مدیر  وایت کپس: در تورنتو جلوی ایران فقط 100 تماشاگر داشتیم/بیت آشور:بازی در تیم ملی غرورانگیز است

ضیافتی برای رونمایی از بازیکن ایرانی وایتکپس؛تیم کانادایی می خواهد از پتانسیل ایرانی ها برای حمایت از تیمش استفاده کند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ در میان تعطیلات عید نوروز در تهران ، مراسم جشنی در باشگاه وایت کپس ونکوور برگزار شده بود. مراسمی برای تجلیل از بازیکن ایرانی الاصل جدید این تیم. بازیکنی که اگرچه فارسی حرف زدن را بلد نیست اما برای تیم ملی ایران به میدان می رود و احتمالا یکی از 22 بازیکن تیم ملی در جام جهانی است.

باشگاه کانادایی با دعوت از چهره های سرشناس ونکوور و چند ایرانی سرشناس قصد داشت تا بازیکن جدیدش را به ایرانیان شهر معرفی کند. ایرانیانی که تعدادشان که از کانادایی های اصیل هم نیست. آنها که بسیار فوتبال دوست تر از بومیان کانادا هم هستند و حضورشان در ورزشگاه می تواند کمکی بزرگ به تیم کانادایی باشد.

مدیر فوتبالی وایت کپس برای این خریدش خاطره ای دارد که در جشن باشگاه از آن می گوید. باب لناتروزی مدیر وایت کپس که سال ها قبل و زمان بازی دوستانه ایران و کانادا سرمربی تیم ملی آنها بوده است. او که حالا استیون را در تیمش دارد در جمع ایرانی های مهمان جشن از آن روز سخن می گوید:« یادم هست با ایران بازی داشتیم. ورزشگاه 40 هزار نفر طرفدار را در خود جا داده بود. بی اغراق می گویم از آن چهل هزار نفر کمتر از 1000 نفر برای تشویق کانادا به ورزشگاه تورنتو آمده بودند و دیگران همه طرفداران پرشور ایرانی بودند. البته ما آن روز بازی را به تیم ملی ایران باختیم!»

او سپس از بازیکن جدید تیمش برای مهمانان گفت:« او یک بازیکن بزرگ است و من خوشحالم که ما بازیکنی در تیم مان داریم که در جام جهانی حاضر خواهد بود.» او البته پیش از همه این ها تشکری کرده بود از دو چهره فوتبالی ایرانی ساکن در ونکوور امیر افتخاری ملی پوش اسبق ایران و سعید مظفری زاده داور بین المللی فوتبال مان که چند ماهی است برای ادامه تحصیل راهی کانادا شده. او از این دو خواست تا بیشتر در کنار تیم وایت کپس باشند و با حضور خود ایرانی های شهر را هم به حمایت از تیم ترغیب کنند.

بیت آشور

در این مراسم استیون هم حرف های جالبی برای گفتن داشت:« من در دو راهی بازی در ایران و آمریکا ، ایران را انتخاب کردم و خوشحالم که در دایران در سرزمین مادری ام برخورد خیلی خوبی با من شد. این چندباری که به اردوها رفتم همه چیز عالی بود و خیلی دوست دارم در بازی های پیش رو این لطف را جبران کنم. کار کردن در کنار مربی بزرگی مثل کروش و کلی بازیکن خوب ، واقعا لذتبخش و غرورانگیز است.»

4141 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    24 0
    نگارش خبر افتضاح بود فقط نقل قول ها رو میشه خوند
  • سعید IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    21 1
    کی گفته بیت اشور فارسی بلد نیست