فدراسیون فوتبال با صدور بیانیه ای مذاکره با زلاتکو کرانچار برای هدایت تیم ملی ایران را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در حالی که روزنامه معروف (یوتارنی لیست کرواسی)ادعا کرده بود کرانچار قبل از جام جهانی جانشین کروش در تیم ملی ایران خواهد شد اما مسئولان فدراسیون این خبر را تکذیب کردند. 

سایت رسمی فدراسیون فوتبال در بیانیه ای نوشته است: با توجه به درج خبرهایی در خصوص لغو اردوی تدارکاتی تیم ملی در آفریقای جنوبی، به اطلاع عموم مردم فوتبالدوست کشور می رساند، با توجه به هماهنگی های انجام شده و پیگیری های به عمل آمده کلیه اردوهای پیش بینی شده با نظر سرمربی تیم ملی به صورت کامل و یک به یک انجام خواهد شد و فدراسیون فوتبال در این خصوص برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.

 از سوی دیگر مسئولان فدراسیون در واکنش به انتشار خبری در خبرورشی و خبرآنلاین که با استناد به روزنامه "یورتانی لیست کرواسی"( کرانچار قبل از جام جهانی جانشین کروش می شود) خبر از مذاکره فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم سپاهان اصفهان داده بودند نوشته است: ما هیچ مذاکره ای نه تنها با سرمربی این تیم و هیچ مربی دیگری انجام نداده ایم بلکه  کارلوس کروش فعالیت خود را همچنان و با قدرت ادامه می دهد. 

روزنامه "یوتارنی لیست" درحالی این ادعا را کرده است که نویسنده این خبر ژی دارک معروف ترین روزنامه نگار کرواسی است.نویسنده ای که بلاژویچ هر زمان می خواست نقل قولی کند می گفت ژی دارک این را گفته است.
به نظر می رسد این بار هم این نویسنده با توجه به شنیده هایی از دوستان کرانچار که احتمالا برای او منبع موثقی بوده اند این روایت را نقل کرده است.

251 41

کد خبر 344877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    39 6
    ولمون کن بابا. کرانچار آخه؟ معلومه دروغه خبر