سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:« قدرت تیم ملی مطمئنا با حضور و تشویق هواداران در روز چهارشنبه تا سی درصد افزایش پیدا می‌کند. »

علی دایی پس از تمرین عصر امروز (جمعه) تیم ملی، در جمع خبرنگاران درباره آخرین شرایط تمرینی تیم ملی گفت:« خوشبختانه وضعیت خوبی در تمرینات حاکم است و ما پس از یک جلسه تمرین سبک که روز گذشته انجام دادیم امروز نیز تمرین خوب و سنگینی را سپری کردیم. پیش‌بینی می‌کنم تیم ملی با برنامه‌ریزی تمرینی که دارد تا پیش از بازی چهارشنبه مقابل کره‌جنوبی به اوج آمادگی خود خواهد رسید. »
او درباره اضافه شدن لژیونرها به ترکیب تیم ملی هم گفت: « جواد نکونام شنبه (فردا)، وحید هاشمیان یکشنبه و مسعود شجاعی نیز از روز دوشنبه در تمرینات تیم ملی حضور پیدا خواهند کرد. »
دایی در ارزیابی‌اش از شرایط فنی تیم ملی کره گفت:« کره تیم خوب و قدرتمندی است و مطمئنا قدرت آن‌ها با اضافه شدن سه بازیکن‌شان که در تیم‌های منچستریونایتد، دورتمودند و موناکو بازی می‌کنند بیشتر می‌شود. در حال حاضر ما به دقت روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار می‌کنیم تا بتوانیم یک بازی خوب و منسجمی را برابر آن‌ها به نمایش بگذاریم. »
سرمربی تیم ملی درباره حضور تماشاچیان در این بازی گفت:« مطمئنا حضور تماشاچیان و تشویق کنندگان تیم ملی می‌تواند کمک بسیار زیادی به پیروزی ما در این دیدار کند. فکر می‌کنم آن‌ها می‌توانند به عنوان یار دوازدهم تیم ملی تا بیست یا سی درصد قدرت ما را افزایش دهند، شک نکنید که این بازی از اهمیت و حساسیت زیادی برای تیم ایران برخوردار است و بازیکنان با روحیه‌ای که از تشویق‌های تماشاگران می‌گیرند می‌توانند بازی بهتری را به نمایش بگذارند. »
دایی درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی پس از بازی با کره‌جنوبی و پیش از بازی با عربستان گفت:« درست است، من گفتم که تیم ملی باید تا پیش از بازی با عربستان بازی‌های تدارکاتی داشته باشد، فکر می‌کنم ما بیش از یک بازی دوستانه پیش از آن بازی حساس احتیاج داریم که فکر می‌کنم دوم یا سوم فروردین ماه اولین آن باشد. »

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 3419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =