ایسنا نوشت:

علی مطهری با اشاره ویژه برنامه های نوروزی سیما، گفت: من قبلا هم به مدیران صدا و سیما گفته‌ام که ویژه برنامه‌های تلویزیون برای نوروز و سال تحویل منحصر به هنرمندان و ورزشکاران نباشد، چرا که معمولا از یک قشر خاص برای این ویژه برنامه ها استفاده می شود.

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در مورد ویژه برنامه های شبکه های صدا و سیما در زمان سال تحویل، گفت: به نظر من بهتر است که در چنین ویژه برنامه هایی، مثلا یک پزشک موفق، یک معلم موفق و از همه اقشار و طیف های جامعه حضور داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از فرهیختگان و افراد موفق دیگر حوزه ها در ویژه برنامه های صدا و سیما، گفت: نباید ارزش بیش از حد برای یک قشر خاص قائل باشیم و فقط از آن افراد در برنامه های تلویزیون دعوت کنیم.

مطهری همچنین ادامه داد: همه اقشار زحمت می کشند اما برخی اقشار کارشان نمود دارد و برخی ندارد، بنابراین اینکه ویژه برنامه ها منحصرا از بازیگران و ورزشکاران به عنوان میهمان دعوت کنند، چندان مناسب نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژه برنامه سال تحویل شبکه آموزش در نوروز 93، گفت: دعوت از چهره های ادبیات مثل علی موسوی گرمارودی ، ساعد باقری و بهاء الدین خرمشاهی کار خوبی بود.

این عضو کمسیون فرهنگی مجلس نهم، با اشاره به ویژه برنامه نوروز شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی و دعوت از بزرگان ادبیات کشور، گفت: این اقدام کار خوبی بود که شبکه آموزش در ویژه برنامه نوروز انجام داد و در راستای همان صحبتی است که من به آن اشاره کردم.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =