهای روزمره انسان‌ها در جامعه دارد.

در این سریال علاوه بر امین حیایی بازیگرانی نظیر مهدی سلوکی، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، سوسن پرور، حسین محب‌اهری و شهین تسلیمی نیز ایفای نقش می‌کنند.

سریال «خوب‌، بد‌، زشت» به کارگردانی منوچهر هادی‌، تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی و نویسندگی محسن کیایی و علیرضا کوچکی در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای نوروز ۹۳ شبکه دو تهیه خواهد شد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 341779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =