نخست وزیر مالزی اعلام کرد هواپیمای شماره ۳۷۰ هواپیمایی مالزی در اقیانوس هند جنوبی، در غرب پرت استرالیا سقوط کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این خبر را لحظاتی پیش خبرگزاری های خارجی مخابره کردند.

سی‌ان‌ان در خبری نوشت: طبق اطلاعات ماهواره ای که توسط یک شرکت ماهواره ای- تجسسی انگلیسی ارائه شده است، هواپیمای مالزی ایرلاین به شماره 370 در قسمتهای جنوبی اقیانوس هند سقوط کرده است. با این خبر اعلام شده، احتمال اینکه کسی از سرنشینان این هواپیما زنده باشد، منتنفی است. چون محل سقوط،‌ مکان مناسبی برای فرود ندارد.

بوئینگ ۷۷۷ هواپیمایی مالزی روز ۸ مارس با ۲۳۹ سرنشین سقوط کرد. 

نجیب رزاق، نخست وزیر مالزی با این جمله خبر را اعلام کرد: "شواهد و محاسبات دقیق نشان داده است که هواپیمای مفقود شده به سمت جنوب و به سوی اقیانوس هند پرواز کرده و پرواز آن آنجا "تمام شده است". اشاره او به بلاتکلیف بودن سرنوشت پرواز بود. چه اینکه پیش از این گفته شده بود که موتور هواپیما تا ۵ ساعت پس از قطع ارتباط با رادارها، سیگنال هایی به شرکت رویزروس، سازنده موتور مخابره کرده است. ضمن اینکه این یعنی قطعا هواپیما سقوط کرده است. 

گفته شده نمایندگان مالزی ایرلاین با اعضای خانوادگان قربانیان در پکن ملاقات کرده اند.

یکی از وابستگان مسافر این هواپیما به سی ان ان در این باره گفت: آنها به ما گفته اند که همه سرنشینان کشته شده اند. این خبر دقیقا همان روزی اعلام شد که مقامات استرالیایی دو جسم شناور را بر روی آبهای اقیانوس هند یافته اند که احتمال می دهند قطعات هواپیما باشد.

همچنین به گفته یکی از مقامات امنیت دریایی استرالیا یکی از اجسام یافت شده شیء خاکستری و یا سبز دایره ای شکل به نظر می رسید و دیگری یک جسم نارنجی رنگ مستطیلی شکل بود.

اطلاعات نخست وزیر براساس یافته های ماهوارۀ اینمارسات و همچنین شرکت تجسسی انگلیسی است.

نجیب رزاق، نخست وزیر از خبرنگاران خواست به حریم خصوصی خانواده های قربانیان احترام بگذارند. او گفت: خانواده های قربانیان هفته سختی را پشت سر گذاشته اند و این خبر می تواند برای آنها بسیار سخت باشد.

همچنین خبرگزاری های دیگر خارجی از شرایط بغرنج خانواده های قربانیان در هتلی در پکن حضور دارند، خبر می دهند. پس از آنکه نجیب رزاق نخست وزیر مالزی بیانیه خود را قرائت کرد صدای گریه اعضای خانواده مسافرانی که در پکن در اتاقی در حال شنیدن این خبر بودند بلند شد و یک زن از حال رفت. هرچند که نیم ساعت پیش از کنفرانش نجیب رزاق، خانواده ها از ماجرا مطلع شده بودند.

همچنین هشام‌الدین حسین وزیر راه و ترابری مالزی هم در توئیتر نوشت "کلمات نمی‌توانند حال من را امشب توصیف کنند اما به همه بویژه خانواده‌های مسافران و خدمه پرواز قول می‌دهم که جستجو ادامه پیدا خواهد کرد."

او در نشست خبری هم گفت: دو شی یافت شده توسط هواپیمای استرالیایی در جنوب آبهای اقیانوس هند طی ساعات آتی و یا در نهایت تا فردا (سه شنبه) صبح از آب بیرون آورده می شود. 

یک کارشناس هوایی به بی‌بی‌سی گفت باید عملیات تجسس روزهای اخیر همچنان ادامه پیدا کند. پیدا کردن قطعات هواپیما در تعیین اینکه برای هواپیما چه اتفاقی افتاده اهمیت اساسی دارد، مثلا از بررسی بدنه می‌توان فهمید بدنه در هوا شکاف برداشته شده یا پس از برخورد با آب؛ آیا هواپیما با سرعت زیاد در آب افتاده یا در حال گلایدینگ.

مهمترین مشکل این تجسس دورافتاده منطقه و بدی آب و هوای آن است. منطقه‌ای که گفته‌ می‌شود پرواز هواپیما در آنجا خاتمه یافته از نظر آب‌وهوایی یکی از بدترین نقاط دنیاست. کارشناسان می‌گویند با وجود به دست آمدن اطلاعات جدید، یافتن قطعات هواپیما بسیار دشوار است، بویژه اینکه گردباد گیلیان به منطقه نزدیک شده و اوضاع جوی رو به وخامت می‌رود.

متنی که پیش از برگزاری نشست خبری نخست وزیر مالزی در اختیار اعضای خانواده سرنشینان هواپیمای ناپدید شده قرار گرفت، منتشر شده است. شرکت هواپیمایی مالزی در این متن به آنها تسلیت گفته و اعلام کرده که در طول هفته ها و ماه های آینده به حمایت از آنها ادامه خواهد داد. این شرکت تأکید کرده است که تحقیقات و جستجوها ادامه خواهد یافت تا پاسخ پرسش هایی که مطرح است پیدا شود.

گفتنی است منطقه سقوط در غرب پرت استرالیا، همان محلی است که در آن تصاویر ماهواره ای چند روز پیش نشانه هایی پیدا کرده بود. 

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 346158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 61
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    صلوات بفرست
  • مصطفی IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    317 6
    خداوند رحمتشان کناد.
  • بی نام A1 ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    چجوری موبایلشون روشن مونده بود.توی اقیانوس!!!
    • سعید IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
      65 78
      بابا اینا همش کار سونیه! میخواسته گوشیشو تبلیغ کنه!!
  • بی نام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    43 1
    حالا از فردا دلیل سقوط رو کشف می کنن روز از نو روزی از نو!!!
  • رادین A1 ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    امکان نداره . چطور تا 3 روز بعد گوشی 19 نفر زنگ میخورد ؟ در صورت سقوط هواپیما در آب این موضوع امکان ندارد . بهترین گوشی ضد آب دنیا هم اگر در آب اقیانوس بیافتد شااااااااااااااااید روشن بماند اما به محض اینکه وارد آب شود آنتن آن می رود... . از نظر بنده این ماجرا ( پیدا شدن آن در اقیانوس هند ) به دلیل مسائل سیاسی کاملا ساختگی است... و اگر تکه تکه های این هواپیما را در اقیانوس هند پیدا کرده باشند بدوووووون شک این اتفاق بعد از 4روز ( ربوده شدن هواپیما و مسافران ) برای گم کردن رد خود صورت گرفته...
    • بی نام IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
      46 17
      توضیح بده این مسایل سیاسی چی هست تا ما هم یاد بگیریم!
    • بی نام IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
      30 4
      موبایل وقتی سرویس ویژه داشته باشه، ممکنه زنگ بخوره. توهمه
    • رادین A1 ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
      11 3
      در جواب این دو دوستمون بگم اگه اون اتهامی که داشتن بابت ربوده شدن هواپیما به ایرانیا میزدن اونوقت یاد میگرفتی مسائل سیاسی چی هست... در مورد آنتن گوشی هم بگم که من تعمیر کار تلفن همراه هستم به هیچ عنواااان یک گوشی معمولی در وسط اقیانوس آنتن نمیده . چه برسه که وارد آب بشه و ...
    • علی IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
      19 0
      کسی که بتونه هواپیمایی با ۲۳۹ نفر رو بدزده اینقدر شعورداره که موبایلشون رو از بین ببره یا لااقل خاموش کنه!
    • بی نام US ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
      5 0
      به خاطر جعبه سیاه میگن تواقیانوس پیدا شد وگرنه ٪۱۰۰ درزمین سقوط کرده یاحتی فرود امده. لطفا نظر منو پخش نکنید فقط بدونید
    • بی نام A1 ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
      11 0
      ایشون راست میگن . داستان از این قرار که خلبان از زندانی شدن اون مقام دولتی مورد علاقش که اون روز هم دادگاهش بوده خیلی عصبانی بوده و در حین پرواز از دولت مالزی می خواد که رای دادگاه باطل بشه و اون شخص رو آزاد کنند و گرنه هواپیما رو غرق می کنه . دولت مالزی این رو قبول نمی کنه و حتی به شوخی می گیرن . خلبان هم هواپیما رو توی عمیق ترین نقطه اقیانوس غرق می کنه . حتی آمریکا هم این رو می دونه و فقط دارن لا پوشونی می کنن .
    • بی نام A1 ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
      9 2
      کاپیتان زاهاری احمد شاه .آقای شاه با انور ابراهیم رهبر مخالفان دولت مالزی که حکم زندان او ساعاتی قبل از این پرواز صادر شد نسبت خانوادگی دارد. در حین پرواز آقای شاه از دولت مالزی می خواهد که حکم دادگاه تعلیق شود و یا هواپیما را غرق خواهد کرد ولی دولت مالزی حاضر به گفتگو در این مورد نمی شوند و آقای شاه تصمیم به غرق کردن هواپیما در اقیانوس می گیرد . این تمام ماجراست . آمریکا هم این رو می دونه . می گید نه ، پس بشینید و تماشا کنید .
    • بی نام A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
      8 1
      اینقدر مردم پیگیر این هواپیما هستند و اینقدر اطلاعات محرمانه دارند که آدم انگشت به دهن میمونه!!! کی میخوایم از این همه جو زدگی در بیایم خدا میدونه!!!
  • بی نام A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    70 4
    مثل اتوبوسهای ایران که 9 شب نشده همه خوابن و هیچکی نمیگه که فقط به یه جفت چشم راننده نباید اطمینان کرد و شاید خوابش برد.اخه 240 نفر تو هواپیما که با شعاعی که خبرگزاریها اعلام کردن تا اونجا 8 ساعت طول کشیده همه خواب بودن که لااقل خدمه نفهمن که 8 ساعت رو دریا هستن بجای خشکی و برن ببینن خلبان و کمکش چه غلطی دارن میکنن! پس مامور امنیت داشت چکار میکرد؟
    • بی نام A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
      50 54
      دوست عزیز! پروازهای ایران مامور امنیت پرواز دارن اما پروازهای مالزی که مامور امنیت پرواز نداره.
    • بی نام A1 ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
      25 2
      عزیز برادر در تمام پرواز های دنیا گارد امنیت وجود دارد در غیر اینصورت هیچ پروازی اجازه پرواز نخواهد داشت
  • علي نظري IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    36 8
    چرا موبايل ها زنگ ميخورد؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    77 10
    موبایل زنگ نمخورده هیچ منبعی این خبر رو تایید نکرده
  • حسام IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    35 13
    اين موضوع را نبايد يك حادثه طبيعي دانست أن جيز كه مشخص هست كه هوابيما به عمد سقوط كرده. معلو نيست اين قطعات مال همان هوابيما است؟ أيا جسدي بيدا شده؟ شايد ......
  • میترا A1 ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    51 4
    تو رو خدا داستان اون 19 موبایلی که روشن بود و بوق می خورد رو روشن کنید! هنوز روشن هستند اون موبایل ها و بوق می خورند ؟
    • حامد A1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
      80 10
      نمیدونم ! الان دوباره یه تک براش میندازم تا بهم زنگ بزنه ! :)
    • بی نام A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
      43 2
      عزیزان من قبلا هم اعلام کرده بودن که شنیدن صدای بوق حداقل تا 4 بار معنیش این نیست که گوشی واقعا داره زنگ میخوره. درثانی چرا دویست و خورده ای گوشی دیگه زنگ نمیخورده
  • بی نام A1 ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    36 19
    من که باورم نمیشه . شما چطور؟
  • الهام A1 ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    91 7
    خیلی گشتن خسته شدن یه چیزی سرهم کردن دادن دست مردم در مورد زنگ موبایلام یادشون رفته بود چی گفتن موبایلو تو حموم ببری نمیگیره چه برسه ته اقیانوس هند
    • بی نام IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
      57 3
      حموم رو خوب اومدی
  • بی نام DE ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    27 5
    هواپیما به هر دلیلی در ارتغاعی بالاتر از حد معمول پرواز می کرده و به همین دلیل امکان بیهوشی مسافران به دلیل کمبود اکسیژن بوده است. در ضمن همون طور که در تصویر پیداست هواپیما روی آتوپیلوت بوده و پس از تمام شدن سوخت سقوط می کند.
  • بی نام A1 ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    35 2
    متاسفانه پیش بینی من درست از آب دراومد. پرواز اینقدر ادامه پیدا کرده که سوختش تمام شده و سقوط کرده. اما مسئله اینجاست که پروازی که حداقل 2 برابر زمان عادی طول کشیده چطور هیچ کدوم از خدمه یا مسافران رو به شک نزده. آیا شورشی بین مسافرها اتفاق نیفتاده؟ مسئول امنیت پرواز چیکار میکرده؟ آیا خلبان و کمکش این روش رو برای خودکشی انتخاب کردن؟ یا اینکه چندنفر مسلط به فن پرواز کنترل هواپیما رو به دست گرفتن؟ و خیلی سوالات دیگه
    • بی نام A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
      1 0
      من همون موقع که پیش بینی شما در سایت های خبری و صدای آمریکا و بی بی سی و سی ان ان اعلام شد حس کردم نستراداموس دوباره زنده شده. الان هم یک سناتور جمهوری خواه شدیدا از اوباما انتقاد مرده که چرا پیش بینی بی نام را در خبر آنلاین جدی نگرفتی!! داداش خودمونیم بد جو گرفته تو رو!
  • بهروز A1 ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    25 14
    خبر آنلاین چرا پاسخگوی مردم نیستی؟ این همه سوال کردن چرا گوشی ها زنگ میخورد خوب ی جواب قانع کننده بده بابا خخخخخخخخخخخ
    • بی نام IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
      23 4
      با توجه اخبار اعلام شده موثق خبر زنگ خوردن گوشیهاتوسط یک منبع خبری شایعه وهمانروز اعلام خبر هم تکذیب شد.
    • بی نام EU ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
      28 5
      خوبی؟به خبرآنلاین چه ارتباطی داره! الان ناراحتی یا داری میخندی؟ خخخخخ یعنی خیلی خوبه خدایش خیلی خیلی خندیدیم . که چی؟
    • بی نام IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
      1 2
      یه هواپیمایی مربوط به یه کشور دیگه در نیمکره جنوبی سقوط کرده اونم خیلی وقت پیش حالا باید خبر انلاین بیاد جواب بده که چرا گوشیش زنگ میخورده؟ الان خبر انلاین مسول پاسخگویی برای بررسی موبایلهای زنگ خورده اقیانوس هنده؟ اخه ادم از دست شما که سرشو باید بکوبه به دیوار یبار میگین کار فضایی هاست یبار میگین کار امریکا است ادم واقعا متحیر میشود که چه بگوید واقعا سطح فرهنگ ما پایینه من نمیدونم چرا در رن 21 هنوز تفکر اینجوری داریم و سطح درک رشد منفی داشته والا قدیمیها درکشون بیشتر بود. عزیز من هواپیما سقوط کرده رفته اگگر که توی یه فرودگاه نشسته بود مسول برج مراقبت زنگ میزد می گفت هواپیماتون اینجا فرود اومده هواپیما که نمیتونه توی حیاط خونه شما فرود بیاد.دست بردارید از این حرفا خجالت بکشید
  • کد40 EU ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    28 7
    دروغ میگن ..نتونستن پیداش کنند میگن سقوط کرده اگر به چهره نجیب رزاق نخست وزیر مالزی در حال خواندن این پیام نگاه کید (اونهایی که اهل فن هستن) معلومه کهیکی گفته تمامش کنید.....
    • بینا A1 ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
      14 1
      بابا اون بنده خدا قیافه ش همیشه همون شکلیه
    • بی نام A1 ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
      9 1
      شما خیلی حرفه ای به نظر می رسید آقای شرلوک هولمز.هههههههههههه
  • بی نام A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    16 26
    مسافران را ربودن و بعد هم هواپیما را ساقط کردن برای رد گم کنی.
    • بینا A1 ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
      3 0
      اگه دزدیده بودن که بعد از 2 هفته باید خواسته شون رو می گفتند.
    • بی نام A1 ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
      5 1
      دایی جان نپلیون نسخه ۲۰۱۴
    • بی نام IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
      2 4
      مسافران را نربوده اند با پراز در ارتفاع ۴۵۰۰۰ پایی همه را سکته قلبی داده اند و سپس با پایین امدن در ار تفاع ۵۰۰۰ پایی همه را تخلیه کرده اند
  • بی نام IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    26 5
    یادمه ما گفتیم این هواپیما سقوط کرده توی اقیانوس یه عده ادم اینجا داستانهای تخیلی راه انداخته بودند یه عده هم به امریکا حمله می کرند که اینها نمیتوانند پیداش بکنند و...الان خیالتون راحت شد؟فضایی ها اینو بردن و امریکا نمیتونه پیداش کنه و اینها هیچی نیستن و....؟
  • سپهر EU ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    32 2
    این همه راه پرواز کرده تا توی بدترین جای اقیانوس سقوط کنه ! واقعا چرا واقعیت را به مردم نمیگن ؟
  • شیرویه A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    75 0
    خدایشان بیامرزد مخصوصا دوهم وطن غریبمون
  • میلاد IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    30 1
    فک کن 1 نفرشون زنده مونده باشه الان رفته تو یه جزیره منتظر کمکه:) فیلم دور افتاده (راسل کرو)
    • سیاوش A1 ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
      13 0
      اون "تام هنکس" هست تو فیلم مورد نظرت!
    • احسان IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
      10 0
      اون راسل کرو نبود و تام هنکس بود!!
  • عدالت A1 ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    12 1
    خداییش ملت متفکر و دانشمندی داریم ماشاالله همه هم اهل فرضیه و استدلال، خداقوت همیجوری ادامه بدین هفت هشت تا بیگ بنگ و ده پونزده تا پوارو صادر میکنیم خخخخخخخخخخ
  • بی نام A1 ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    6 5
    کار کار روسیه است. می خوان زهره چشم بگیرن از غربی ها!
  • بابا پنجلی IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    8 0
    ااااااااااااااااااااااااااالکی میگه!!!!!!
  • علي EU ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    1 6
    بابت زنگ خوردن موبايل اگه راست باشه اونهاموبايلشون رادايورت كرده بودن ديگه
  • تسنیم A1 ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    5 1
    این همه پیشرفت در تکنولوزی و رادار و مسیریابی و.......بلوفه؟؟؟؟!!! الان هم چین داره می گرده هم روسیه هم امریکا!!!
  • من A1 ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    5 9
    فقط بلدند رو سر مردم بی دفاع بمب بریزند و جزیره ها را اشغال کنند ولی وقت عمل عاجز هستند دیگر به این بت های تکنولوژی ایمان ندارم باید به دنبال محل مطمین تری بود به هر حال صلوات ...
  • شهرام DE ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    6 0
    به همین سادگی , دیدند کم اوردند گفتند سقوط در اقیانوس !!!!! همه چی به کنار خدا میدونه خانواده هاشون چی میکشه ؟من که بیشتر از مسافرها به خاطر بازمانده هاشون ناراحتم!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    6 0
    واقعا باید از اقای نحست وزیز خواسته شود حقایق را بازگو گند که خلبانان هواپیما یا ان و مسافران بیگناه جه کرده اند؟
  • بی نام IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    8 0
    انها و تمام مسیلین زیربط از کلیات اگاه هستند خلبان اصلی زهیز شاه نیم ساعت قبل از پرواز با تلفنی در کابین هواپیما صحبت کرده است اما چطور می توانند واقعیت را بگویند چرا که خاناده قربانیان عکسل العمل غیر فابل تصوری از خود نشان وخاهند داد و ابروریزی ......بنابراین سعی کردن همینطوری تمامش کنند
  • بی نام IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    5 0
    خلبان هواپیما یک رز قبل از پراز ار زنش جدا شده بود و او هم چنین طرفداریکی از احزاب مخالف دولت هم بود که رهبر این این حزب روز قبلش به حبس و زندان محکوم شده بود
  • بی نام A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    4 4
    بلخره این قسمت از فیلم لاست هم به پایان رسید
  • مریم IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    6 0
    چه داستانایی براش درس شده مطمئنا حرفای مسئولان مالزی دروغه مگه ممکنه مردم خرن یعنی اینهمه ساعت رو هوا اگرم که دزدیدنش اون دزده چه نفهم بوده هم خودشو به کشتن داده هم دیگران اصن یه وعععععضی
  • حمید IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    5 1
    باز تو اومدی من؟ به بت اعتماد نداری چرا اومدی نت؟ چه ربطی به داستان هواپیما داره روزی چند نفر سرتاسر ایران با تصادف دارن جونشون از دست میدن ماله تکنولوژیه؟ همه ناراحتن یاد بگیر هرچیزی رو جای خودش بگی همین برق از دنیا بگیرنذ میدونی چه بلایی سر من و تو میاد
  • بی نام IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    4 0
    ای کاش میدانستیم سر اون بیچاره ها چه اومده تو این نظر ها یکی هست دروغ نگه
  • بی نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    3 0
    از خواندن این همه نظرات کارشناسانه ی بزرگواران در مسائل ارتباطات، فناوری، امور بین الملل، امور سیاسی، امور پرواز و الی آخر، اشک توی چشم هایم جمع شد!