الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه اعتماد در یادداشتی کوتاه نوشت:

برادر ارجمندم جناب آقای محمدرضا باهنر، درج یک واژه در یک گزارش روزنامه اعتماد را درباره دولت مشروع و قانونی آقای دکتر احمدی‌نژاد نکوهش کرده‌اند. ضمن ابراز سپاسگزاری از حساسیت ایشان انتشار این توضیح ضروری است.

1- حساسیت ما، در روزنامه اعتماد نسبت به امهات نظام بسیار بالا است و توضیح درباره واژه‌یی که به آن اشاره شده است بلافاصله یک روز بعد در روزنامه چاپ شد و ضمن پوزش اعلام کردیم که اصل واژه چیز دیگری بوده است و در مراحل فنی چاپ به اشتباه تایپ شده است.

2- بسیاری از شخصیت‌های کشور، از جمله شخص آقای باهنر در جریان مواضع مدیرمسوول روزنامه اعتماد نسبت به نظام جمهوری اسلامی هستند و بر اساس همین مواضع روزنامه همواره مدافعی سرسخت در برابر هجمه‌های داخلی و خارجی بوده است و مصداق آن یادداشت‌های مدیرمسوول و سایر همکاران و همچنین گزارش‌های مختلفی است که تاکنون چاپ شده است.

3- آنچه در روزنامه اعتماد به عنوان انتقاد چاپ می‌شود، مواضع مشفقانه در چارچوب نظام جمهوری اسلامی است و حساسیت اکید داریم که روزنامه خطوط قرمز این چارچوب را حفظ کند و تاکنون نیز چنین بوده است. بر همین اساس همیشه دولت‌ها در تمام ادوار مورد احترام روزنامه بوده‌اند و خود را یار و یاور آنها دانسته‌ایم.

17302

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 344366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
    35 7
    آقای الیاس نیاز به این همه توضیح نبود فقط می گفتید آقای باهنر حساُُُُُُُس نشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
    34 5
    طوری تیتر زدید گفتم اعتماد چه پاسخ دندان شکنی داده اینکه فقط نامه غلط کردم بوذ
  • بی نام IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
    43 8
    انتقاد باهنر درست نبود، حق با روزنامه اعتماد بود
  • بی نام IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
    32 5
    مرد باید رو حرفش بمونه نه بپیچونه
  • بی نام IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
    1 0
    جالبه جدیدا چقدر همه جا اشکال چاپی و تایپی زیاد شده!