ایسنا نوشت:

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران با تاکید بر زیاد بودن تعداد تذکرات در جلسات، گفت: در حقیقت با توجه به روندی که در صحن شورا به وجود آمده، جالب است که شورای چهارم به عنوان شورای حاشیه‌ها نامیده شده است.

پرویز سروری در پنجاه و دومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری خطاب به اعضای شورای شهر، گفت: در حقیقت جلسه امروز از ساعت 10:30 شروع شد و جلسه روز یکشنبه نیز از همین ساعت شروع شده بود. تمام دستور جلسات با تذکرات پیاپی شروع می‌شود و با تذکر نیز ادامه پیدا می‌کند.

او گفت: باید برای تذاکراتی که اعضا در صحن مطرح می‌کنند، فکری بکنیم و این تذکرات ساماندهی شود. در هر جلسه نباید بیش از سه تذکر داشته باشیم. این موضوع ما را از موضوع اصلی و دستور کار جلسات دور می‌کند و وقت زیادی از اعضا و جلسات شورا می‌گیرد.

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران در ادامه گفت: هم‌اکنون بیش از یک ساعت و 40 دقیقه از زمان آغاز جلسه گذشته اما هنوز موضوعات جلسه در دستور کار اعضا قرار نگرفته است. شورای چهارم نباید شورای حاشیه‌ها باشد.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 343688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    3 0
    تو رو خدا بجاي پريدن به همديگه، لطفا زمان فروش كارتهاي اعتباري مترو كه آنها را گران هم كرده ايد را اعلام كنيد. چون ممكن است بازهم بخواهيد قيمت را بالاتر ببريد