مهر نوشت:

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به حاشیه‌های پیش‌آمده برای «رستاخیز» به دلیل نمایش چهره‌ معصومین تاکید کرد این حاشیه‌ها برای فیلم «محمد (ص)» ساخته مجید مجیدی به وجود نخواهد آمد. وی همچنین از رایزنی با ناجا و و سینماداران و سینماگران برای پخش بازی‌های ایران در جام‌جهانی در سینماها خبر داد.

حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی که شامگاه دیشب 19 اسفندماه در مراسم جشن اکران نوروزی سینما در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت درباره برنامه سازمان سینمایی برای جامه عمل پوشاندن به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ گفت: مدیران سینمایی دغدغه های مقام معظم رهبری را درک می کنند و با همه وجود باور دارند.

او در پاسخ به اینکه مشکلاتی که برای فیلم «رستاخیز» پیش آمد ممکن است برای فیلم «محمد(ص)» ساخته مجید مجیدی نیز پیش آید؟ گفت: درباره فیلم «محمد(ص)» حاشیه ای وجود ندارد چون تیم سازنده این فیلم سینمایی همه اصول و قواعد و تدابیری که لازم بود به کار گرفته اند تا اثری خوب ممتاز و بدون حاشیه ارائه دهند. درباره فیلم «رستاخیز» باید متذکر شوم که بحث های وارد شده بر این فیلم در حال خارج شدن از مجرای نقد و بررسی بود و متاسفانه شرایط به سمتی می رفت که حق کسانی که سالها برای تولید این اثر سینمایی زحمت کشیده بودند، ضایع می‌شد.ایوبی درباره حل مشکل فیلم «رستاخیز» گفت: خوشبختانه عوامل فیلم با نگاه مسئولانه همه نظرات کارشناسی علما را جمع آوری کرده اند تا این نظرات را در فیلم اعمال کنند.

او همچنین با اشاره به سرنوشت شورای عالی سینما گفت: ترکیب شورای عالی سینما نهایی شده و هفت نفر از اعضای این شورا به زودی معرفی می شوند.

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به طرح «سینما تجربه» گفت: یکی از ویژگی های سینمای ایران وجود نگاه خلاقانه در ساخت آثارست و به تبع بخش مهمی از این نگاه خلاقانه متعلق به انجام تجربه های تازه است که مخاطب خاص نیز دارد از همین رو در نظرداریم با تامین نظر سینماداران فضای نمایش این بخش از سینمای ایران را با وجود مخاطب خاص تامین کنیم.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 343634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    7 1
    من که میدونم سر و ته فیلم رو میزنن میفرستن رو پرده ی سینما امیدوارم نسخه ی اصلیش رو بتونم ببینم
  • بی نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    5 9
    مهم نظر علماست
    • بی نام IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
      1 2
      پس زحمت 10ساله عواملش چی میشه؟!