مهر نوشت:

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: معدودی از وزرا، تعدادی از معاونین و مشاورین آنها که قبل از این کار تجاری می کردند یا سهامدار شرکت بودند هنوز این کار را ادامه می دهند. رئیس جمهور قاطعانه برخورد کند، اینها یا باید کار دولتی کنند یا کار غیردولتی را ادامه دهند.
در جلسه روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی حسین نجابت نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در نطق میان دستور خود گفت: دو نکته به عنوان تذکر به دولت تقدیم می کنم. به آقای روحانی عرض می کنم که جناب آقای رئیس جمهور اعتدال به عنوان راهبرد شما سرلوحه کارتان قرار گرفت، این مفهوم حتماً باید تعریف و تبیین شود نباید داستان دوم خرداد و مقوله اصلاح طلبی و اصلاحات تکرار شود.

این نماینده مجلس گفت: اگر اعتدال بازگشت به آرمان های امام و منویات رهبری است 100 درصد پذیرفته شده است، اگر اعتدال بیانگر این شعار امام است که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند قابل قبول است و خلاصه نباید اجازه داد که هر اندیشه انقلابی در پرتو اعتدالگرایی منکوب شود و اعتدالگرایی به تسامح و محافظه کاری تبدیل شود.

او گفت: در هیچ کدام از دولت های بعد از انقلاب یعنی دولت جنگ، دولت آقای هاشمی، دولت آقای خاتمی و دولت آقای احمدی نژاد مرسوم و متعارف نبوده که دولتمردان کاری غیر از انجام وظایف متعارف داشته باشند.

نجابت گفت: مشاهده می کنیم که برخی از دولتمردان شما معدودی از وزرا، تعدادی از معاونین وزرا و مشاورین ایشان که در زمان دولت های قبلی به کارهای تجاری مشغول بوده و صاحب سهام یا مشارکت در شرکت ها داشتنت هنوز این شرکت ها را رها نکردند.

او با بیان اینکه من کسی را متهم نمی کنم ادامه داد: تردید نکنید که این یک زمینه فساد است، شما باید قاطعانه تکلیف را روشن کنید. این ها یا باید کار دولتی را انجام دهند و یا این که به بخش غیردولتی بپردازند.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    2 0
    آقای نجابت کاکو شو بخیر در دولتهای نهم ودهم که از این کارها خبری نبود ؟ بود؟ اصلا و ابدا به جون کاکو
  • بی نام A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
    0 0
    برو باااااو.