۶۳ نفر
۱۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴
تیزر و پوستر فیلم انیمیشن «شان گوسفنده»

شرکت آردمن انیمیشنز تیزر و پوستر فیلم «شان گوسفنده: فیلم» به کارگردانی ریچارد استارزاک و مارک برتن را منتشر کرد.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، استودیو کانال روایت سینمایی مجموعه تلویزیونی «شان گوسفنده» (Shaun the Sheep) را 20 مارس 2015 در بریتانیا اکران می‌کند.  

این فیلم انیمیشن داستان شان و دوستانش را به تصویر می‌کشد که برای نجات صاحب خود که به خاطر شیطنت شان، مزرعه را ترک کرده، راهی شهر می‌شوند.

«شان گوسفنده: فیلم» تولید شرکت بریتانیایی آردمن انیمیشنز است. این شرکت بیشتر برای انیمیشن‌های خمیری خود که به شیوه «استاپ ـ موشن» ساخته شده‌اند، شهرت دارد.



شرکت آردمن سال 1993 برای اپیزود «شلوارهای اشتباهی» از مجموعه «والاس و گرومیت» برنده اسکار شد و سال 1995 برای «خطر از بیخ گوش گذشتن» بار دیگر اسکار دریافت کرد. شخصیت شان گوسفنده نخستین بار در اپیزود «خطر از بیخ گوش گذشتن» معرفی شد.

اولین اپیزود تلویزیونی «شان گوسفنده» مارس 2007 روی آنتن شبکه سی‌بی‌بی‌سی رفت و بعدها در بیش از 180 کشور پخش شد. این مجموعه اکنون شامل 100 اپیزود هفت دقیقه‌ای است و چهار فصل آن ساخته شده است. نیک پارک خالق این مجموعه است.

داستان مجموعه در یک مزرعه روی می‌دهد و فرض اصلی داستان این است که شخصیت شان برای رفع مشکلات از هوش، خلاقیت و رفتار انسانی استفاده می‌کند که این کار با کمدی موقعیت همراه است.

یکی از منابع الهام شان گوسفنده، باستر کیتون ستاره فیلم‌های صامت در دهه 1920 بود.

استودیو آردمن را سال 1976 پیتر لورد و دیوید اسپراکستن راه اندازی کردند. «فرار مرغی» (2000)، «والاس و گرومیت: نفرین خرگوش‌نما (2005) و «برآب‌رفته» (2006) انیمیشن‌های بلند این استودیو هستند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =