توضیحات رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی درباره بلیت کنسرت‌های خارجی

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی کشور با اشاره به اینکه هیچ آژانسی حق تبلیغ خدمات مغایر با قوانین کشور را ندارد گفت: فروش بلیط کنسرت‌های غیرقانونی جزو کار ما نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری محمدحسن کرمانی افزود: دفاتری که مجوز بند "ب" از سازمان میراث فرهنگی دارند دارای حوزه فعالیت مشخص هستند، این دفاتر باید از نظر قانونی و تخصصی براساس تعریفی که در قانون آمده عمل کنند و خروج از این تعاریفی که در قوانین آمده تخلف محسوب می‌شود.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی کشور ادامه داد: هیچ یک از دفاتر ما مجاز به فروش بلیط کنسرت‌های غیرمجاز و تبلیغ اموری که خلاف قانون است نیستند، اگر مواردی از این دست اتفاق بیفتد خلاف مقررات است و با متخلفان برخورد می شود.

کرمانی ادامه داد: وظایف و محدوده فعالیت‌های آژانس‌ها مکانیزم قانونی مشخصی دارد، در دفاتر آژانس‌ها بلیط قطار، هواپیما، رزرو هتل و بلیط کنسرت‌هایی که براساس مقررات کشور باشد به فروش می‌رسد و هیچ آژانسی حق فروش و تبلیغ خدمات مغایر با قوانین کشور را ندارد.

او گفت: فروش بلیط کنسرت‌های غیرقانونی و برخی اقلام دیگر که با موازین کشور ما همخوانی ندارد جزو کار ما نیست و به طور کلی غیرقانونی است.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 343093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    6 0
    ولی کنسرت ها در کشوری که برگزار می شود قانونی است