تسنیم نوشت:

رئیس جمهور ونزوئلا طی مصاحبه با "سی ان ان" ضمن انتقاد از اپوزیسیون برای ایجاد بی ثباتی در کشور خواستار برقراری روابط با آمریکا شد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری اسپانیایی زبان «سی ان ان»؛ نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا روز پنجشنبه 15 اسفند در مصاحبه ای اختصاصی با "سی ان ان" اپوزیسیون را مسبب خشونت های اخیر کشورش دانست و از آمادگی کشورش برای از سرگیری روابط با واشنگتن خبر داد.
مادورو همچنین خطاب به مقامات کاخ سفید پرسید: مقامات آمریکایی در شرایطی مشابه چه عکس المعلی نشان می دادند وقتی مشاهده می کردند که اقلیت درصدد براندازی دولت کشورشان برآمده است؟
رئیس جمهور ونزوئلا در ادامه افزود: مطمئناَ مقامات این کشور نیز هر اقدامی انجام می دادند تا صلح ، آرامش و ثبات را به کشورشان بازگردانند.
وی همچنین در این مصاحبه خواستار برقراری روابط در سطحی جدید با مقامات آمریکا شده است.
مادورو خطاب به مقامات کاخ سفید خاطرنشان کرد: از شما می خواهیم تا به ونزوئلا و آمریکای لاتین احترام بگذارید تا بتوانیم روابط خود را با شما از سربگیریم.
واشنگتن و کاراکاس از سال 2010 سفیری در کشور یکدیگر ندارند و در یک ماه اخیر نیز چندین تن از دیپلمات ها نیز اخراج شده اند و شکاف میان این دو کشور افزایش یافته است.
هفته گذشته در پی برگزاری تظاهرات های ضددولتی در ونزوئلا مادورو شبکه "سی ان ان" در ونزوئلا را به تبلیغ علیه دولتش محکوم کرد و تهدید کرد که مسئولین این شبکه را اخراج خواهد کرد و اجازه فعالیت به آنها را نخواهد داد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید.م A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    8 3
    مادارو هم جاسوس صهیونیست در اومد...
  • حسین A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    13 2
    تا دو روز پیش همه تقصیر هارو گردن آمریکا انداخت و داشت بد و بیراه میگفت به آمریکا...حالا میگه باید روابط بیشتر بشه؟ حالش خوبه؟