بهروان: تعطیلی لیگ اجتناب‌ناپذیر بود/ مسجد سلیمان آمادگی میزبانی بازی‌های لیگ برتر را ندارد

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ می گوید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان آمادگی میزبانی بازی‌های لیگ برتر را ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ غلامرضا بهروان مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ که صبح امروز (جمعه) مهمان تلفنی برنامه ورزش و مردم بود، در مورد وضعیت بحرانی تیم فوتبال گهر دورود گفت: «تیم گهر مشکلات زیادی دارد. باید از مسئولان این استان بخواهیم که به این تیم کمک کنند. این تیم هفته آینده در یزد بازی دارد اما تنها 10 بازیکن به این شهر سفر کرده اند. به هر حال لرستان استان بزرگی است و درست نیست که تیم این استان به چنین سرنوشتی دچار شود.»

او ادامه داد: «شما سرنوشت تیم شاهین بوشهر را نگاه کنید. این تیم از خوب های لیگ برتر بود و حتی به فینال جام حذفی رسید اما الان کجاست؟ شاهین از تیم های پرهوادار کشور است اما به علت بی توجهی مسئولان به این وضعیت دچار شد.»

تیم فوتبال مسجد سلیمان در حال از مدعیان صعود به لیگ برتر است که ورزشگاه این تیم آمادگی برگزاری مناسب مسابقات را ندارد، بهروان در این مورد گفت: «از همین حالا می گویم که اگر تیم نفت مسجد سلیمان با این وضعیت به لیگ برتر صعود کند، امکان برگزاری مسابقات در این شهر وجود ندارد. مسئولان این تیم باید به فکر بهبود امکانات ورزشگاه خانگی شان باشند وگرنه ما نمی توانیم اجازه برگزاری مسابقات را در این شهر بدهیم.»

او در خصوص تعطیلی یک ماهه لیگ برتر، گفت: «این موضوع اجتناب‌ناپذیر بود. البته هیج آدم فنی‌ راضی به این کار نیست اما به خاطر کمک به نمایندگان ایران در آسیا و تیم ملی این تصمیم گرفته شد و چاره دیگری نداشتیم.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =