فارس نوشت:

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای از مردم خواست از ۲۰ تا آخر فروردین ۹۳ نسبت به ثبت‌نام و تقاضای دریافت یارانه مرحله دوم اقدام کنند.

به نقل از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، زمان ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی از ۲۰ تا آخر فرودین ۹۳ اعلام شد.

ثبت نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی در سال ۹۳ به طور همزمان از ۲۰ فروردین ماه جاری در سراسر کشور و از طریق سایت رفاهی آغاز می‌شود.

براساس برنامه اعلام شده، ثبت نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آن‌ها «صفر» است از صبح روز ۲۰ فروردین ماه جاری، به طور همزمان در سراسر کشور و از طریق شبکه اینترنتی به نشانی www.refahi.ir و یا از طریق مراکز کمیته امداد، بهزیستی، دفاتر پستی، استانداری ها و فرمانداری‌ها انجام می‌شود.

همچنین سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آن‌ها «یک» است نیز باید در روز دوم ثبت نام یعنی ۲۱ فروردین ماه جاری اقدام به نام نویسی در سایت رفاهی کنند.

سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی به ترتیب در روزهای بعد با عدد سمت راست شماره کارت ملی «دو» در روز ۲۲ فروردین، عدد «سه» در روز ۲۳ فروردین، عدد «چهار» در روز ۲۴ فروردین، عدد «پنج» در روز ۲۵ فروردین، عدد «شش» در روز ۲۶ فروردین، عدد «هفت» در روز ۲۷ فروردین، عدد «هشت» در روز ۲۸ فروردین و در نهایت عدد «۹» در روز ۲۹ فروردین ماه جاری انجام خواهد شد.

همچنین روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه جاری به ثبت نام از سرپرستان خانوارهای متقاضی یارانه نقدی تعلق دارد که در طی ۱۰ روز قبل به هر دلیل موفق به ثبت نام نشده‌اند.

یادآور می شود ثبت نام از هر نقطه کشور با ورود به سایت www.refahi.ir امکانپذیر خواهد بود و افرادی که در روستاها و مناطقی زندگی می کنند که دسترسی به اینترنت ندارند نیز می توانند به دفاتر خدمات پست و پیشخوان دولت و همچنین شوراهای اسلامی محلی و فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و استانداری‌ها و مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی مراجعه کنند.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 346821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
    55 3
    دولت برای یارانه این ملت نقشه ها درسر دارد!؟؟!؟ حالا ببین کی گفتم؟؟!!
  • بی نام IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
    40 1
    آخــرش مجبور میشن یــارانه ها رو قطع کنن!... خدایی کی میـاد انصـراف بده؟!..... اموات هم ثبت نام میکنن آمار از دفعه های قبلی هم بالاتر میره
  • بی نام A1 ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
    25 0
    به امید روزی که در هر نقطه ایران دانش کامپیوترواینترنت گسترش یابدومردم بتوانند بااگاهی از تمام علوم و دانش ووقایع ایران وجهان اگاه شوند.
  • هادی A1 ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
    45 0
    مسئولین نیازمند به دریافت کمی شعور
    • ایرانی RO ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
      1 0
      شیر مادرت حلالت هادی جان با این جمله ات
  • معین IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    18 0
    :)) رفاهی اینو نوشته الان بسمه تعالی هموطن گرامی ضمن قدردانی از مشارکت جنابعالی در اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها پیشنهاد می گردد چنانچه دارای تمکن مالی برای امرار معاش خود و خانواده محترمتان هستید از دریافت یارانه صرفنظر نمایید. این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه جنابعالی کمک به افزایش سهم افراد محروم یا افراد با درآمد پائین خواهد کرد. بدیهی است از هر زمان که تمایل به دریافت یارانه داشته باشید می توانید با مراجعه به همین سایت و درج مشخصات و اعلام شماره حساب خود از یارانه نقدی برخوردار شوید.
  • بی نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    50 0
    امیدوارم پیش‌بینی هجوم به سایت در سرورها انجام شده باشه
    • بی نام A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
      39 0
      منم همين رو ميخواستم بگم ... آيا ثبت نام اين همه متقاضي در 10 روز امكان پذير هست ؟
  • بی نام A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    34 3
    سرمایه ملی متعلق به همه مردم است نه قشر خاصی که با سو مدیریت کشور دچار فقر شده اند
  • علي IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    61 3
    متقاضی نیازمند یارانه نقدی ؟!!؟؟؟ اين ديگه چه جور ادبياتي هست كه به كار مي بريد؟ متقاضي؟ نيازمند؟؟ واقعا جاي تاسف داره. از خبر آنلاين بعيده. گيرم كه اين كلمات از اطلاعيه دولت باشن. شما چرا به كار مي بريد؟ مطابق قانون مصوب دولت، يارانه حق ماسن. تازه قرار نبود يارانه ها هدفمند بشه. قرار بود نقدي باشه. يعني دولت هيچ يارانه اي نده ولي در عوض به همه به صورت يسان پول بده. تغييرش دادن. سوء مديريت داشتن و رسيديم به اينچا كه دولت التماس ملت رو ميكنه كه حقتون رو نگيريد ... آقا من نيازمند ماهي 45 هزارتومان نيستم. اما از حقم نميگذرم متقاضي نيازمند؟؟ شما مگر فرزندان همين مرده نيستسيد؟ واقعا! خجالت چيز خيلي خوبيه
  • بی نام A1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    22 0
    این چه داستانیه آخه بازم همه میخوان ثبت نام بکنن دیگه باید خود دولت یه راهکاری برای شناسایی افراد نیازمند واقعی پیدا بکنه
  • بی نام A1 ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
    24 0
    رییس جمهور سفر کیش رفتن برگردن حتما جمله رو اصلاح میکنه توهین بیشتر از این به ملت دیگه چیه........
  • ن مهربان A1 ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    5 1
    من حاضرم انصراف بدهم به شرطیکه سر شغل قبلیم که یه عریضه نویس ساده دادگستری با مدرک لیسانس مدیریت، بمدت 7سال بودم برگردم. منتهی الان بیش از یکسال است یکی از کارمندان حراست دادگستری استان گیلان از سر لجبازی و ادعاهای واهی و دروغین بنده را در سن 41 سالگی بیکار کرده است. من حاضرم از یارانه صرف نظر کنم به شرطیکه شغلی و کاری در این سن برایم پیدا شود. سه سر عائله ، بیکار و مستاجر و در عسر حرج کامل. حالا اگر این یارانه را قطع کنند نمی دانم چطور کرایه منزل بدهم و کجا زندگی کنم؟؟؟ به حضرت عباس راست میگم...