مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء با بیان اینکه هدف تمامی بخشها در قطارهای رجاء باید آرامش مسافران باشد، گفت: پیگیری گزارشات مردمی برای افزایش خدماتدهی مطلوب به مسافران باید مورد توجه جدی همه مدیران قرار گیرد.
به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجاء، سید حسن موسوینژاد با اشاره به مشکلات و نارساییهای اعلام شده از سوی رؤسای قطار در مسیر خدمترسانی، اظهار داشت: همه واحدها باید در کنترل و نظارت دقیق برای آمادهسازی و تجهیز به موقع قطارها تلاش کرده تا قطار آماده برای جابهجایی مسافران تحویل رؤسای قطار شود.
وی بهرهگیری از نقطه نظرات مسافران به ویژه رؤسای قطار که در تماس مستقیم با مسافران هستند در کیفیت ارائه خدمات را متذکر شد.
وی ادامه داد: پیگیری گزارشات مردمی برای افزایش خدماتدهی مطلوب به مسافران باید مورد توجه جدی همه مدیران قرار گیرد.
در ادامه این مراسم همچنین عبادالله فروزش، معاون اجرایی شرکت رجاء با تأکید بر لزوم توجه به موضوع اطلاعرسانی در قطارها تأکید کرد: باید از صبوری و زحمات رؤسای قطار در پشتسر گذاشتن مشکلات تشکر کرد.
علیرضا سلیمانی، مدیر بازرگانی و برنامهریزی قطارهای رجاء نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: با اضافه شدن نیروهای جدید در حوزه رئیس قطاری از فشار در برنامهریزیهای سیر آنان کاسته شده و این همکاران با فراغ بال بیشتری به خدماتدهی به مسافران خواهند پرداخت.
23503
نظر شما